dobijeni fabia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

k závadě

ona je sporadická v řj motoru je přeci v bloku měřených hodnot zatížení alternátoru v procentech tam je potřeba se podívat jestli to maká
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.
ale nemění se je to tak ?
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Dneska sem.se k dědovi nedostal pojedu tam v pondělí .koupil dnes novou baterku do multimetru a zkusí prý provést nové měření. Tak sem večer aspoň napíšu nové data. Třeba to k něčemu bude.... Všem zatím.koc díky za veškeré info
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

slovacek.milos píše:
martinsidlo píše:Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.
ale nemění se je to tak ?
Nemění.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

Tak pro začátek bych zkontroloval jestli když zapne jenom zapalování svítí kontrolka dobíjení. Tipuji že nebude.
A potom už můžeš skoro najisto opravit uhnilé kabely u konektoru vedle startéru.
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Jo zkontroluji v první poloze...za jízdy nesviti
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kontrolka dobíjení je u tohoto auta i oničem to samé jak mazání, třeba spolužák u fábie sdi zhaslo nabíjení a po kilometru auto cuklo, řešil to půl roku a přišel k jednimu elektrikáři a ten zjistil ten unilý drát u převodovky že prej to škubnutí bylo jak se nabudil altík
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Napětí volnoběh cca 3000 otáček
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V
po nastartování 13,34 V 14,4 V
+ dálková světla 14,3 V 14,34 V
+ dálková světla + vyhřívání zadního skla +
+ ventilátor 12,95 V 14,0 V
Samovolné vybíjení baterie při vytaženém klíčku a zavřených dveřích 114 mA
Myslím, že z hlediska dobíjení to je dobré. Je však vysoká proudová spotřeba u zaparkovaného auta. (údajně má být 1-3 mA. Co to způsobuje se má prověřit postupným vytahováním pojistek. Za žádnou cenu se mi nepodařilo oddělat kryt pojistek aniž bych něco ulomil.takže jsem to nemohl prověřit. Nemohu přijít na to, jak se to dělá.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4297
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

spotřeba je vcelku normální než "auto usne" :D
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Takže zkusíme jít po pojistkách tedy .
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Myslim, ze si to zle pochopil.
Ak by si chcel skutocne merat spotrebu po odstaveni auta, tak by si musel napojit ampermeter a hodnotu pozerat napr. az po pol hodine... Nie hned ako vsetko zatvoris a zamknes auto...
Co ta vlastne vedie k tomu meraniu???
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

me k tomu nic nevedlo to spis dedu.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Klidovej odběr by měl bejt cca 20 až 50mA. 1 - 3 mA v klidu je blbost. Takovou spotřebu nemaj ani palubní hodiny. Těch 110mA taky není žádná tragédie, ale něco tam navíc je.
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33816
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="burek"
apětí volnoběh cca 3000 otáček
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V



toto nežerz batetie 3000 otáček napětí 12.36 V co to je kokotinu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“