Mám Caddy BLS od nova a DPF nemá. Vačku jsem vloni měnil ale nevšiml jsem si, jestli má hrbky na DPF, podle mě snad ne. Dal jsem starší vačku z AUY a krása.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
BLS bez DPF byl snad jen v Caddy. Stejně jako jeho míň výkonný BSU 66kw, taky bez DPF ale i s ním. Jinde jsem BLS bez DPF neviděl. Ani v OII. Ani v passatu ani v golfu. Tam kde se dávaly zároveň BXE i BLS je BLS vždy s DPF. V Caddy byl z 1.9 zezačátku BJB a pak BLS a BSU. BXE nikdy, proto ta možnost zvolit si filtr nebo ne.
Jeslti tu někdo píše že kamarád má OII BLS bez DPF tak ať vyfotí štítek ze servisky nebo kufru. Zajímá mě to.
Kdysi jsem se taky divil že 2.0 AZV, předchůdce BKD, se v Belgii dával ještě v roce 2009 nebo 2010. Ale tomu BLS nevěřím.
jj přesně tak AZV mělo právě proto 100kW,byl to současník BKD. Kdysi jsme kamarádovi dovezli O2 FL AZV s DSG 2009. Proti BKD to bylo celkem uškrcené softem.
BLS bez DPF má jaké turbo? Naopak jako auta s DPF,nebo "normálně"?
Naposledy upravil(a) Vici dne 16 led 2019, 22:04, celkem upraveno 1 x.
všechno je přizpůsobený pro DPF, proto je i v Etce v příslušenství dostupná sada pro dodatečnou montáž DPF. Takže turbo je normálně nahoru, intercoler má jeden vývod nahoře a druhý dole (ostantní 8V motory bez DPF mají oba vývody dole), prostě všechno hardware stejný, jen výfuk je jiný.
No tak mám mezeru v tom AZV,mám za to že nejdřív byl touranech AZV a až pak BKD.
Ale pro jiný trhy to bylo asi jinak, proto jsem se před časem divil u AZV z roku 2009 nebo 2010.