Avf cvakají nové hydrostely

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
A můžeš říci, PROČ?
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já teda hydra namontoval a druhý den startoval a žádný problém
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

nove zdvihatka, piesty zatočiť kľukou dole, montaž vačky, za 3h pretočenie rozvodom, este hodka 2 kym sa vsetko da na miesto a nasledne štart
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od moers »

Misík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdy
Nikdy nebyl problém AZ tedy s febi🙈🙈😞
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co si pamatuju na zdvihátka Febi pro PD, tedy 19 800 tak byla v krabici zabalená INA.
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od moers »

Tomas.cz píše:Co si pamatuju na zdvihátka Febi pro PD, tedy 19 800 tak byla v krabici zabalená INA.
Já tam mel febi i napsano
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hmm tak už nebalej INU, ale něco "svého"... (wallbash)
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od moers »

Tomas.cz píše:Hmm tak už nebalej INU, ale něco "svého"... (wallbash)
byly všechny cerne ty hydra 19800 když sem sundal kryt tak všechny měkké kdyz na ne tlačím srubovakem😠
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

moers píše:
Misík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdy
Nikdy nebyl problém AZ tedy s febi🙈🙈😞
Ani ja nie ale videl som to na vlastné oči.Skoda že som nespravil fotku.Na motore sa okrem toho pretesnovali vstreky plus sa menili aj všetky skrutky ku vstrekom aj na vahadla ta nastavovacia skrutka aj druhá strana vo vstreky.Menila sa komplet spojka cely set zo zotrvacnikom Sachs ,Termostat plus gufera na vacke a kluke a nová olejová vaňa nový olej a filtre.Motor suchy.Po nahodení Zdvihatok popretacane vackou a pred nastartovanim ručne znova už z nahodenym rozvodom všetko ok.Pred štartom som ešte odpojil kabeláž ku vstrekom a taktiež nova a znova prestartoval nech natalci olej.Vsetko maže funguje ale občas si zaklepu.Zase ma čaká to rozhádzať.Akoby ten motor bol zodraty.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Když jsi zmiňoval ty ventily a jejich vodítka, nedávno jsem dával hlavu na komplet repas, včetně uložení vstřiků do firmy Engitec a jen mi oznámili že by bylo dobrý vyměnit i vodítka ventilů, protože originál jsou příliš krátký a po čase se vyběhají a je v nich velká vůle. Oni prý dávají delší.
Netuším, zda by to mohlo mít souvislost s vydřeným vedením pro hydroštel, ale raději jsem to napsal.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20117
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Krátký vodítka jsou všeobecně problém u TDi, i rotačky..
hydra montuju tak jak psáno výše, normálně vybalím,naskládám,dám vačku,pomalu rovnoměrně utáhnu(písty v rovině) pak třeba po 15min otočím vačkou o 90st.,pak znovu několikrátk,pak nahodím rozvod a ještě několikrát protočím,nový hydra jsou nafouklý na max a je potřeba je takto vymačkat, rozebírat je si myslím že je nesmysl..
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

favo píše:Když jsi zmiňoval ty ventily a jejich vodítka, nedávno jsem dával hlavu na komplet repas, včetně uložení vstřiků do firmy Engitec a jen mi oznámili že by bylo dobrý vyměnit i vodítka ventilů, protože originál jsou příliš krátký a po čase se vyběhají a je v nich velká vůle. Oni prý dávají delší.
Netuším, zda by to mohlo mít souvislost s vydřeným vedením pro hydroštel, ale raději jsem to napsal.
Favo: dik za tip mrknem nato :)
Jo budem musieť nato mrknut.Jedine čo.ma štve že to musím zas celé rozhadzat a nieje nato čas.Montoval som podľa návodu.Po štarte chvíľku boli hlučné potom stichly a neskôr začali zase byť hlučné.Teraz je to podľa toho ako auto ponahaniam.Pokial prekročim 3000 ot. Tak občas si trošku zaklepu a zase stichnu.Momentalne majú 2000 km a ten hliník sa oprel o dno a mám pocit že doňho to zdvihatkom naráža.Ked to rozoberiem omrknem.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ty píšeš, že jste dávali lágry pod vačku, jinak zůstalo vše stejné -mimo hyder..Jde o to, zda vačka nejde v jiné poloze/křívě /a tím netlačí hydra ke straně..Pokud ta nová hydra neměla ve vedení vůli, tak proč by vydírala hliník na straně..A že by ventil, který pochoduje ve vodítku na té ploše doteku dokázal tlačit zespoda tak, aby jej tlačil ke straně, to by asi musela být sakra vůle..Samozřejmě nové hydro je přesně rovné a je to panic vůči vačce, proto to patrně předtím bylo v "klidu" , jen pocvakávaly..Je to podivné, že v místě kde se řine olej na hydro se chroustá hliník..Jak vypadají teď ty lágry vačky?
nepropadat panice...
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jericho-3 píše:
misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
A můžeš říci, PROČ?
nemusíš čekat a otáčet motorem?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kam tak chvátáš a proč zasahuješ do nového výrobku..? Já považuji nový výrobek, zabalený a zalitý olejem za svatý a neposkvrněný...Obřadně rozstřihnu PVC obal a po jednom hydro nandám do hlavy, zatočím s ním , jak se chová a vezmu další..Je to jako s vymýváním trysek/špiček/ před montáží..Kdysi se musela tryska vymýt naftou a pečlivě očistit od naschlého oleje, ale dnes se vyndá z olejíčku a ihned se montuje...Mám zato, že soukromé "operace "nepatří do postupu oprav...A jsou různé opravy, které potřebují svůj čas, jinak je to anarchie která vede k problémům.. :)
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 16 bře 2019, 09:57, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“