Centrsl octavia 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Centrsl octavia 2
Zdravim, prave montujem dialku, resp.alarm do mojej octavie nakolko mala iba central na kluc bez alarmu, ale zasekol som sa pri centrale... Zamykaci impulz som nasiel (minusovy) ale odomykaci nemozem nikde najst... Vie mi niekto poradit kde hladat? Vo dverach som prepichol uz vsetky kable a nic... Zamok mam zavrety, central zamknuty a stale nic...
Tak som napojil alarm aj odomykanie cez odpor ale nastal problem a to taky, ze ked necham auto dlhsie stat tak soferove dvere su mrtve, teda nejde odomknut cez dialku ani klucom, teda odomknem iba soferove dvere, stropne svetlo nesvieti. Akonahle zapnem spinacku tak sa vsetky dvere odomknu aj stropne svetlo svieti. Potom uz dvere funguju, aj central ide na kluc aj na dialku. Takisto to funguje ked otvorim ktorekolvek dvere len vodicove blbnu. Kable vyzeraju dobre. Odpor som naletoval na jeden vodic spolu so zamulykacim vodicom, ktory zaroven odomyka aj zamyka... Vag pise chybu 01331. Ale ako pisem, dvere po chvilke oziju a potom funguju. Moze to byt vadna rj vo dverach? Ine ma uz nenapada aj ked problem zacal od kedy som natiahol dialku
Měl bys to napojit následovně :
Na drát který reaguje na přivedení mínusového impulsu zamknutím centrálu naletuješ zamykací drát z uni dálky
A aby to odemklo tak na ten samí drát naletuješ odpor 180-300ohmú a až na ten odpor naletuješ odmykací drát z uni dálky
Podmínkou při hledání toho drátu je mít bud zavřený všechny dveře nebo zacvaklý dveřní zámky
To samé platí když skoušíš funkci centrálu
Na drát který reaguje na přivedení mínusového impulsu zamknutím centrálu naletuješ zamykací drát z uni dálky
A aby to odemklo tak na ten samí drát naletuješ odpor 180-300ohmú a až na ten odpor naletuješ odmykací drát z uni dálky
Podmínkou při hledání toho drátu je mít bud zavřený všechny dveře nebo zacvaklý dveřní zámky
To samé platí když skoušíš funkci centrálu
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
sorry za rejpnutí, ale dávat dnes do auta s CAN sběrnicí analogový alarm, je jako koupit si domů valchu místo pračky. za prvé se se zapojením více nadřeš (viz např. co teď řešíš) a za druhé nebudeě moci využít tu spostu funkcí, co ti alarm ve spojení s centrální elektrikou nabízí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec