Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
20mbar na volnoběh je moc, ten filtr je ucpanej, podle protitlaku ve filtru jednotka určuje zanesení filtru, pokud ho vykucháš, i bez regenerace ti klesne postupně zanesení na 0, evidentně to vypadá, že spíš než k vyčištění došlo k totálnímu ucpání, řešil jsem toto stejný na T5, nevím jak to bylo před čištěním, ale někdo přede mnou filtr čistil, po čištění naprosto identickej problém , nebylo schopný zregenerovat na míň jak 25%, filtr KO, problém je, že motor bere docela olej, a je možný, že při vyšší spotřebě oleje prostě na takový množství popela to čištění nefunguje, no hlavně to chce asi nějakej protokol z čištění, tzn. váhovej úbytek, kolik popela se odstranilo a jakou to má po čištění změnu protitlaku
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
naměřený průtok po čištění co dodal DPF krnov v protokolu je 14mbar. Regenerace se mi podarila ale leze to pomalu dolu. už jsem v aute strávil tak 3h. Ted jsem na 20procentech. ale pokud se mi podaří regenerace na nulu tak se to může zase hned zanést. no uvidíme kdyžtak DPF ven a zpět do firmy kde se čistil.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Takze resumé je takové. Dnes po hodině a půl v aute jsem se dostal na 25procent zatížení filtru. Popilek jsem nastavil na 20g. A stejně nic. Rozdilovej tlak na filtru je na volnobeh 23.5g při 2000to ukazuje cca 75 mbar. Takže filtr ven asi no
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Preto som sa na začiatku pýtal na vypočítanú hodnotu popolčeka, teda aj s 20g je najlepšia dosiahnutá hodnota po regenerácii 25% a dif. 23.5 mbar na voľnobeh? Na akú hodnotu zanesenia stúpne napr. po 30-50 km? (narážam na to či náhodou ešte nie je chyba inde – EGR, vstreky a pod. že by motor produkoval extrémne množstvo sadzí) Ale myslím že si písal že do „čistenia„ bolo všetko OK takže asi len filter von a reklamácia.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
O cisteni DPF filtru jsem se okrajove zajimal a co jsem se dozvedel je, ze se nikdy nesmi kapalinou cistit ve smeru toku spalin. Ze dojde akorat k zhutneni (udusani) stavajiciho zaneseni.
Tak me jen napadlo, zda nedal treba do toho pristroje ten filtr obracene
Co je ale divny, ze nedelaji test po vycisteni. Museji prece zmerit a dat nejaky protokol, paklize to nejsou nejaky garaznici nebo ulicnici, ne?
Tak me jen napadlo, zda nedal treba do toho pristroje ten filtr obracene

Co je ale divny, ze nedelaji test po vycisteni. Museji prece zmerit a dat nejaky protokol, paklize to nejsou nejaky garaznici nebo ulicnici, ne?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Test po vyčistění proběhl, rozdil tlaku po vycistění v protokolu byl nějakých 14mbaru. Ten filtr se dělal protože se shazovala zadní osa, komplet GO tak že si to nechá vyčistit no když to bude na heveru, chtěl celou osu natřít alkytonem atd. takže to bylo dva dny na heveru. tak proto. Regenerace probíhaly ok. pořád přemýšlím zda jsem něco neudělal já špatně. Filtr se vyměnil jedinou chybu co to hlásí je ten filtr jinak nic, nejde smazat. Udělal jsem přizpůsobení a filtr nastavil na nulu. jel to projet a po cca 20km to hlásilo filtr, tak jsem to odstavil dal diag a filtr byl zaplněn z více jak 40 procent závadu to žádnou nehlásilo teprve při regeneraci začlo blikat žhavení a kontrolka motoru a začlo psát chybu P2002 filtr pevných částic rada válcu 1 efektivita na spodní mezi
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tady to vypadá tak, že prevence ( přílišná aktivita ) se nevyplatila, nic ve zlém ale pokud to předtím fungovalo a teď ne, asi to čištění moc "nepomohlo"
Nemyslím si že bys to nějak zkonil při montáži, to snad ani nejde, prohodit hadičky nebo tak
jednou se mi stalo že jsem trochu zlomil trubičku za filtrem ( tehdy na C5 ) a hned to hlásilo nějakou chybu taky s tlakem za filtrem...
Nemyslím si že bys to nějak zkonil při montáži, to snad ani nejde, prohodit hadičky nebo tak
jednou se mi stalo že jsem trochu zlomil trubičku za filtrem ( tehdy na C5 ) a hned to hlásilo nějakou chybu taky s tlakem za filtrem...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlasim s Vicim, stejne jako treba chiptuneru, kteri treba ukradli cizi SW nebo mechaniku, kteri jsou schopni domrtvit turbo jenom aby nevyslo v dobrem svetle.Vici píše:vzhledem k tomu kolik máme v republice třeba podvodníků turbařů a to úspěšných, tak o čištění DPF se moc ani radši neodvažuju polemizovat...
Jo, je to pekne hnusnej svet, co, Vici?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsi měl kliku, nefunguje také. Ale z těch všech čističů ještě vychází nejlépe. Jen nechápu proč nepřidáte pět tis. na nový filtr. Originál.dreizig5 píše:tak dejte sem kdo to umí a kdo nee....
ja posílám do advanpure a zatím vše ok,všechno bez problému jezdí,a některý už mega nájest
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Když mi měnil značkový servis DPF, dávalo se nové, tak si celý proces výměny a následně i zprovoznění nahráli, a to z důvodu případné reklamace, aby doložili, že dodrželi předepsaný servisní postup při montáži. Když jsem auto přebíral, tak mi záznam přehráli. Pamatuji si, že ihned po výměně, při napojení na diagnostiku, proběhla regenerace, tedy na místě, zřejmě jakási prvotní kalibrace a zprovoznění nového filtru.
Motorpower píše:Tak jsi měl kliku, nefunguje také. Ale z těch všech čističů ještě vychází nejlépe. Jen nechápu proč nepřidáte pět tis. na nový filtr. Originál.dreizig5 píše:tak dejte sem kdo to umí a kdo nee....
ja posílám do advanpure a zatím vše ok,všechno bez problému jezdí,a některý už mega nájest
mužeš říct co se přesně stalo?jako novej je novej.to je jasné,když ted udělala škodovka tu akci tak není co řešit,ale nedělám jen koncern,a třeba filtr dpf u japoncu atd,když řekneš cenu zákazníkovy tak ti zapálí dílnu
