Hele tuhle došly kotouče Jurid, což bys řekl že patří k těm "lepším" , už podle oka ta kvalita obrábění vypadala hrozně, prostěst. u středu jak jsou šrouby to na půlce byla sražená hrana tak min. 2x45 a na půlce úplně ostrá, jak kdyby to obráběl učeň...
Bylo to nějaký blbý berlingo,tak jsem to tam dal,na autě dotaženej běžel podle hodinek pěkně, ale fakt to vypadalo děsně...
Kotouče 312mm od 140 km/h třepou s volantem !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Však ale píšu že jsem nakonec dal nové kotouče origo VW. A i s těma to vibruje nad 140 km/h , pozor ale né při brždění. Při brždění žádné vibrace nejsou. Pouze při klasické jízdě po dálnici to vibruje stejně jako nevyvážená kola. A ty to nedělají, vyzkoušeny 2 sady s novýma pneu a vyvážené. Zadní brzdové třmeny mám nové včetně držáků a desek vše origo VW. Jen je divné , že by vadný náboj způsoboval vibrace volantu pouze na kotoučích 312mm a nikoli na 288mm. Zvláštní. Jinak destičky v držáku na 312mm chodí volně a samozřejmě jsou dosedací plochy v držáku třmenu namazané. A destičky jsou též origo VW.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Sundej kola přední, do jednoho kotouče vraž přes třmen šroubovák ať se netočí, vypni ESP/ASR nebo co to má/nemá, sundej třmen a nech ho viset na hadici,startni to,dej jedničku,pus´t spojku a mrkni se jak kotouč běží, předtím si ho ještě 3mi šrouby přes vhodné podložky utáhni k náboji ( já používám velké matky na poloosy třeba )ideální je změřit házivost hodinkama ale dá se i třeba přiložit si řeknu blbě hřebík mezi kotouč a džák třmenu jak sedí destičky a uvidíš jestli se mění mezírka mezi hřebíkem a kotoučem a o kolik asi
Na 4A 3.0TDi jsem řešil kopající Zimmenrmanny, na hodinkách to házelo asi 15 stovek a když jsi začal brzdit tak by tě to zhodilo ze silnice
Na 4A 3.0TDi jsem řešil kopající Zimmenrmanny, na hodinkách to házelo asi 15 stovek a když jsi začal brzdit tak by tě to zhodilo ze silnice
Tú hádzavosť je aj počuť, keď pritiahneš všetky šróby kolesa na moment, vyšlapeš brzdy a ručne zatočíš kolesom tak je jasné v ktorom mieste to chytá viac a kde menej. Prípadne kto nemá úchylkomer tak ako núdzové riešenie sa dajú nakresliť na kotúč fixkou značky a hneď vidíš kde pomiznú. Úchylkomerom pri naštartovanom motore je to niekedy trochu horšie lebo celé auto sa trepe, preto ja meriam hodinkami len pri vypnutom motore a s citom si (jedným prstom) pootáčam kotúč za vonkajší priemer.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5