Častá regenerácia DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

koudak_11
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 kvě 2019, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od koudak_11 »

Mohl by mi, prosím, někdo říct, kde přesně se ve VCDS nastavuje zaplnění DPF?
SII, 103KW, CFFB, DSG6
Mar3kkk
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar3kkk »

Problem sa este stale nevyriesil. Vyhodilo sa povodne orig. DPF. Dalo sa BM Catalyst... po cca 200km islo hned von lebo bolo horsie ako povodne po 366tisic km, to sa pred nahodenim dalo vycistit do dpf pro. Motor dokaze ist absolutne bez smradu z vyfuku ,,mozem si pri nom robit piknik,, a niekedy stiplavy smrad ako nespalena nafta (avia).. tieto stavy sa striedaju rovnomerne casovo 1:1...
Co teda nastalo od mojho najposlednejsieho prispevku? Nedokazalo auto regenerovat pod cca 3000ot. Vyriesila to vymena vacky... regeneracie ale su uz cca 5000km asi po 50km!!
Postupne isli vstrekovace kedze smrad od nafty, vymebilo sa turbo pripadne ze by do toho zasahovalo. Merali sme kadeco, mal som moznost zohnat tourana rovnako BLS menili sa vzajomne cidla, vaha vzduchu a pod... a na nic sa nerislo vaetko v norme. Nakoniec som sa nastval a kupil cely druhy motor z rakuskej buracky s kompletnou servisnou historiou najazd 181 000km. Cize povodna vacka, povodne vstreky. Motor jazdi nadherne spotreba padla z prikonci na starom motore z 9.0!! Na napr. 110km/h dialnica 4.5litra co som maval na svojom motore pre 8mimi roki ked som ho kupoval... ALE smrad pokracuje aj caste regeneracie takze niekde tam bieco je.... uz ma to stalo strasne tisice € a pol roka s autom bez auta stale ho niekam zaniest a skusat a skusat.... dnes som sa stretol s jednym panom ktory ma rovnaky problem ale na Altea XL 125kW. Auto ide vpohode vsetko akurat casto regeneruje a smrdi, prevazne po nafte... on tak isto uz 4ty servis navstivil co si s tym nikto nevie rady. Tiez vymenil dpf v porsche interauto a stale problem... pri nasich novych EMK to nedame... :x viete prosim niekto pomoct? BA a velmi siroke okolie kto uz to riesil?? Teraz si nosim v kufry volnobeznu klapku egr a chladic vyfuk spalin ze skusim aj to ale je to vazne bezradnost
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pokud to dokážeš vysledovat kdy to zlobí tak si ve vcds projížděj bloky a srovnávej co se změní jaké jsou teploty jaká dávka zda chce regenerovat.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Aké máš teploty pri tej regenerácii ? Toto su moje na BLS.

https://youtu.be/BoPJ4SF0dQo
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
F40
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 31 říj 2006, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Zlína

Příspěvek od F40 »

Kolega (O3 1,6TDI) říkál. že časté regenerace bude řešit takto:
https://h2i.cz/
:?
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Tak to mně na autě dělá regeneraci okolo 1000km, takže to je asi v pohodě, když Vám okolo 300km.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“