ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mne celkom pomohlo, keď som dva krát spravil precedúru poriadneho brzdenia na štrku, ale takého že som skoro urval pedál, potom ešte z toho išli bublinky, ja síce nemám ESP, ale tiež mám pocit v strede chodu pedála ako keby bol chvilu mrtvý, takže tiež to idem dať odvzdušniť strojovo a uvidíme
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Také kupuju TRW DOT4 pro ESP.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 231 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Tím strojním odvzdušněním myslíte co ?
Odvzdušnění přes diagnostiku,nebo nějaký stroj co to celý udělá za Vás ?
Já používám už léta k odvzdušnění brzd přetlak přes nádobku brzdové kapaliny a i tak je problém odvzdušnít zadní třmeny.
Provedu odvzdušnění, jedu auto projet a pak znovu odvzdušnít.
Když se zadaří, tak na podruhé už brzdy fungují jak mají, někdy ale až na potřetí.
Přes diagnostiku jsem to ještě nedělal, kvůli podmínce mít auto ve vzduchu.
Nechce se mi auto zvedat na špalky, protože nemám zvedák kterým bych ho zvednul celý.
Samozřejmostí je postup odvzdušnění od nejdelší větve po nejkratší.
Odvzdušnění přes diagnostiku,nebo nějaký stroj co to celý udělá za Vás ?
Já používám už léta k odvzdušnění brzd přetlak přes nádobku brzdové kapaliny a i tak je problém odvzdušnít zadní třmeny.
Provedu odvzdušnění, jedu auto projet a pak znovu odvzdušnít.
Když se zadaří, tak na podruhé už brzdy fungují jak mají, někdy ale až na potřetí.
Přes diagnostiku jsem to ještě nedělal, kvůli podmínce mít auto ve vzduchu.
Nechce se mi auto zvedat na špalky, protože nemám zvedák kterým bych ho zvednul celý.
Samozřejmostí je postup odvzdušnění od nejdelší větve po nejkratší.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5







Kamarád má soustruh, tak jsme řádili + jsme podtlakovým kompresorem odsáli zadek v poloze třmenu odvzdušňovákem úplně kolmo nahoru a poklepávat...výsledek - brzdí to snad ještě hůř

Nic...už jsem objednal z Keliny HBV ATE
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ta matice je mosazná ?
Jestli ano tak to nebyl moc dobrý nápad.
Hliník s mosazí se moc nemusí, stačí se podívat jak vypadají zadní třmeny u hřídelky ruční brzdy. Je tam mosazná vložka a těžce to tam oxiduje.
Jestli ano tak to nebyl moc dobrý nápad.
Hliník s mosazí se moc nemusí, stačí se podívat jak vypadají zadní třmeny u hřídelky ruční brzdy. Je tam mosazná vložka a těžce to tam oxiduje.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To odvzdušnění je potřeba udělat následovně: vysát nádobku, dolít opatrně nazabublinkovanou brzdovkou(už sem zažil brzdovku, která když spadla na zem byla flaška plná bublinek), začít odvzdušňovat brzdový válec a pak jednotlivý kola, při tom dolívat brzdovku tak aby byla nádobka plná, přes vag byl u mě taky výsledek jak popisuješ, je nejlepší jízdou aktivovat ABS levý kola na asfaltě pravý na trávě nebo štěrku, pořádně rozjet a brzdit několikrát po sobě toto mě vždy pomohlo, pokud jsi nyní měnil všechny kotouče a desky počítej že si to musí sednout.
Tak mám hotovo. Výměna HBV pomohla...auto brzdí úplně jinak, lépe a i nahoře už zabírá...netvrdím, že jsou z toho nějaké ultra-jedovky, ale já jsem už spokojený...jo a odvzdušňoval jsem to dvakrát diagnózou...brzdovka od Bosche
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3