dobijeni fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Napětí volnoběh cca 3000 otáček
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V
po nastartování 13,34 V 14,4 V
+ dálková světla 14,3 V 14,34 V
+ dálková světla + vyhřívání zadního skla +
+ ventilátor 12,95 V 14,0 V
Samovolné vybíjení baterie při vytaženém klíčku a zavřených dveřích 114 mA
Myslím, že z hlediska dobíjení to je dobré. Je však vysoká proudová spotřeba u zaparkovaného auta. (údajně má být 1-3 mA. Co to způsobuje se má prověřit postupným vytahováním pojistek. Za žádnou cenu se mi nepodařilo oddělat kryt pojistek aniž bych něco ulomil.takže jsem to nemohl prověřit. Nemohu přijít na to, jak se to dělá.
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V
po nastartování 13,34 V 14,4 V
+ dálková světla 14,3 V 14,34 V
+ dálková světla + vyhřívání zadního skla +
+ ventilátor 12,95 V 14,0 V
Samovolné vybíjení baterie při vytaženém klíčku a zavřených dveřích 114 mA
Myslím, že z hlediska dobíjení to je dobré. Je však vysoká proudová spotřeba u zaparkovaného auta. (údajně má být 1-3 mA. Co to způsobuje se má prověřit postupným vytahováním pojistek. Za žádnou cenu se mi nepodařilo oddělat kryt pojistek aniž bych něco ulomil.takže jsem to nemohl prověřit. Nemohu přijít na to, jak se to dělá.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33816
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice