Co je menší zlo Audi nebo BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
City filtr u nás nezapíšeš to jsem si už zjišťoval leda bys dovezl auto z venku a už tam byl a "dohlédl" by jsi aby úředník vše pečlivě opsal a ne jen ALH bum EU3 další...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@TDI tech: Jenze soucasti motoru je bohuzel i prevodovka a spojka. Navic, kdo zjistil realny potencial opravdu kdyz to nejde ani poradne prenest? Jak si muzes byt jist? A to jsem pominul fakt, ze srovnavame PD vs CR.
Neboj, ja vim, ze ty motory (samotne) maji nejaky potencial. Vzpominam si, jak se snazili v ramci sprintovacich zacatku konkurovat BITPOWER s JTDckama a vzpominam si, jak jim Lubos Hubalek a spol. vzdycky se svymi mechanickymi cerpadly ukazali patricne misto v pozadi zebricku. A to jezdili s 2,4 CR proti "mechanickym" rotackam
@Rolan: To s tim CP4 je otresne! Vim, ze jsem to v ramci prace resil. Ozval se clovek s Touaregem a ze uz vymenil vstriky, popravil ... listu, popravil, cerpadlo, popravil ... a kdyz mi tehdy tusim Richard rekl, ze je potreba vycistit komplet nadrz, vedeni apod s tim, ze vysledek je nejisty a muze to vzit nove veci znovu, ze se vyplati to vymenit komplet tak me jimala hruza.
@TANN3R: Mam zpravy, ze N57D30T1 je tim poslednim dobrym motorem. Ostatne, nejen otcovo auto ale i Jimuv byvaly vuz je toho asi dukazem, ze ta kvalita tam nejspis jeste bude.
Neboj, ja vim, ze ty motory (samotne) maji nejaky potencial. Vzpominam si, jak se snazili v ramci sprintovacich zacatku konkurovat BITPOWER s JTDckama a vzpominam si, jak jim Lubos Hubalek a spol. vzdycky se svymi mechanickymi cerpadly ukazali patricne misto v pozadi zebricku. A to jezdili s 2,4 CR proti "mechanickym" rotackam

@Rolan: To s tim CP4 je otresne! Vim, ze jsem to v ramci prace resil. Ozval se clovek s Touaregem a ze uz vymenil vstriky, popravil ... listu, popravil, cerpadlo, popravil ... a kdyz mi tehdy tusim Richard rekl, ze je potreba vycistit komplet nadrz, vedeni apod s tim, ze vysledek je nejisty a muze to vzit nove veci znovu, ze se vyplati to vymenit komplet tak me jimala hruza.
@TANN3R: Mam zpravy, ze N57D30T1 je tim poslednim dobrym motorem. Ostatne, nejen otcovo auto ale i Jimuv byvaly vuz je toho asi dukazem, ze ta kvalita tam nejspis jeste bude.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Dobře loučím se s vizí , že si koupím F11 a docela mě to teda sere,protože futr dokola řešit opakující se závady na E46 mě už doslova unavují, ale dobře. Mohl bych podle všeho dopadnou zdaleka hůře. nejhorší je , že ne všechny díly se na E46 dají koupit ještě v originále a ty náhrady nevydrží nic.Už ani to lemfo nic nevydrží.
No , zkusím si spočítat na kolik by mě to vyšlo a pak si to budu muset nějako rozhodnout sám. Rozhodně musím říct, že M57D30 150kw je jeden z nejpovedenějších motorů co BMW kdy vyrobilo.Ten motor nepotřebuje nic jen olej a krásně se točí.TDI rotačka, ten je taky dobrej, ale na tenhle nemá ani omylem.
Poradte mi teda někoho nejlíp z Východních Čech, kde mi zrepasují vstriky a kloudně, protože ty už mají 500tis
A co turbo , nové a nebo mi ho někdo taky opraví?
No , zkusím si spočítat na kolik by mě to vyšlo a pak si to budu muset nějako rozhodnout sám. Rozhodně musím říct, že M57D30 150kw je jeden z nejpovedenějších motorů co BMW kdy vyrobilo.Ten motor nepotřebuje nic jen olej a krásně se točí.TDI rotačka, ten je taky dobrej, ale na tenhle nemá ani omylem.
Poradte mi teda někoho nejlíp z Východních Čech, kde mi zrepasují vstriky a kloudně, protože ty už mají 500tis

Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zel, je to volba nejmensiho zla, takova je realita.
Vstriky bych poslal do Dieselpoweru a turbo bych poslal do Turbopoweru ... ale zvaz, zda nechces jit do uprav, v ten moment bych z nej nechal udelat nejaky osvedceny hybrid.
Vstriky bych poslal do Dieselpoweru a turbo bych poslal do Turbopoweru ... ale zvaz, zda nechces jit do uprav, v ten moment bych z nej nechal udelat nejaky osvedceny hybrid.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Úpravu fakt ne. Jako těch 150kw to už rozhodně nemá, protože když to postavím v kopci tak je cejtit , že už to neudrží úplně kompresi a o to spíš udělám jen to potřebný
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Pokud jde o úpravu, tak ta otázka co je lepší nemá opodstatnění..Seriový agregát a jeho spolehlivost je přímo dána jeho výkonem puštěným do výroby. Osobně jsem nikdy diesel neupravoval, ani nikdy nebudu , protože něco kurvit nemám v povaze. Aby mi na 400 metrech zamávali, jak jsem dobrej a já vše potom buď vyhodil, nebo opět rozebral, to ne..Ale nikomu to neberu , jen taková noticka, např. převodovka z Fiata 600 , který měl 22HP byla tak dimenzována, že Abarth ji plně bez jakýchkoliv úprav používal u motorů s výkonem až 100HP a držela plně i při závodech...Takže 5 krát větší výkon snesla...Zkuste dnes použít skříň z koncernu, kdy vylézají hřídele z obalu převodovky a pan SIXTA neví co dřív, aby majitelé koncernů mohli vůbec řadit....Já nepamatuji, že by mi v něčem odešla převodovka.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zajimave je, ze zatimco 8V PD (az na par vyjimek) vydrzi i znacne upravy a dvojnasobne zatizeni, novodobe toto nezvladaji.jericho-3 píše:Seriový agregát a jeho spolehlivost je přímo dána jeho výkonem puštěným do výroby.
Oznacil bych to jako kalkulovana zivostnost s ohledem na naklady a pozadovanou "mininalni" zivotnost.
Ono jestli to nebude tim, ze nemas nebo jsi nemel auta, na kterych by se to diky vystupnim parametrum motoru melo co vubec pokazitjericho-3 píše:Já nepamatuji, že by mi v něčem odešla převodovka..

Jinak Jericho, upravovane auto, kteremu clovek venuje nezbytnou udrzbu vydrzi vice nezli seriove bez.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Když chceš takovou převodovku vidět tak se podívej na Fabii 5q PD u mě slouží leta a 170 kobyl a 420Nm by ji podle tvých teorií musely dávno rozlousknout vejpul navíc na jednohmote což mnozí berou jako jeden z důvodů proč jim něco umře o kvalitě převodovek po roce 2010 se nebudeme bavit to je holt průser protože se šetří odlehčuje a hlavně inženýři vymýšlí hrozný kraviny...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!


nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak to udelas mozna ty, protoze jsi packal, ale zkuseny clovek to udela jinak.jericho-3 píše:to je dobré, já nakrmím seriového ubožáka naftou, dám pak velké turbo až kyslíkem nacpaný motor kašle, vyhodím vše okolo, co není třeba, vyměním šváby v ŘJ a pak jedu na brzdu, a potřebuji graf, který by dokázal , jakého úspěchu jsem dosáhl a aby si kámoši sedli na zadek.Pak jim předvedu v oblacích černého kouře, co můj motor dovede...A pak nastane orgasmus a životnost motoru se mnohokrát znásobí...
Jeste nikdy jsem neslysel, ze by motor "nacpany kyslikem kaslal". Jeste nikdy jsem neslysel, ze by si vznetovy motor stezoval na to, ze ma moc kysliku.
Mimochodem, jak je tvym zvykem jsi mimo a protirecis si. "Kyslikem precpany motor" nema duvod kourit (paklize bude rozumne rozpraseni paliva, coz je zakladni predpoklad).
Hrozne placas a je videt, ze tvuj pristup k tomuto foru, tvoje zdejsi pusobeni je jenom jednosmerne: neustale jenom meles jako mlejnek ale nic v tobe neulpeje. Sice jsi asi nejvetsi posthunter zde ale vis o zvysovani vykonu u TDI motoru mene nezli informacichtivy nove prichozi po par hodinach zde stravenych.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Upřímně nic po r.v. 2009 nestojí za nic, do nových aut sedám jen do služebních, kde mi je to uplně fuk, taky nutno říci, že už mě 2x auto nechalo u silnice, a to 2x kvůli nádobce na Ad-blue, konkrétně C4 GrandPiccaso... Nic od PSA už nechci ani vidět, nejede, nebrzdí, nezatáčí...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Jericho vaříš z vody v itálii jsem byl v půlce února od ty doby jsem neumyl a saze na zadku nemám abych si honil ego jak hoši večer u kdejaký pumpy na to nemám čas jak psali jiní jde o přístup asi ho máš holt trošku jiný nebo máš kolem sebe špatný příklady což se dá pochopit je jich hodně....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nebudu to tu číst celé,ale vlastnil jsem F10 525 150kw přiškrcenej 3,0tdi
zadokolka
cca od 190tiskm(nevim zda reál) do 300t a na nic krom oleje a žhavicího reé jsem nešáhnul,když si začala škubat převodovka udělal se olej a byl klid.
jo ke konci se to poránu rozhádalo,po odpojení klapek sání byl klid tak asi něco s egr ale po těch km ??co by ne..
i v bmw kde jsem si to jako bourané vydražené vyzvedával jsem si ztěžoval, že škoda že to neni 180nebo víc kw a servisák povídal,bud rád,tohle je eště držák a nebudeš s tim mít starosti.
osobní zkušenost.
zadokolka
cca od 190tiskm(nevim zda reál) do 300t a na nic krom oleje a žhavicího reé jsem nešáhnul,když si začala škubat převodovka udělal se olej a byl klid.
jo ke konci se to poránu rozhádalo,po odpojení klapek sání byl klid tak asi něco s egr ale po těch km ??co by ne..
i v bmw kde jsem si to jako bourané vydražené vyzvedával jsem si ztěžoval, že škoda že to neni 180nebo víc kw a servisák povídal,bud rád,tohle je eště držák a nebudeš s tim mít starosti.
osobní zkušenost.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky