ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Pro brzdy s ESP je třeba dávat brzdovku s klasifikací pro ESP/ASR,
třeba ATE SL6
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4784
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Ja tam mam TRW DOT4 pro ESP...takze u me je to necim jinym
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Mne celkom pomohlo, keď som dva krát spravil precedúru poriadneho brzdenia na štrku, ale takého že som skoro urval pedál, potom ešte z toho išli bublinky, ja síce nemám ESP, ale tiež mám pocit v strede chodu pedála ako keby bol chvilu mrtvý, takže tiež to idem dať odvzdušniť strojovo a uvidíme
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Také kupuju TRW DOT4 pro ESP.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 231 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tím strojním odvzdušněním myslíte co ?
Odvzdušnění přes diagnostiku,nebo nějaký stroj co to celý udělá za Vás ?
Já používám už léta k odvzdušnění brzd přetlak přes nádobku brzdové kapaliny a i tak je problém odvzdušnít zadní třmeny.
Provedu odvzdušnění, jedu auto projet a pak znovu odvzdušnít.
Když se zadaří, tak na podruhé už brzdy fungují jak mají, někdy ale až na potřetí.
Přes diagnostiku jsem to ještě nedělal, kvůli podmínce mít auto ve vzduchu.
Nechce se mi auto zvedat na špalky, protože nemám zvedák kterým bych ho zvednul celý.
Samozřejmostí je postup odvzdušnění od nejdelší větve po nejkratší.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4992
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To myslíme. Nemusíš šlapat na pedál.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

skúšal už niekto aj kobináciu strojového odvzdusnenia a precvakávanie ventilov cez akčné členy ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4784
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Kamarád má soustruh, tak jsme řádili + jsme podtlakovým kompresorem odsáli zadek v poloze třmenu odvzdušňovákem úplně kolmo nahoru a poklepávat...výsledek - brzdí to snad ještě hůř (LOL)

Nic...už jsem objednal z Keliny HBV ATE
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ta matice je mosazná ?
Jestli ano tak to nebyl moc dobrý nápad.
Hliník s mosazí se moc nemusí, stačí se podívat jak vypadají zadní třmeny u hřídelky ruční brzdy. Je tam mosazná vložka a těžce to tam oxiduje.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4784
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Mezi je ocelova podlozka a je to podmazane ruzovou loctite...tekuta perovka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4992
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale na třmenech to dostává zabrat solí .To tady moc nehrozí.
Hezky řešený.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, přesně, pěkný řešení, nějakou reakci mezi dvěma materiál bych tady neřešil, není to na 20 let že...
Třmeny to je jiná, to těsnění mezi klíčem a tělesem třmenu prostě po čase přestane těsnit a vyrezne to, to nebude tím že je tam bronzové pouzdro
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

To odvzdušnění je potřeba udělat následovně: vysát nádobku, dolít opatrně nazabublinkovanou brzdovkou(už sem zažil brzdovku, která když spadla na zem byla flaška plná bublinek), začít odvzdušňovat brzdový válec a pak jednotlivý kola, při tom dolívat brzdovku tak aby byla nádobka plná, přes vag byl u mě taky výsledek jak popisuješ, je nejlepší jízdou aktivovat ABS levý kola na asfaltě pravý na trávě nebo štěrku, pořádně rozjet a brzdit několikrát po sobě toto mě vždy pomohlo, pokud jsi nyní měnil všechny kotouče a desky počítej že si to musí sednout.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4784
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak mám hotovo. Výměna HBV pomohla...auto brzdí úplně jinak, lépe a i nahoře už zabírá...netvrdím, že jsou z toho nějaké ultra-jedovky, ale já jsem už spokojený...jo a odvzdušňoval jsem to dvakrát diagnózou...brzdovka od Bosche
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
smerhjar
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 07 pro 2016, 15:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od smerhjar »

Pěkná práce. Nepamatuješ si co jste řezali za závit ? Hádám G 3/4.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“