Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33550
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rolan"]

Jinak nechápu tu připosranost z Říše. Když bude readiness ok a výfuk čistý, co hrozí?

to by mě taky zajímalo do říše jsem jezdil, pokud dodržuješ pravidla silničního provozu a nejedeš s pojízdným vrakem tak tě benga nezastaví, jezdím i do rakouska překlepávám tempomat podle značek a nikdy jsem se nesetkal s fízlem německým nebo rakouským, třeba ve skostku tam je 0.8 na žíle a pokud nekličkuješ po silnici, máš posjitku a stk tak tě nikdo zastavit nesmí,
nechápu furt nějaké jebačky a vyhrožování, třeba spojené státy mají 330 milionů obyvětel, aut jak najebaných a nikdo nic neřeší, žádné stk ani emise tam nemají :roll: a mohou zasmradit celou zemegulu (LOL)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Amerika emisie prave riesi ale.nie na svojich autach ale na.druhych diesel gate napriklad.

Ja jazdim tiez rakusko nemecko nikdy ma nezastavili akutat raz prisiel pozdrav za rychlost ale.zeby niekto.riesil emisie a.zastavoval koli tomu auta som.nevidel.
BMW 330 ix
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33550
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="rudy5"]amerika emisie prave riesi ale.nie na svojich autach ale na.druhych diesel gate napriklad.
rudy napiš mi prosím jak amerika řeší ty emise, spolužák má tři auta a takový obytný kamion, ten je na naftu, vím jen že žere víc jak třicet litrů nafty,


pochopil jsem to takto, některé staré auta chodí na emise, pokud moc hulí tak zaplatíš třeba 200 dolarů a jezdíš dál, de tam jen o prachy
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ved pisem vyssie ze to riesia len.na europskych autach koli predaju.
BMW 330 ix
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33550
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rudy5 píše:Ved pisem vyssie ze to riesia len.na europskych autach koli predaju.
jo to téma je o následné buzeraci s problémy s emisema ne o prodeji nových aut
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Téma se pěkně rozvinulo, vracím to s opakováním, že nemám na mysli vykuchání či odstranění EGR, pouze nějaký SW zásah, který nedopustí nouzák, zapsání chyby apod., tedy fyzicky tam EGR zůstává, ale nezlobí. ..
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33550
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel další píše:Téma se pěkně rozvinulo, vracím to s opakováním, že nemám na mysli vykuchání či odstranění EGR, pouze nějaký SW zásah, který nedopustí nouzák, zapsání chyby apod., tedy fyzicky tam EGR zůstává, ale nezlobí. ..
zkus třeba hledat na netu emulátor který nahradí ten tvůj problém a bude hlásit řj jak je spokojený
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 908
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Nestačí len simulovať spätnú väzbu polohy EGR. RJ si stráži a množstvo vzduchu na váhe. Ak otvára EGR, zákonite očakáva, že váha čerstvého vzduchu bude nižšia. Ak jej to nesedí, nahodí chybu na váhe.
Na svojom CR - CAYC mám odskúšané, že pri EGR off sa DPF nevie regenerovať pri čúračkách po meste, alebo pri stojacom aute - nedosiahne teplotu vypaľovania.
PD na BMM s tým naopak nemá problém.
RADOSLAV11
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2019, 19:36
Bydliště: slovensko

Příspěvek od RADOSLAV11 »

V tomto pripade regeneracia funguje tak ako treba....pravidelne sledujem ;)
VW Jetta 2.0L 103KW CFFB 2011r. 170tis.km ea189
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Při regeneraci je egr vždy zavřený si to nalogujte.Egr je tam kvůli nox a na oplátku za to při otevřeném egr se produkuje větší množství sazí.Proto po přehráti dieseltage je více egr otevíranej produkuje se větší množstvi sazí a vzdálenost mezi regeneracemi se snižuje.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

přesně tak,koretní egr off funguje dpf bez problemů,tady samá teorie a praxe žádná...
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 908
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

geo píše:Při regeneraci je egr vždy zavřený si to nalogujte.Egr je tam kvůli nox a na oplátku za to při otevřeném egr se produkuje větší množství sazí.Proto po přehráti dieseltage je více egr otevíranej produkuje se větší množstvi sazí a vzdálenost mezi regeneracemi se snižuje.
Áno, máš pravdu. Píšem postrehy z môjho cayc. Serie sa mi asi egr. Tak možno preto to skresluje fakty, aj keď je off.
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Stale nechapem tie obavy z cesty do Nemecka.
Pokial auto nedymi a nejazdite nad limit kaslu na vas.
Pri kontrole im ukazem nalepku pri rezerve, ze som bol na uprave Dieselgate a hotovo.
SW mam samozrejme naspat stary + chip, nedalo sa na tom jazdit.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
maros30
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2008, 14:48

Příspěvek od maros30 »

ja tam žiadnu nalepku nemam, a dieselgate ano ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“