zvýšená teplota chladící kapaliny po regeneraci DPF 1.6tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvýšená teplota chladící kapaliny po regeneraci DPF 1.6tdi
Měl bych dotaz, je normální že při regeneraci dpf a po chvilce opět nastartování je teplota chladící kapaliny 98stupnů. Přijel jsem probíhala regenerace dpf, hned jak jsem do parkoval skončila, dokud běžel motor teplota 90, motor vypnut a cca po minutě jsem ještě musel popojet a teplota 98, ale jak jsem nastartoval hned klesla zas na 90. Nikdy dřív jsem si toho nevšimnul, je to normální. Za jízdy pořad drží 90stupnu. auto Seat leon(2015) 1.6tdi 81kw. Díky
Tak reálne to bude ešte viac, neviem ako tieto novšie budíky ale staršie boli kalibrované aby od 75 do 102 stupňov ručička stála na 90 ak sa ti pohne na 98 podľa mňa máš tak o 10 stupňov reálne viac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Hele moc tomu nerozumím, ale píšeš že hned jak jsi doparkoval, tak regenerace skončila. Co vím tak regenerace by měla probíhat při ustálených vyšších otáčkách, ideálně při jízdě po dálnici dokud regenerace neskončí.
Jsi si jistý že regerace v tvém případě proběhla celá a nebo byla vynuceně ukončena, aby sis nezadělával na větší problém.
Jsi si jistý že regerace v tvém případě proběhla celá a nebo byla vynuceně ukončena, aby sis nezadělával na větší problém.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ne, regenerace se spustí klidně při jízdě po městě. Jel jsem po městě spustila se regenerace otáčky 1000 ventilátory hučí na plno a trochu smrad, tohle lze poznat auto mám už dlouho, takže vím že to byla regenerace. Do parkoval jsem do garáže otáčky spadly na 800, což vždy udělá, když skončí regenerace.favo píše:Hele moc tomu nerozumím, ale píšeš že hned jak jsi doparkoval, tak regenerace skončila. Co vím tak regenerace by měla probíhat při ustálených vyšších otáčkách, ideálně při jízdě po dálnici dokud regenerace neskončí.
Jsi si jistý že regerace v tvém případě proběhla celá a nebo byla vynuceně ukončena, aby sis nezadělával na větší problém.
Zvýšení teploty motoru po jeho vypnutí se není co divit. Auto nemusí mít ani DPF. U spousty aut se po jízdě v horku, po vypnutí motoru, po nějaké době spustila sahary, tedy to svědčilo o tom, že teplota v klidovém stavu - oproti jízdě, vzrostla. Jinak vždy je lepší po právě proběhlé regeneraci motor hned nevypínat, ale nechat ho ještě chvíli běžet a tzv. dochladit, navíc když regenerace proběhla v celkem malé rychlosti a sahara běžela naplno. U mě, když probíhá regenerace za jízdy, tak se sahara nespouští, pouze při nízké rychlosti, kdy není motor alespoň částečně náporově chlazen.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23