Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Příspěvek od RADOSLAV11 »

Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Příspěvek od slovacek.milos »

RADOSLAV11 píše:Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.
co by mě zajímalo čistil jsi i klapku? byla hodně zasraná :? :?
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

no klapka nevykazovala znaky znecistenia,dalej som sa ventilu nevenoval,pretoze to zriadenie uz ma nezaujima.po 18tis aby to odislo a to znackovy diel....teraz sledujem regeneraciu,zatial 13mg popola a 500km od poslednej.zrejme spravim nutenuDavno mi mechanici radili nemenit....zaslepit :-) :-)
Naposledy upravil(a) RADOSLAV11 dne 20 úno 2019, 07:09, celkem upraveno 1 x.
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

aký si dal EGR ? každý druhý deň sa tu riešiť že EGR len originál
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

Takže regenerácia prebehla pocas jazdy...spokojnosť
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

No keby som dal na radu mechanika usetril by som 500e za novy egr.momentalne nezaznamenavam ziaden problem,pocitovo lepsia odozva na akceleraciu a myslim ze aj nizsia spotreba.nizsie volnobezne otacky.pravidelne si overujem regeneraciu dpf.ta prebieha cca kazdych 500km ....jazdim 90 percent dialnicu.zaver nech si urobí každý sám.....
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Ta součástka tam má smysl a pokud ji vyřadíš, tak čekej, že další součást bude více namáhána a bude rychleji zanesena nespalitelným popílkem (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já bych v dnešní době už nic nevyřazoval, je to tak na průser...nehledě na to že jet s tím do A nebo D je sebevražda, ušetříš oněch 500E abys pak v Německu vypláznul 1000E za pokutu a další balík za odtah na hranice..
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel další píše:Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........
taky řeším stejný problém ale má 320.000 kč, nejprve se mi podařilo problém oddálit čistěním, pak přizpůsobením všech komponentů, stejně se po čase všechno vrátilo, známý to vidí takto, nový dpf, egr, klapka, plynový pedál, nové turbo a vstřikovače cca 85.000 kč jinak nemá cenu o tom dále filozofovat (hm)
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

Ano s tym nemeckom suhlasim...
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Asi tak, tím, že tam nebude EGR, to bude sát naplno jen ze sání, čímž naroste výrazně množství vzduchu, který pak ovlivní nejen teplotu spalování ale následně i reakci v kat+dpf jak teplotou spalin, tak jejich rychlostí/množstvím ... Jak, to by bylo na labo ...
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Asi tak, při vyřazení EGR nemusí regenerace DPF fungovat dobře.

Jinak nechápu tu připosranost z Říše. Když bude readiness ok a výfuk čistý, co hrozí?
Nebo snad kontrolují verzi software ECU?
Samozřejmě vykuchaný DPF a černý výfuk, to je jiná písnička.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“