motor 1.6 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
motor 1.6 tdi
Zdravím je normální že před každou regenerací se rozsvítí kontrolka dpf vypálí se to bud na volnoběh a nebo musím udělat servisní regeneraci. Za jízdy nikdy diag nehlásí žádnou závadu popel 27g regenerace každých 600km. díky za každou radu.
Je to urcite pred kazdou regeneraciou?
Ak je to kazdych cca 600 km , znamena to ze jazdis skoro nonstop dialnice - aspon 500km jedna jazda.
Ak vsak jazdis 20km trasy (a menej), tak sa ti to vypalovat nestiha (zacne ale nedokonci) a potom po 600km si vyziada servisnu regeneraciu
takze jazdis nonstop dialnicu alebo nevypalujes pravidelne ?
Ak je to kazdych cca 600 km , znamena to ze jazdis skoro nonstop dialnice - aspon 500km jedna jazda.
Ak vsak jazdis 20km trasy (a menej), tak sa ti to vypalovat nestiha (zacne ale nedokonci) a potom po 600km si vyziada servisnu regeneraciu
takze jazdis nonstop dialnicu alebo nevypalujes pravidelne ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
vag mám jinak mám vypozorováno když jedu s vagem tak v 21g zaplnění se spustí regenerace a pomalu to klesá zhruba po 10km to klesne na 20g a asi po hodině ježdění to klesne tak na 14g pak zastavím u garaže a na volnoběch se to pak vypálí aktivní regenerací na 6g a zase je od toho pokoj na 600km a to takle jde pořád dokola.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Chtělo by to otestovat kat zda je funkční při této teplotě se nedivím že zaplnění neklesá.Pokud začnou dovstřiky tak je teplota během vteřin na 600 st a samotná regenerace trvá tak 10 km jízdy.U tebe to vypadá že teplotu musíš dohnat spalinama jak mu dáváš céres.Řešil jsem něco podobného místnímu zemědělci když mu dvakrát katík odešel nakonec se přišlo na to že si ředí v zimě naftu benzinem a to katíku nechutná.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov