2.0 TDI BKD pomalý náběh turba, kopanec ve 3000ot.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Logovali jsme, malý přefuk tam je, ale hned to zreguluje. Každopádně už to není znatelné jako předtím, ale nabíhá pěkně odspodu postupně. Nevěděli jsme už co, tak jsem sháněl od někoho jiného soft a auto jede.. Nevím proč, protože sám nevím:).. Buď to byl nějaký špatný, nebo se na to ten první vysral a nahrál stejný co tam byl..
mbaz
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 20:14

Příspěvek od mbaz »

Mám stejný problém, odspodu to vůbec nejede, od2000tis se to trochu rozjede a pak to kopne 2400-2700ot. Turbo je podložené.
Může se mi někdo mrknout na log? 1 je při bežné jízdě, 2 1500ot-4000ot. I když auto nebylo chipované, může to být i softwarem?
Díky

https://uloz.to/xZYn8wjH/log-passat-bkp-csv
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
Double_G
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2016, 18:18
Bydliště: Košice

Příspěvek od Double_G »

Pridávam sa do klubu slabých BKD. Taktiež do tých 2500 otáčok to ide horšie ako HTP. Žiaden núdzak, žiadna chyba...
Kontrolované tlakové hadice, kontrolovaná trubka k EGR chladiču a všetko OK bez úniku.
Avšak do tých 2500ot je počuť jemné popískavanie popri turbu, vtedy sa intenzita zvuku zníži a auto vystrelí vpred.
A na voľnobehu, po uzavretí EGR ventilu začne niečo silno syčať za motorom ako je chladič spalín no neviem identifikovať odkiaľ ide zvuk.

F.ERESO: nemáš tiež podobné príznaky s tým sykotom za motorom? Podľa logu mi to do 2100ot temer netlačí, do 2500ot ide rovno prefuk, za 2700 korekcia dole a potom až do obmedzovača to ide jemne nad požiadavku.
Škoda Octavia 2.0 TDI BKD
Uživatelský avatar
brunko47
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2012, 12:31
Bydliště: kalinovo

Příspěvek od brunko47 »

Ahoj, mám taký istý problém so syčaním v okolí chladiča spalín avšak únik nikde nie je chcem sa opýtať ako si to vyriešil a či vôbec,ďakujem
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

F.ERESO píše:Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
To vedení jde uplně jednoduše natlakovat za 10min to máš prověřené od turba až k egru
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

skusal niekto natlakovat cely system vratane nasavania? samozrejme na nejaku nizsiu hodnotu tlaku aby nerozdrapilo nasavcie plastove trubky..?

je mi jasne ze to nemusi stacit ale ako prvy krok by to bolo omnoho jednoduchsie ako odpajat turbo, a mozno sa nieco ukaze trebars aj s mydlovou vodou a spongiou?

alebo neskusal niekto natlakovat od vyfuku? tam by sa mohlo ist do "plneho" tlaku azaroven by sa okamzite ukazali pripadne netesne EGR ventily?

jedna hlupa otazka naviac: je mozne aj take casovanie ventilov u beznych aut (benzin, diesel) ze by boli sucasne otvorene nasavacia a vyfukove ventily? teda otazka je, ci to existuje - to by asi branilo natlakovaniu?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

ano zkoušel. odpojíš trubku od airboxu a od egru. Tu od airboxu tlakuju tu od egru ucpu normálně rukou.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

ondra.p píše:ano zkoušel. odpojíš trubku od airboxu a od egru. Tu od airboxu tlakuju tu od egru ucpu normálně rukou.
dik, ale si moc strucny nepochopil som :)

pochopil som ze fucis dnu od vzduchoveho filtra, preco odpajas od egr? ze ci tesni? aky max tlak sa da dat do tychto trubiek?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

odpoledne budu dělat jednoho seata tak ti to vyfotím
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

ondra.p píše:odpoledne budu dělat jednoho seata tak ti to vyfotím
dik
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Je to proste kus kulate priruby na cele mam nalepenou gumu do toho vrazim gumovy doraz ze stodvacitky do ktereho je zasunuty nentilek a foukam to pres reducak. Tu prirubu na to normalne pritlacim rukou. Udelal jsem to provizorne a uz to tak mam ;)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Super! A kolko mas nastaveny tlak na redukcaku? Takto overujes ci tesni egr, a aj zvysok systemu, sice trubky od turba nenatlacis na 200kpa /1bar pretlak/ ale v 90% pripadov to asi staci? Celkovy objem je asi niekolko litrov vzduchu, ako rychlo to pada zo skusenosti ak je system dostatocne tesny? Povedzme na polovicu tlaku tomspadne za kolko sekund/minut? Dikes
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Mária... :roll:
Raz keď je netesnosť tak to počuješ pri takomto natlakovaní a neriesiš za aký čas tlak padne.
Vedecké kokotiny. Čo myslíš ak je v systéme dajme tomu 1mm dierka / netesnosť tomu podobná (viditeľná prelinanim oleja cez spoje). Nepočuješ to. A ako to ovplyvní plnenie? Takmer nijak. 1% odchýlka na duty cycle n75?
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Ty chytrak Maria, nabuduce si to natlakuj na 200kpa , pokial vobec tusis o com sa tu bavime

A podla nazorov si len dalsi "vymienac" ked dierka 1mm nic neurobi, ak by si si analyzoval udaje tak by si sa nestacil cudovat, ale to pri vymenach nie je nutne
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“