Yeti 1,8 TSi bez víčka oleje - vyskočí tyhle chyby?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4976
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Yeti 1,8 TSi bez víčka oleje - vyskočí tyhle chyby?

Příspěvek od OťasTDi »

001675 - Hlavní relé otevírá příliš pozdě

000369 systém odměřování paliva - příliš chudý - to zapnulo kontrolku

008825 - netěsnost v sacím potrubí

Přijela Yetina - svítila kontrolka viz tyhle chyby ale dle vagu to rozsvítila ta 369ka. Jelikož vypisovalo netěsnost v sání, tak jsem otevřel kapotu a šel to překontrolovat...a ejhle chybí víčko od oleje...Naštěstí víčko jsem nasadil, smáznul chyby ale co dál...bylo to tím a nebo tam jsou nějaké další záludnější problémy...jestli očekávat, že se kontrolka znova rozsvítí?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tyhle nové motory musí blok těsnit jinak nefunguje sistém odvětrání a přes membránu si to cucá vzduch a ochuzuje dávku paliva.To relé ale bude jiná závada.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No evidentně bude brzo řešit výměnu pístů, víčko od oleje chybělo asi kvůli častému dolejvání ... :)

Jak píše geo, ty dvě poslední chyby souvisí se sundaným víčkem.

Čím jsi to vyčítal?
Ta 001675 - Hlavní relé otevírá příliš pozdě
je k nedohledání ... Jiný kod to nemělo, třeba klasický OBD Pxxxx?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4976
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

olej žere jak mlejn.....vím o kroužkách atd - už jsem to probíral s Humlem....ale otázka na majitele,zda do toho bude chtít dát peníze a nebo pořád dolévat....

vyčítal jsem to origo VCDS....mám hex-can normálně z autocomsoftu a aktuální...ve visu 6.5 je pod tímto kódem bez první nuly naprosto to samé, co píše vcds....takže tam mi to nepomůže...a co je to to hlavní relé a jak by mělo otevírat pozdě? nechápu? jako hlavní napájecí relé? nebo relé čerpadla???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
wot111
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 říj 2014, 06:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wot111 »

Ja by som sa chcel spytat ci je normalne ze pri nastartovanom motre chcem odkrutit veko oleja a je tam velmi silny podlak ze sa veko skoro ani vybrat?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4976
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

no když vezmu v potaz, že vršek motoru umí vyrobit podtlak pro posilovač brzd, tak proč neudržet víčko....ale teda, nezkoušel jsem to na tom...můžu vyzkoušet, co dělá tahle, jestli taky drží...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jj drží. Jak ji sundáš motor změni i chod a rozhodí to adaptace.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No ten podtlak by ale neměl být větší jak 25milibar, víčko musí jít sundat.
Pokud to saje sundaným víčkem, nebo i povytaženou měrkou moc, může být KO membrána ve vrchním odlučovači oleje, pak by si to malou dirkou na jeho kulatým deklíku přisávalo vzduch.
Mrkni na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=_vroCKFZDo8
https://www.youtube.com/watch?v=bfRMdnenyyU
https://youtu.be/jTSQoMtNksQ?t=473

Jinak k té chybě, tohle má Mr.S asi blbě a nějaký chaos, pro 01675 píšou ostatní toto
ADR-Löseschalter/Potentiometer für Membranweg/Potentiometer for Membranweg
a i on zde
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
ADR-uvolnovací spinac / potenciometr zdvihu membrany
a souvis to má s posilovačm brzd, přestože toto má podtlak pumpu, tak díky sundanýmu víčku to ovlivnilo i sání na který je napojená. Pokud se znovu neobjeví, je to jasný ;)
Akorát nevím, jak se to Automatische Distanzregelung (ADR) z Phaetonu dostalo až do Yeti :)

K tomu oleji, víš kolik dolejvá na 1000km?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“