Škoda octavia 1 - zvláštny problém s trasenim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda octavia 1 - zvláštny problém s trasenim
Snáď niekto bude vedieť pomôcť 😊
O1 1.9tdi 66kw AGR
Keď nastartujem a motor je studený zhruba po 20s začne motorom triast skôr kopance ako vibrácie, cítiť to na sedadle . Pozeral som cez pc volnobeh skáče od 880 po 920 tak isto aj dávka paliva skáče od 3.4 po 5.4 mg . Vstreky majú dobre hodnoty .
Keď sa auto zohreje na 90° kopance prestanú volnobeh drží 903 a tak isto dávka drží 3.6 mg .
Auto nemá žiaden problém výkon ma ,štarty dobre .
Pozorujem to asi mesiac a stále je to rovnaké.
Nejaké rady nápady? Budem vďačný.
O1 1.9tdi 66kw AGR
Keď nastartujem a motor je studený zhruba po 20s začne motorom triast skôr kopance ako vibrácie, cítiť to na sedadle . Pozeral som cez pc volnobeh skáče od 880 po 920 tak isto aj dávka paliva skáče od 3.4 po 5.4 mg . Vstreky majú dobre hodnoty .
Keď sa auto zohreje na 90° kopance prestanú volnobeh drží 903 a tak isto dávka drží 3.6 mg .
Auto nemá žiaden problém výkon ma ,štarty dobre .
Pozorujem to asi mesiac a stále je to rovnaké.
Nejaké rady nápady? Budem vďačný.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Rady a nápady.No to může bejt triviální záležitost, jako ucpanej koš v nádrži, špatnej ventilek na palivovym filtru, netěsný přepady nebo "těžší" případy, jako špatný vstřiky nebo se ti zavzdušňuje čerpadlo opotřebovanym guferem a pouzdrem v čerpadle na hřídeli.Tu poslední možnost většina mechaniků podceňuje, protože se musí čerpadlo vyndat a nechat opravit.Někdy pomůže vyměnit jen gufero(uděláte na ponku doma), pokud hřídel nelítá jak čamrda.
Takže pokud už nevíte kudy kam a nemůžete přijít na to kudy se tam dostává vzduch, jděte po guferu na čerpadle.
Takže pokud už nevíte kudy kam a nemůžete přijít na to kudy se tam dostává vzduch, jděte po guferu na čerpadle.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Je fakt, že u rotačky se hodnotama ve skupině 013 řídit nemůžeš...klidně může haprovat za studena vstřik...ty bublinky se dají zjistit průhlednou hadičkou...vyměň tu stávající černou za průhlednou a po startu sleduj. Ale obvykle pokud to přivzdušňuje, tak spíš dlouho startuje, než chytne...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
hoď sa cez diagnostiku do 01 motor / 03 akčné členy a spusti hneď prvý test, je to test predsuvníka na čerpadle, hneď ako to pustíš sa vypni z akčných členov, choď to bloku hodnôt 08 - daj skupinu 04 a sleduj v 3 kolonke ako sa hýbe predvstrek, daj vedieť ako sa ti to hýbalo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
de i stříhnout hadička a dát tam malý průhledný filtříkOťasTDi píše:Je fakt, že u rotačky se hodnotama ve skupině 013 řídit nemůžeš...klidně může haprovat za studena vstřik...ty bublinky se dají zjistit průhlednou hadičkou...vyměň tu stávající černou za průhlednou a po startu sleduj. Ale obvykle pokud to přivzdušňuje, tak spíš dlouho startuje, než chytne...