Leon 1.6TDi CRKB (2014) - nouzak -> nenastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Leon 1.6TDi CRKB (2014) - nouzak -> nenastartuje

Příspěvek od Dr.Easy »

Ahoj,

dneska pri ceste mi z niceho nic zacalo blikat zhaveni. Spadlo to do nouzaku. Motor stale normalni zvuk, jen to nereagovalo na plyn. tak jsem zastavil, ze to chipnu a nastartuju a uz jsem nenastartoval.

na diagnostice byl "nizky tlak v railu". smazani chyb nepomohlo.
auto jsem odtahl a ted jsem udelal teda jeste diagnostiku...

cerpadlo v nadrzi nezabzuci pri otoceni klicku, tak jsem vytahl privodni hadici z filtru, a pri otoceni klicku nic netece, pri startovani ale tece proudem. takze cerpadlo nizkotlake je asi OK.

pak teda tlak v railu... uplne nevim jak na to. Jsou tam dve cidla z kazde strany railu a pak samozrejme vysokotlake cerpadlo. ale zase si rikam, ze to auto porad jelo, od padu do nouzaku sem jeste asi 500m v pohode ujel a nechciplo to samo.

ted ve VAG chyby vubec zadny....

pri startovani blok merenych hodnot - viz video. nesedi mi hodnoty v railu?

vsechny 4 vstrikovace jsou menene. Auto ma najeto 250k. tankovano jenom Verva Diesel, nikdy nic jineho.
2 vstrikovace meneny pred cca 2 mesici, posledni dva meneny pred par dny, od te doby najeto asi 500km.

puvodni se menili pouze z toho duvodu, ze uz hodne cvakaly, ale hodnoty mely porad dobry...

poradil by nekdo co dal? Co ty cidla na railu? nejaka sance, ze by byly vadny a kvuli tomu to nechytlo?

video ze startovani zde: https://youtu.be/6TTQRRHKSu8 a zde: https://youtu.be/LSPPLCAYDEA
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

p.s. nikde zadny unik nafty, pri spusteni palivoveho cerpadla (podavaciho), tak se rozblika zhaveni. chybu to ale nezapise. Neblika zhaveni treba kvuli tomu, ze cerpadlo podava nizkym tlakem?

jinak jako prvni se mi na displeji ibjevila "zavada start-stop",ale to ma asi vice poruch.

auto po tom co spadlo do nouzaku porad jelo. plynule, krome toho, ze to nepridavalo jelo stale OK, tak mi nejak nesedi, ze by bylo KO vysokotlaky cerpadlo, kdyz prece kdyby tam nebyl tlak, tak to hned chcipne?
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Filter si otvor. Su tam piliny?
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nabíhá tlak v railu při startování?
Vstřiky většinou odejdou z nějakého důvodu...
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

roman1648 píše:Nabíhá tlak v railu při startování?
Vstřiky většinou odejdou z nějakého důvodu...
vstřiky jsou nový, originál a najeto tak 2000km, cca. možná ani ne.
tlak je při startování nízký, viz ty přiložená videa, tam to je vidět.

na palivový filtr se podívám za chvíli, dám vědět.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A pred vymenou vstriku to jezdilo ready ?
A samo zmerit tlak na railu.
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

anydraj píše:A pred vymenou vstriku to jezdilo ready ?
A samo zmerit tlak na railu.
úplne v pohodě. jenom cvakaly a už mě to štvalo, tak se měnily. najeto 250k km. jezdilo to velky dalky, zadny cukacky, nafta z 90% jenom verva...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, právě....pokud jsou piliny v systému tak můžeš popravit novej vstřik/y raz dva
ono totiž vyměnit jen vstřiky a vše ostatní nechat původní je špatný ( ale většina to tak dělá ) protože když na někoho vychrlíš že je třeba ještě tohle,tohle,tamto tak to nikdo nechce zaplatit...

Příklad - BMW 530D odelšy vstřiky kvůli špatný naftě, oprava v Renocaru skoro 190tis. ( vstřiky,vysokotlak,rail,vedení,nádrž atd )
Nechcete ? Tak bez záruky...
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

filtr byl vzdycky cistej. zkontroluju...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zmer narust tlaku v railu
Typl bych, kdyz nebude tlak, tak nektery vstrik
propousti.
Jediny co jsi udelal, vymena vstriku
Na to bych se zameril, udelej prepadovy test
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

anydraj píše:Zmer narust tlaku v railu
Typl bych, kdyz nebude tlak, tak nektery vstrik
propousti.
Jediny co jsi udelal, vymena vstriku
Na to bych se zameril, udelej prepadovy test
no, tak tady zrovna neni nic sloziteho ty vstriky vyndat. muzu nahazet zpatky puvodni, nakodovat je, odvzdusnit .... a nebo mozna po jednom.
blby je, ze proste na vagu nic neni, vuuubec nic. :(
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nesmíš jen číst závady....
Měřený hodnoty-tlak v railu při startovani
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

roman1648 píše:Nesmíš jen číst závady....
Měřený hodnoty-tlak v railu při startovani
viz to video, co jsem posilal...

https://youtu.be/6TTQRRHKSu8 a zde: https://youtu.be/LSPPLCAYDEA
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to nějaký rozmazaný,vidím tam prd na telefonu...
Zkus sprej do sání jestli to lapne
Zvuk při startu normální?
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

roman1648 píše:Je to nějaký rozmazaný,vidím tam prd na telefonu...
Zkus sprej do sání jestli to lapne
Zvuk při startu normální?
zvuk pri startovani naprosto normalni. vzdycky to chytalo na "drc"
Obrázek

sprej do sani zkusim.

nabijim baterku, mrknu na špony, zkusim startovaci sprej a přepady.
vzal sem na zkoušku regulátor a čidlo tlaku. když vlyoučím vstřiky, zkusíme na výstup z čerpadla hodit tlakoměr a uvidíme co tam bude...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“