Častá regenerácia DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem sa este stale nevyriesil. Vyhodilo sa povodne orig. DPF. Dalo sa BM Catalyst... po cca 200km islo hned von lebo bolo horsie ako povodne po 366tisic km, to sa pred nahodenim dalo vycistit do dpf pro. Motor dokaze ist absolutne bez smradu z vyfuku ,,mozem si pri nom robit piknik,, a niekedy stiplavy smrad ako nespalena nafta (avia).. tieto stavy sa striedaju rovnomerne casovo 1:1...
Co teda nastalo od mojho najposlednejsieho prispevku? Nedokazalo auto regenerovat pod cca 3000ot. Vyriesila to vymena vacky... regeneracie ale su uz cca 5000km asi po 50km!!
Postupne isli vstrekovace kedze smrad od nafty, vymebilo sa turbo pripadne ze by do toho zasahovalo. Merali sme kadeco, mal som moznost zohnat tourana rovnako BLS menili sa vzajomne cidla, vaha vzduchu a pod... a na nic sa nerislo vaetko v norme. Nakoniec som sa nastval a kupil cely druhy motor z rakuskej buracky s kompletnou servisnou historiou najazd 181 000km. Cize povodna vacka, povodne vstreky. Motor jazdi nadherne spotreba padla z prikonci na starom motore z 9.0!! Na napr. 110km/h dialnica 4.5litra co som maval na svojom motore pre 8mimi roki ked som ho kupoval... ALE smrad pokracuje aj caste regeneracie takze niekde tam bieco je.... uz ma to stalo strasne tisice € a pol roka s autom bez auta stale ho niekam zaniest a skusat a skusat.... dnes som sa stretol s jednym panom ktory ma rovnaky problem ale na Altea XL 125kW. Auto ide vpohode vsetko akurat casto regeneruje a smrdi, prevazne po nafte... on tak isto uz 4ty servis navstivil co si s tym nikto nevie rady. Tiez vymenil dpf v porsche interauto a stale problem... pri nasich novych EMK to nedame...
viete prosim niekto pomoct? BA a velmi siroke okolie kto uz to riesil?? Teraz si nosim v kufry volnobeznu klapku egr a chladic vyfuk spalin ze skusim aj to ale je to vazne bezradnost
Co teda nastalo od mojho najposlednejsieho prispevku? Nedokazalo auto regenerovat pod cca 3000ot. Vyriesila to vymena vacky... regeneracie ale su uz cca 5000km asi po 50km!!
Postupne isli vstrekovace kedze smrad od nafty, vymebilo sa turbo pripadne ze by do toho zasahovalo. Merali sme kadeco, mal som moznost zohnat tourana rovnako BLS menili sa vzajomne cidla, vaha vzduchu a pod... a na nic sa nerislo vaetko v norme. Nakoniec som sa nastval a kupil cely druhy motor z rakuskej buracky s kompletnou servisnou historiou najazd 181 000km. Cize povodna vacka, povodne vstreky. Motor jazdi nadherne spotreba padla z prikonci na starom motore z 9.0!! Na napr. 110km/h dialnica 4.5litra co som maval na svojom motore pre 8mimi roki ked som ho kupoval... ALE smrad pokracuje aj caste regeneracie takze niekde tam bieco je.... uz ma to stalo strasne tisice € a pol roka s autom bez auta stale ho niekam zaniest a skusat a skusat.... dnes som sa stretol s jednym panom ktory ma rovnaky problem ale na Altea XL 125kW. Auto ide vpohode vsetko akurat casto regeneruje a smrdi, prevazne po nafte... on tak isto uz 4ty servis navstivil co si s tym nikto nevie rady. Tiez vymenil dpf v porsche interauto a stale problem... pri nasich novych EMK to nedame...
