Leon 1.6TDi CRKB (2014) - nouzak -> nenastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Leon 1.6TDi CRKB (2014) - nouzak -> nenastartuje
Ahoj,
dneska pri ceste mi z niceho nic zacalo blikat zhaveni. Spadlo to do nouzaku. Motor stale normalni zvuk, jen to nereagovalo na plyn. tak jsem zastavil, ze to chipnu a nastartuju a uz jsem nenastartoval.
na diagnostice byl "nizky tlak v railu". smazani chyb nepomohlo.
auto jsem odtahl a ted jsem udelal teda jeste diagnostiku...
cerpadlo v nadrzi nezabzuci pri otoceni klicku, tak jsem vytahl privodni hadici z filtru, a pri otoceni klicku nic netece, pri startovani ale tece proudem. takze cerpadlo nizkotlake je asi OK.
pak teda tlak v railu... uplne nevim jak na to. Jsou tam dve cidla z kazde strany railu a pak samozrejme vysokotlake cerpadlo. ale zase si rikam, ze to auto porad jelo, od padu do nouzaku sem jeste asi 500m v pohode ujel a nechciplo to samo.
ted ve VAG chyby vubec zadny....
pri startovani blok merenych hodnot - viz video. nesedi mi hodnoty v railu?
vsechny 4 vstrikovace jsou menene. Auto ma najeto 250k. tankovano jenom Verva Diesel, nikdy nic jineho.
2 vstrikovace meneny pred cca 2 mesici, posledni dva meneny pred par dny, od te doby najeto asi 500km.
puvodni se menili pouze z toho duvodu, ze uz hodne cvakaly, ale hodnoty mely porad dobry...
poradil by nekdo co dal? Co ty cidla na railu? nejaka sance, ze by byly vadny a kvuli tomu to nechytlo?
video ze startovani zde: https://youtu.be/6TTQRRHKSu8 a zde: https://youtu.be/LSPPLCAYDEA
dneska pri ceste mi z niceho nic zacalo blikat zhaveni. Spadlo to do nouzaku. Motor stale normalni zvuk, jen to nereagovalo na plyn. tak jsem zastavil, ze to chipnu a nastartuju a uz jsem nenastartoval.
na diagnostice byl "nizky tlak v railu". smazani chyb nepomohlo.
auto jsem odtahl a ted jsem udelal teda jeste diagnostiku...
cerpadlo v nadrzi nezabzuci pri otoceni klicku, tak jsem vytahl privodni hadici z filtru, a pri otoceni klicku nic netece, pri startovani ale tece proudem. takze cerpadlo nizkotlake je asi OK.
pak teda tlak v railu... uplne nevim jak na to. Jsou tam dve cidla z kazde strany railu a pak samozrejme vysokotlake cerpadlo. ale zase si rikam, ze to auto porad jelo, od padu do nouzaku sem jeste asi 500m v pohode ujel a nechciplo to samo.
ted ve VAG chyby vubec zadny....
pri startovani blok merenych hodnot - viz video. nesedi mi hodnoty v railu?
vsechny 4 vstrikovace jsou menene. Auto ma najeto 250k. tankovano jenom Verva Diesel, nikdy nic jineho.
2 vstrikovace meneny pred cca 2 mesici, posledni dva meneny pred par dny, od te doby najeto asi 500km.
puvodni se menili pouze z toho duvodu, ze uz hodne cvakaly, ale hodnoty mely porad dobry...
poradil by nekdo co dal? Co ty cidla na railu? nejaka sance, ze by byly vadny a kvuli tomu to nechytlo?
video ze startovani zde: https://youtu.be/6TTQRRHKSu8 a zde: https://youtu.be/LSPPLCAYDEA
p.s. nikde zadny unik nafty, pri spusteni palivoveho cerpadla (podavaciho), tak se rozblika zhaveni. chybu to ale nezapise. Neblika zhaveni treba kvuli tomu, ze cerpadlo podava nizkym tlakem?
jinak jako prvni se mi na displeji ibjevila "zavada start-stop",ale to ma asi vice poruch.
auto po tom co spadlo do nouzaku porad jelo. plynule, krome toho, ze to nepridavalo jelo stale OK, tak mi nejak nesedi, ze by bylo KO vysokotlaky cerpadlo, kdyz prece kdyby tam nebyl tlak, tak to hned chcipne?
jinak jako prvni se mi na displeji ibjevila "zavada start-stop",ale to ma asi vice poruch.
auto po tom co spadlo do nouzaku porad jelo. plynule, krome toho, ze to nepridavalo jelo stale OK, tak mi nejak nesedi, ze by bylo KO vysokotlaky cerpadlo, kdyz prece kdyby tam nebyl tlak, tak to hned chcipne?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
No, právě....pokud jsou piliny v systému tak můžeš popravit novej vstřik/y raz dva
ono totiž vyměnit jen vstřiky a vše ostatní nechat původní je špatný ( ale většina to tak dělá ) protože když na někoho vychrlíš že je třeba ještě tohle,tohle,tamto tak to nikdo nechce zaplatit...
Příklad - BMW 530D odelšy vstřiky kvůli špatný naftě, oprava v Renocaru skoro 190tis. ( vstřiky,vysokotlak,rail,vedení,nádrž atd )
Nechcete ? Tak bez záruky...
ono totiž vyměnit jen vstřiky a vše ostatní nechat původní je špatný ( ale většina to tak dělá ) protože když na někoho vychrlíš že je třeba ještě tohle,tohle,tamto tak to nikdo nechce zaplatit...
Příklad - BMW 530D odelšy vstřiky kvůli špatný naftě, oprava v Renocaru skoro 190tis. ( vstřiky,vysokotlak,rail,vedení,nádrž atd )
Nechcete ? Tak bez záruky...
no, tak tady zrovna neni nic sloziteho ty vstriky vyndat. muzu nahazet zpatky puvodni, nakodovat je, odvzdusnit .... a nebo mozna po jednom.anydraj píše:Zmer narust tlaku v railu
Typl bych, kdyz nebude tlak, tak nektery vstrik
propousti.
Jediny co jsi udelal, vymena vstriku
Na to bych se zameril, udelej prepadovy test
blby je, ze proste na vagu nic neni, vuuubec nic.

viz to video, co jsem posilal...roman1648 píše:Nesmíš jen číst závady....
Měřený hodnoty-tlak v railu při startovani
https://youtu.be/6TTQRRHKSu8 a zde: https://youtu.be/LSPPLCAYDEA
zvuk pri startovani naprosto normalni. vzdycky to chytalo na "drc"roman1648 píše:Je to nějaký rozmazaný,vidím tam prd na telefonu...
Zkus sprej do sání jestli to lapne
Zvuk při startu normální?

sprej do sani zkusim.
nabijim baterku, mrknu na špony, zkusim startovaci sprej a přepady.
vzal sem na zkoušku regulátor a čidlo tlaku. když vlyoučím vstřiky, zkusíme na výstup z čerpadla hodit tlakoměr a uvidíme co tam bude...