001675 - Hlavní relé otevírá příliš pozdě
000369 systém odměřování paliva - příliš chudý - to zapnulo kontrolku
008825 - netěsnost v sacím potrubí
Přijela Yetina - svítila kontrolka viz tyhle chyby ale dle vagu to rozsvítila ta 369ka. Jelikož vypisovalo netěsnost v sání, tak jsem otevřel kapotu a šel to překontrolovat...a ejhle chybí víčko od oleje...Naštěstí víčko jsem nasadil, smáznul chyby ale co dál...bylo to tím a nebo tam jsou nějaké další záludnější problémy...jestli očekávat, že se kontrolka znova rozsvítí?
Yeti 1,8 TSi bez víčka oleje - vyskočí tyhle chyby?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Yeti 1,8 TSi bez víčka oleje - vyskočí tyhle chyby?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
olej žere jak mlejn.....vím o kroužkách atd - už jsem to probíral s Humlem....ale otázka na majitele,zda do toho bude chtít dát peníze a nebo pořád dolévat....
vyčítal jsem to origo VCDS....mám hex-can normálně z autocomsoftu a aktuální...ve visu 6.5 je pod tímto kódem bez první nuly naprosto to samé, co píše vcds....takže tam mi to nepomůže...a co je to to hlavní relé a jak by mělo otevírat pozdě? nechápu? jako hlavní napájecí relé? nebo relé čerpadla???
vyčítal jsem to origo VCDS....mám hex-can normálně z autocomsoftu a aktuální...ve visu 6.5 je pod tímto kódem bez první nuly naprosto to samé, co píše vcds....takže tam mi to nepomůže...a co je to to hlavní relé a jak by mělo otevírat pozdě? nechápu? jako hlavní napájecí relé? nebo relé čerpadla???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
no když vezmu v potaz, že vršek motoru umí vyrobit podtlak pro posilovač brzd, tak proč neudržet víčko....ale teda, nezkoušel jsem to na tom...můžu vyzkoušet, co dělá tahle, jestli taky drží...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
No ten podtlak by ale neměl být větší jak 25milibar, víčko musí jít sundat.
Pokud to saje sundaným víčkem, nebo i povytaženou měrkou moc, může být KO membrána ve vrchním odlučovači oleje, pak by si to malou dirkou na jeho kulatým deklíku přisávalo vzduch.
Mrkni na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=_vroCKFZDo8
https://www.youtube.com/watch?v=bfRMdnenyyU
https://youtu.be/jTSQoMtNksQ?t=473
Jinak k té chybě, tohle má Mr.S asi blbě a nějaký chaos, pro 01675 píšou ostatní toto
ADR-Löseschalter/Potentiometer für Membranweg/Potentiometer for Membranweg
a i on zde
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
ADR-uvolnovací spinac / potenciometr zdvihu membrany
a souvis to má s posilovačm brzd, přestože toto má podtlak pumpu, tak díky sundanýmu víčku to ovlivnilo i sání na který je napojená. Pokud se znovu neobjeví, je to jasný
Akorát nevím, jak se to Automatische Distanzregelung (ADR) z Phaetonu dostalo až do Yeti
K tomu oleji, víš kolik dolejvá na 1000km?
Pokud to saje sundaným víčkem, nebo i povytaženou měrkou moc, může být KO membrána ve vrchním odlučovači oleje, pak by si to malou dirkou na jeho kulatým deklíku přisávalo vzduch.
Mrkni na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=_vroCKFZDo8
https://www.youtube.com/watch?v=bfRMdnenyyU
https://youtu.be/jTSQoMtNksQ?t=473
Jinak k té chybě, tohle má Mr.S asi blbě a nějaký chaos, pro 01675 píšou ostatní toto
ADR-Löseschalter/Potentiometer für Membranweg/Potentiometer for Membranweg
a i on zde
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
ADR-uvolnovací spinac / potenciometr zdvihu membrany
a souvis to má s posilovačm brzd, přestože toto má podtlak pumpu, tak díky sundanýmu víčku to ovlivnilo i sání na který je napojená. Pokud se znovu neobjeví, je to jasný
Akorát nevím, jak se to Automatische Distanzregelung (ADR) z Phaetonu dostalo až do Yeti
K tomu oleji, víš kolik dolejvá na 1000km?