Nevrací se pístek v třmenu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spechalo to a honem bych nevedel, kde ho sehnat...uz mam tu levou stranu hotovou...vycistene, olesteny pistek, olestene i diry pod gumovyma voditkama plavani...drazky vyskrabany a vyfoukany, tesneni maznute tukem ate...odsaty vzduch a hura na druhou stranu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
adrian_B píše:Frenkit je top oem? Poprosím dôkaz...
Čo potom človek robí zle ak všetko vyčistí ako má, použije tesnenia a piestik nový od frenkit a aj tak stoji za hovno? Potom kúpi posratý Repas TRW a všetko je ok. Hmmmm ?![]()
So zadnymi strmenmi je škoda strácať čas výmenou hocicoho od frenkit-u.
Přečti jsi příspěvek o něco víš co jsem psal,když to dodržís nemáš problém ze zadnima brzdama,další věc přečti jsi něco o firmě Frenkit jejich oem norem.....
Vše je to jen praxe a zručnost...
Každý rok čistím zadní brzdy a rozhejbávám vodící čepy brzd, hlavní pístek byl už na repasu a přidřený není, auto začalo opět po roce přibržďovat, nedívím se proč, desky po dvou letech provozu (maso na deskách 50%), ale desky v držáku uplně zarezlý... hrany desky nabobtnalý, a to je origo ATE, nedivím se že to pak takhle blbne... Desky prostě stojí za hovno, už jsem vyzkoušel kde co... je pravda, že na těžších autech to maká dobře... netuším co je špatně...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
U ATE je to klasika, bohužel, že vzadu nabobtnají.zero1724 píše:Každý rok čistím zadní brzdy a rozhejbávám vodící čepy brzd, hlavní pístek byl už na repasu a přidřený není, auto začalo opět po roce přibržďovat, nedívím se proč, desky po dvou letech provozu (maso na deskách 50%), ale desky v držáku uplně zarezlý... hrany desky nabobtnalý, a to je origo ATE, nedivím se že to pak takhle blbne... Desky prostě stojí za hovno, už jsem vyzkoušel kde co... je pravda, že na těžších autech to maká dobře... netuším co je špatně...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4297
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
já dal dozadu to nejlevnější s tim že to bude stát stejně za prd tak kotouče nějaká čína za cca 250kus, desky starline, třmeny vyměněný gumičky za frenkit a ono to kupodivu nějak fungujezero1724 píše:Desky prostě stojí za hovno, už jsem vyzkoušel kde co... je pravda, že na těžších autech to maká dobře... netuším co je špatně...

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Odpoledne to najdu a i dam fotky....kazdopadne proste to cemu se tady z oblibou rika "maso" se oddelilo od zelezne casti a na hrbolech vypadlo a ja v tu chvili sel na brzdy a do prazdna, jelikoz mezi zbytkem desky a kotoucem byla mezera...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33823
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dávám dozadu běžně frenkit, desky i kotouče starline a nikdy se nic nevrátilo vše kupuju v kelly, kapalinu měním vždy když jsou pístky zatlačené tak proč ne,Jarda S. píše: já dal dozadu to nejlevnější s tim že to bude stát stejně za prd tak kotouče nějaká čína za cca 250kus, desky starline, třmeny vyměněný gumičky za frenkit a ono to kupodivu nějak funguje
vpředu by mě to zajímalo jestli starline desky fachčí už několik let změnili směs a dodávají brzdy i na rally,