Seat Leon první generace s (v tehdejší době) nejpopulárnějším benzínovým motorem 1.8T 20V o výkonu
132 kW (180 PS) a 235 Nm přímo vybízel k úpravám. Jeho nejsilnější verze dosahovala v modelu
Leon CupraR slušného výkonu 165 kW (225 PS) a proto zde posloužila jako vzor. Bylo aplikováno turbodmychadlo K04-023, vstřikovače, intercoolery a svody z CupraR (BAM) včetně pomocného palivového čerpadla Bosch 044. Leon k nám dorazil s nefunkční úpravou řídící jednotky (ECU) od jiné firmy (viz. přiložený graf z válcové zkušebny). Po důkladné SW optimalizaci ECU se nám podařilo výkon posunout na krásných
201 kW (273 PS) a 387 Nm! Temperament takto nadopovaného agregátu krotí přední kotoučové brzdy o průměru 312 mm ve spolupráci s podvozkem ST Suspensions.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 93 PS a 152 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
Více zde: https://www.dp-race.com/2019/05/13/seat ... ps-273-ps/
