VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak uz o5 nestartuje. Pripojil jsem vaginu pri startu a podobu startu bez chytnuti je synchronizace pres 3.3 a stoji a po naskoceni skoci na tech 1.7-2.2 nekdy 2.8 a zase zpatky.pavlin2 píše:Pokud ti to teď startuje /nebo až ti to bude startovat tak jak má/ tak mrkni na tu synchronizaci...
Rozvody tam jsou rok a kousek cca max 15tkm.
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Práve som dorobili Passat boli to gumičky pod vstrekmi.
Vymenil som nastavil vstreky auto chytá na štvrť otáčky a výkon razantne išiel hore takže možno aj ty máš ten problém,ale ešte ma napadá ty nemáš dopravné čerpadlo ak sa nemýlim nemáš tandem v prdeli?
Vymenil som nastavil vstreky auto chytá na štvrť otáčky a výkon razantne išiel hore takže možno aj ty máš ten problém,ale ešte ma napadá ty nemáš dopravné čerpadlo ak sa nemýlim nemáš tandem v prdeli?
Mpps Galetto Ktag Vagcan Vcds Vagtacho
IstaD Diagbox FoCom Autocom
EgrOFF,DpfOff,a mnoho ineho zariadenim FLEX ziadny klon
IstaD Diagbox FoCom Autocom
EgrOFF,DpfOff,a mnoho ineho zariadenim FLEX ziadny klon
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ja taky problém nemám asi iná témaslovacek.milos píše:to ani nepochopíš, ale máš tu s pedečkem témata že stojíš ko kopce a nestartuješ stojíš z kopce a chytneš na drc , nebo naopak to jsem zde četl

Mpps Galetto Ktag Vagcan Vcds Vagtacho
IstaD Diagbox FoCom Autocom
EgrOFF,DpfOff,a mnoho ineho zariadenim FLEX ziadny klon
IstaD Diagbox FoCom Autocom
EgrOFF,DpfOff,a mnoho ineho zariadenim FLEX ziadny klon
kubenec - je na více místech/ve více blocích/polích, ve tvým případě údaj "otáčky" (např. první pole v prvních pěti blocích by měly být otáčky z G28), při startování by měl být cca 250ot. (u některých aut to lze poznat jednoduše dle pohybu otáčkoměru, ale u spousty aut je "zpožděnej", tj. že ručička vyskočí až po startu). A jednou jsem se nechal nachytat na rušení od startéru (na to pak přišel až další...), kterej sice točil "ok", ale uhlíky už asi dost jiskřily, zatímco já to přičítal tomu snímači (kabeláž i věnec ok) ..., takže při startování (hlavně za tepla, ale zhoršovalo se to i za studena) byly otáčky od G28 v měř.hodnotách 0 a po výměně snímače situace stejná...
pašíkombi AFN B597
Tak ten pri startu ukazuje cca 290-350 a motor nic a pak chytne. Za behu jsou konstatni a bez kolisani.FandaTDI píše:kubenec - je na více místech/ve více blocích/polích, ve tvým případě údaj "otáčky" (např. první pole v prvních pěti blocích by měly být iotáčky z G28)
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...
pašíkombi AFN B597