Světla LED/Xenon Passat B7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Světla LED/Xenon Passat B7
Mám B7 r.v. 2014 s originál led/xenon světly. Jezdím na Auto režim, ale zaráží mě, že v podstatě automatika funguje pouze jedním směrem. Pokud je rozumné světlo, tak po nastarování naskočí denní svícení. V neděli odpoledne jsem tak ujel cca 40 km, pak jsem podjel viadukt, kde se to přeplo na potkávačky a už se to zpět nepřepne. Věřím, že kdybych v ten moment vypnul motor a znovu nastartoval, pojedu zase na denní svícení, ale takto (bez vypnutí motoru) nepomůže ani manuální přepnutí vypínače světel a to ani jedním směrem. Když to pak vrátím nazpátek, tak to na auto rozsvítí potkávačky. Neříkám, že bylo nějak extra světlo, ale pozoruji to již od té doby, co auto mám, že pokud naskočí potkávačky, šance, že to bez vypnutí motoru naskočí na denní je minimální. Že by to při jizdě bez vypnutí motoru samo přeplo z potkávaček na denní svícení jsem snad viděl jen jednou a to když jsem vjel do delšího tunelu za plného letního světla a pak zase vyjel. Naopak kolikrát jsem viděl třeba Octavii 3, jak se ji to během jízdy v lese na světlejších místech přeplo i několikrát. Není to nic zásadního, kdyby to fungovalo obráceně, bylo by to horší, jen mi jde o to, jestli je to vlastnost, že to prostě u B7 ještě nebylo tak vychytané, nebo je něco špatně nastavené.
Druhý dotaz mám k dálkovým světlům. Možná je to subjektivní, ale jsem docela nemile překvapen, jak B7 s xenony svítí. Potkávačky asi v pohodě, ale od dálkových bych čekal víc. Je vidět, že se odklopí stínitka a světla svítí dál, ale žádný zázrak... Asi tam jsou původní výbojky, auto má 4,5 roku a 116000 km, takže pokud ano, mají něco za sebou, ale i tak... čekal jsem víc. U b5.5 jsem byl zvyklý, že ke xenonům svítila ještě H7 na světelnou houkačku, to u B7 ale nění, že? Kdybych se rozhodl výbojky vyměnit, je to opruz jako u B5.5, kde jsem radši sundal nárazník a světla si vyndal, nebo to jde pohodlněji?
Díky moc za postřehy.
Druhý dotaz mám k dálkovým světlům. Možná je to subjektivní, ale jsem docela nemile překvapen, jak B7 s xenony svítí. Potkávačky asi v pohodě, ale od dálkových bych čekal víc. Je vidět, že se odklopí stínitka a světla svítí dál, ale žádný zázrak... Asi tam jsou původní výbojky, auto má 4,5 roku a 116000 km, takže pokud ano, mají něco za sebou, ale i tak... čekal jsem víc. U b5.5 jsem byl zvyklý, že ke xenonům svítila ještě H7 na světelnou houkačku, to u B7 ale nění, že? Kdybych se rozhodl výbojky vyměnit, je to opruz jako u B5.5, kde jsem radši sundal nárazník a světla si vyndal, nebo to jde pohodlněji?
Díky moc za postřehy.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Re: Světla LED/Xenon Passat B7
Tak s přepínáním ti moc nepomůžu ale co se těch světel týče mám stejný pocit. Vlastnil jsem též B5,5 rok 01 s xenony a klasickými halogeny a teď vlastním golfa 7 s xenony a přikládám se k názoru že za to mohou chybějící halogeny protože ty jsou směřovány přímo na vozovku a navíc svítí kuželově (do jednoho bodu) tudíž to je lépe vidět na cestě. Za to xenon se rozprskne všude a není to ono, ale když jedu zalesněnou cestou a světlo se rozprskne na ty aleje stromu, tak je světla jak CIP!!! Navíc klasický halogen má větší dosvit jak xenon.



vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
B7 ma bixenon, t.j. potkavaci, dalkove i svetelna houkacka sviti xen vybojka. Z me zkusenosti sviti B7 celkem obstojne (a proti B5.5 rozhodne lip), takze pokud to sviti blbe, zkusil bych vymenit vybojky - chce to trochu gynekologicke ruce, ale jde to i bez demontaze svetel/narazniku. Vybojky idealne origo osram/philips , cinskym a pod. bych se obloukem vyhnul...
Co se tyce svetelneho senzoru, u B7 nefunguje uplne idealne i kdyz je vse OK. Ze vseho nejdriv bych ale zkontroloval kodovani, jestli nebude nejaky problem tam... Sklo je na aute jeste puvodni?
Co se tyce svetelneho senzoru, u B7 nefunguje uplne idealne i kdyz je vse OK. Ze vseho nejdriv bych ale zkontroloval kodovani, jestli nebude nejaky problem tam... Sklo je na aute jeste puvodni?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4278
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Světla LED/Xenon Passat B7
za předpokladu vypálených xenon parabol (a že to má 80% starších aut) je to možnýembrojo píše: Navíc klasický halogen má větší dosvit jak xenon.![]()

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Světla LED/Xenon Passat B7
A teď si to přeber.....Jarda S. píše:za předpokladu vypálených xenon parabol (a že to má 80% starších aut) je to možnýembrojo píše: Navíc klasický halogen má větší dosvit jak xenon.![]()

vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
taky můžeš mrknout k nám na www.dobresvitime.cz tam je taky plno užitečných informací 

BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak upravuji popis problémů. Pokud auto nastartují a ono vyhodnotí, že stačí denní svícení, je to ok. V tunelu to přepne na xenon a po vyjetí zase na denní. Pokud ale startuju třeba u pumpy pod střechou, po vyjetí i na plné světlo se to na denní nepřepne. A to jsem jel proti plnému slunci.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
mam sice octaviu II facelift, ale fungovat by to malo rovnako cez svetelny senzor, ked idem na dialnici svetla na AUTO nad 140 automaticky to zopne normalne svetla a vypne ich az ked idem asi 5 minut menej ako 60 (navrat do mesta?)
takisto ked idu stierace automaticky zopne svetla a vypne ich po 5 min kedy stierace nejdu (a je dobre svetlo)
takisto ked idu stierace automaticky zopne svetla a vypne ich po 5 min kedy stierace nejdu (a je dobre svetlo)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak dalším vysledování jsem zjistil že něco bude na tom časovém intervalu. Pokud jedu na denní, vjedu do tunelu a vyjedu, tak to hezky přepne a hned po vyjetí zase zpět. Pokud ale nastartuju na xenon a nebo projedu lesem a přepne to na xenon, ale není to takový kontrast jako tunel, může to trvat klidně 10 minut, než to přepne zpět na denní, pokud jsou dobré podminky. A nemá na to vliv ani např. tunel, pokud do něj už na xenon vjedu. Takže asi je to vlastnost.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Včera po obědě - standardní světlo při zatažené obloze. Vyjíždím na denní. Po pár km podjedu mostek, auto přeplo na potkávačky a zpět už nikoliv. Přestože jsem zkoušel ovladač světel na vypnuto, chvíli počkat a pak i na druhou stranu, na AUTO to vždy rozsvítilo potkávačky. Nepomohlo ani vypnout motor. Až když jsem zaparkoval a auto na cca 4 minuty zamkl, tak pak to zase na AUTO rozsvítilo denní. Světla arozhodně víc nebylo. Takže asi bych potřebova spíše než upravit citlovost, posunout práh, při kterém to přepne na potkávačky. Tedy aby to i při menším detekovaném světle déle svítilo na denní. Poradil by někdo nějakou rozumnou hodnotu? Díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012