motor 1,8T BFB 120 kW
- auto jede plynule, žádné cukání, klidný volnoběh, kroutící moment dobrý ale ve vysokých otáčkách problém
- i při klidné jízdě okolo 2500 ot.min se rozsvítí turbo, když přidám tak svítí i katalyzátor jak lampa...
Podle logů:
jenom lambda
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
kompletní log
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
motor jede hodně bohatou směs, od 5tis otáček to pak úplně padne do bohata na 0,5V...
Co nechápu:
1) když lambda ukazuje bohatou směs, proč jednotka koriguje procenta (kladná čísla) nahoru ... jakoby ještě prodlouží dobu vstřiku
2) proč ECU snižuje postupně požadovaný tlak až na 0,36 bar, když průtok přes MAF je 140 g/s (což je odpovídající). V sérii by měla řídící jednotka chtít 0,7 bar.
- teplota nasávaného vzduchu je ve špičce 60°C
- čidlo teploty kapaliny VCDS ukazuje správně
SW je originál s vypnutým EGR a zadní lambdou.
Díky za reakce
