Odstavenie EGR vplyv na DPF...???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
Odstavenie EGR vplyv na DPF...???
Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Odstavenie EGR vplyv na DPF...???
co by mě zajímalo čistil jsi i klapku? byla hodně zasranáRADOSLAV11 píše:Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.


-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
no klapka nevykazovala znaky znecistenia,dalej som sa ventilu nevenoval,pretoze to zriadenie uz ma nezaujima.po 18tis aby to odislo a to znackovy diel....teraz sledujem regeneraciu,zatial 13mg popola a 500km od poslednej.zrejme spravim nutenuDavno mi mechanici radili nemenit....zaslepit



Naposledy upravil(a) RADOSLAV11 dne 20 úno 2019, 07:09, celkem upraveno 1 x.
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
No keby som dal na radu mechanika usetril by som 500e za novy egr.momentalne nezaznamenavam ziaden problem,pocitovo lepsia odozva na akceleraciu a myslim ze aj nizsia spotreba.nizsie volnobezne otacky.pravidelne si overujem regeneraciu dpf.ta prebieha cca kazdych 500km ....jazdim 90 percent dialnicu.zaver nech si urobí každý sám.....
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
taky řeším stejný problém ale má 320.000 kč, nejprve se mi podařilo problém oddálit čistěním, pak přizpůsobením všech komponentů, stejně se po čase všechno vrátilo, známý to vidí takto, nový dpf, egr, klapka, plynový pedál, nové turbo a vstřikovače cca 85.000 kč jinak nemá cenu o tom dále filozofovatPavel další píše:Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 úno 2019, 19:36
- Bydliště: slovensko
Asi tak, tím, že tam nebude EGR, to bude sát naplno jen ze sání, čímž naroste výrazně množství vzduchu, který pak ovlivní nejen teplotu spalování ale následně i reakci v kat+dpf jak teplotou spalin, tak jejich rychlostí/množstvím ... Jak, to by bylo na labo ...Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Asi tak, při vyřazení EGR nemusí regenerace DPF fungovat dobře.Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Jinak nechápu tu připosranost z Říše. Když bude readiness ok a výfuk čistý, co hrozí?
Nebo snad kontrolují verzi software ECU?
Samozřejmě vykuchaný DPF a černý výfuk, to je jiná písnička.