O2 bmm svítí kontrolka elektroniky motoru a nejde nastartova

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

O2 bmm svítí kontrolka elektroniky motoru a nejde nastartova

Příspěvek od speedy800 »

Ženě se za jízdy rozsvítila oranžová kontrolka elektroniky motoru, ale auto normálně jelo dalších cca 20 km až domu. Ráno chtěla jet do práce, ale nenastartovala. Motor točí, ale nechytá. Čínská diagnostika našla jedinou chybu, zámek centrálu dveří spolujezdce. Čím by to mohlo být? Mám podezření na podávací čerpadlo, ale že by nechytla ani na několikáté pokus? V nádrži je lehce nad půlkou a stojí na rovině.
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 891
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Čínsky VCDS? Ide sa spojiť s motorom?
Ak svietila porucha motora, chyba motora musí byť zapísaná. Zisti aká.
Pozri pri štartovaní blok hodnôt skupinu 4, kanál 4 - synchronizáciu vačka - kľuka. Či je ok rozvod.
Ďalej pri štartovaní pozri blok hodnôt skupinu 1, kanál 2 - je tam požiadavka na vstrekované množstvo paliva? Ak áno, vstrekovať chce. Buď nemá čo vstrekovať - skontroluj dodávku nafty, alebo vstrekuje, ale nemá kyslík na vznietenie - zavreté sanie (poznať aj na ľahkom točení motorom ako bez kompresie).
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

Je potřeba diag.
Můžou být skoceny rozvody, snímač kliky apod.
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

Příspěvek od speedy800 »

Hledal jsem na netu a u těhle dvoulitrů je to častější závada, údajně motor zastavil s válcem v kompresi a netěsnil vstřik, přes ten došlo k vytlačení nafty z potrubí i filtru. Sundal jsem víčko z paliváku a bylo tam nafty tak cca 3 cm pod okraj a to po cca 10ti pokusech o nastartování. Párkrát jsem zapnul a vypnul zapalování, podávání čerpadlo doplnilo baňku filtru po okraj, přišrouboval jsem zpět víčko filtru a na třetí pokus motor naskočil. Trochu chrochtat na 2-3 válce, ale po dvou třech vteřinách vše ok. Nechal jsem ho chvilku běžet a pak už další starty na převalení. Teď řeším jak poznat, kterej vstřik netěsní - propouští kompresní tlak do palivové soustavy, aby to ženu zase nevypeklo.
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

Příspěvek od speedy800 »

Jo a kontrolka motoru zhasla
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Spíš je tady otázka, jak často zastaví motor s písty v rovině, aby ani jeden válec nebyl v kompresi..Netěsný vstřik musí být při provozu nějak znát, ne?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Určitě bude pozorovatelný v bloku měřených hodnot 13, korekce bude hodně do +.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“