2.0 TDI BKD pomalý náběh turba, kopanec ve 3000ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Logovali jsme, malý přefuk tam je, ale hned to zreguluje. Každopádně už to není znatelné jako předtím, ale nabíhá pěkně odspodu postupně. Nevěděli jsme už co, tak jsem sháněl od někoho jiného soft a auto jede.. Nevím proč, protože sám nevím:).. Buď to byl nějaký špatný, nebo se na to ten první vysral a nahrál stejný co tam byl..
Mám stejný problém, odspodu to vůbec nejede, od2000tis se to trochu rozjede a pak to kopne 2400-2700ot. Turbo je podložené.
Může se mi někdo mrknout na log? 1 je při bežné jízdě, 2 1500ot-4000ot. I když auto nebylo chipované, může to být i softwarem?
Díky
https://uloz.to/xZYn8wjH/log-passat-bkp-csv
Může se mi někdo mrknout na log? 1 je při bežné jízdě, 2 1500ot-4000ot. I když auto nebylo chipované, může to být i softwarem?
Díky
https://uloz.to/xZYn8wjH/log-passat-bkp-csv
Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 01 led 2016, 18:18
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Pridávam sa do klubu slabých BKD. Taktiež do tých 2500 otáčok to ide horšie ako HTP. Žiaden núdzak, žiadna chyba...
Kontrolované tlakové hadice, kontrolovaná trubka k EGR chladiču a všetko OK bez úniku.
Avšak do tých 2500ot je počuť jemné popískavanie popri turbu, vtedy sa intenzita zvuku zníži a auto vystrelí vpred.
A na voľnobehu, po uzavretí EGR ventilu začne niečo silno syčať za motorom ako je chladič spalín no neviem identifikovať odkiaľ ide zvuk.
F.ERESO: nemáš tiež podobné príznaky s tým sykotom za motorom? Podľa logu mi to do 2100ot temer netlačí, do 2500ot ide rovno prefuk, za 2700 korekcia dole a potom až do obmedzovača to ide jemne nad požiadavku.
Kontrolované tlakové hadice, kontrolovaná trubka k EGR chladiču a všetko OK bez úniku.
Avšak do tých 2500ot je počuť jemné popískavanie popri turbu, vtedy sa intenzita zvuku zníži a auto vystrelí vpred.
A na voľnobehu, po uzavretí EGR ventilu začne niečo silno syčať za motorom ako je chladič spalín no neviem identifikovať odkiaľ ide zvuk.
F.ERESO: nemáš tiež podobné príznaky s tým sykotom za motorom? Podľa logu mi to do 2100ot temer netlačí, do 2500ot ide rovno prefuk, za 2700 korekcia dole a potom až do obmedzovača to ide jemne nad požiadavku.
Škoda Octavia 2.0 TDI BKD
To vedení jde uplně jednoduše natlakovat za 10min to máš prověřené od turba až k egruF.ERESO píše:Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
skusal niekto natlakovat cely system vratane nasavania? samozrejme na nejaku nizsiu hodnotu tlaku aby nerozdrapilo nasavcie plastove trubky..?
je mi jasne ze to nemusi stacit ale ako prvy krok by to bolo omnoho jednoduchsie ako odpajat turbo, a mozno sa nieco ukaze trebars aj s mydlovou vodou a spongiou?
alebo neskusal niekto natlakovat od vyfuku? tam by sa mohlo ist do "plneho" tlaku azaroven by sa okamzite ukazali pripadne netesne EGR ventily?
jedna hlupa otazka naviac: je mozne aj take casovanie ventilov u beznych aut (benzin, diesel) ze by boli sucasne otvorene nasavacia a vyfukove ventily? teda otazka je, ci to existuje - to by asi branilo natlakovaniu?
je mi jasne ze to nemusi stacit ale ako prvy krok by to bolo omnoho jednoduchsie ako odpajat turbo, a mozno sa nieco ukaze trebars aj s mydlovou vodou a spongiou?
alebo neskusal niekto natlakovat od vyfuku? tam by sa mohlo ist do "plneho" tlaku azaroven by sa okamzite ukazali pripadne netesne EGR ventily?
jedna hlupa otazka naviac: je mozne aj take casovanie ventilov u beznych aut (benzin, diesel) ze by boli sucasne otvorene nasavacia a vyfukove ventily? teda otazka je, ci to existuje - to by asi branilo natlakovaniu?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
dik, ale si moc strucny nepochopil somondra.p píše:ano zkoušel. odpojíš trubku od airboxu a od egru. Tu od airboxu tlakuju tu od egru ucpu normálně rukou.

pochopil som ze fucis dnu od vzduchoveho filtra, preco odpajas od egr? ze ci tesni? aky max tlak sa da dat do tychto trubiek?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Super! A kolko mas nastaveny tlak na redukcaku? Takto overujes ci tesni egr, a aj zvysok systemu, sice trubky od turba nenatlacis na 200kpa /1bar pretlak/ ale v 90% pripadov to asi staci? Celkovy objem je asi niekolko litrov vzduchu, ako rychlo to pada zo skusenosti ak je system dostatocne tesny? Povedzme na polovicu tlaku tomspadne za kolko sekund/minut? Dikes
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Odpovědi: 0
Mária...
Raz keď je netesnosť tak to počuješ pri takomto natlakovaní a neriesiš za aký čas tlak padne.
Vedecké kokotiny. Čo myslíš ak je v systéme dajme tomu 1mm dierka / netesnosť tomu podobná (viditeľná prelinanim oleja cez spoje). Nepočuješ to. A ako to ovplyvní plnenie? Takmer nijak. 1% odchýlka na duty cycle n75?

Raz keď je netesnosť tak to počuješ pri takomto natlakovaní a neriesiš za aký čas tlak padne.
Vedecké kokotiny. Čo myslíš ak je v systéme dajme tomu 1mm dierka / netesnosť tomu podobná (viditeľná prelinanim oleja cez spoje). Nepočuješ to. A ako to ovplyvní plnenie? Takmer nijak. 1% odchýlka na duty cycle n75?
Ty chytrak Maria, nabuduce si to natlakuj na 200kpa , pokial vobec tusis o com sa tu bavime
A podla nazorov si len dalsi "vymienac" ked dierka 1mm nic neurobi, ak by si si analyzoval udaje tak by si sa nestacil cudovat, ale to pri vymenach nie je nutne
A podla nazorov si len dalsi "vymienac" ked dierka 1mm nic neurobi, ak by si si analyzoval udaje tak by si sa nestacil cudovat, ale to pri vymenach nie je nutne
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km