
Jaký motor do rapida?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otázkou co bude špatně, spíše mi přišlo, že se to zvrtlo "náhle", podle mě celá léta to olej +- nebralo.mirek999 píše:Tomas.cz: relativně mladé auto a každé 3tis. Km dolévat celou měrku oleje. Nic moc teda, kde jsou potom ty pěkné emise u benzínu.
Třeba u té řetězové 1.2TSi jsem mu doléval litr na 20 000km, ale kluk s tím jezdí celkem svižně, má dokonce od výfukové trubky upálený kus krytu pod motorem

Proto koukám po 3 - 4 letých rapidech kde by těch 100 tkm mohlo být reálný. A jako bonus řemen místo řetězu a EU6.
Mám roční nájezd nějakých 27 tkm (s fabií jsem za 5,5 roku najel 150 tkm), tak abych nemusel za nějaký dva roky zase koukat po jiným autě...
Mám roční nájezd nějakých 27 tkm (s fabií jsem za 5,5 roku najel 150 tkm), tak abych nemusel za nějaký dva roky zase koukat po jiným autě...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vřelý dík, planý poplach. Pořídili si socku 1,2TSI.borelli píše:...
Zneužiju tohoto tématu, prosím o info - co je za problémy na těchto motorech?
Předem děkuji za reakce na moji odpověď.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
A to prosím kde? Na pěknýho mk7 variant min. 250-300t. Kč, pod 200 jsou jen utýraný 1.6TDI s 300+tkm...toby66kw píše: 2015- 16 komdajn za 2kila je mraky, = rapid je předraženej .
Proti gustu.....
nic proti, ale podle mě je 1.2 s řetězem v octavii masochismus. Jak řidičsky, tak servisně. To raději 1.6TDI, která má ještě normální živostnost a s prázdným autem to aspoň jede normálně s minimální spotřebou. Kdyžtak můžu nabídnout svůj liftback 2011 za nějakých 110t. Kčtom hanks píše:jarda-k : mě se taky nechce dávat za řetězovýho golfa 2011 180,-Kč tak mě právě včera zaujala tahle https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list
pokud funguje jak na těch fotkách tak za ty peníze bych bych možná Oktu vzal na milost ...

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mne zaráží, co vše lidé snesou a přes to, že většina má pořád nos v chytrém telefonu , tak do toho opět jdou s nadějí, že mně se to přeci nestane...Byla by zajímavá tabulka, kolik tisíc musí investovat majitel koncernu , aby se svezl bez výměny různých komponentů , hlavně na motoru. Mám zato, že koncern bude vítězem na celé čáře..Ale vše se dá vysvětlit, mnozí říkají, JE PROSTĚ TAKOVÁ DOBA..mirek999 píše:Přijde mi, že až zákazník testuje, co auto vydrží. Místo toho, aby to dělala automobilka. Horší je, že za to ještě zákazník nemálo zaplatí.

nepropadat panice...
jericho když už přispíváš, tak napiš něco k věci.
Co konkrétně se u řemenovýho 1,2TSI projevilo za závady když s tím začali jezdit obyčejní lidé?
Jinak pro info: já ani žena chytrý telefon nemáme a to je taky důvod proč koukám po jednoduchým autě jako je rapid.
Co konkrétně se u řemenovýho 1,2TSI projevilo za závady když s tím začali jezdit obyčejní lidé?
Jinak pro info: já ani žena chytrý telefon nemáme a to je taky důvod proč koukám po jednoduchým autě jako je rapid.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Možná to je tím, že se setkávám jen s majiteli, kteří tyhle problémy mají , ale už nebudu věřit jako kdysi tomu, že továrna postupně problémy vyřeší..Už se bojím i na TSI zeptat, což jsem kdysi dělal, abych neslyšel stejnou písničku..Bohužel lidé jsou nepoučitelní a i když soused tím prošel, tak výhodná cena vždy zapůsobí. Na druhou stranu máš pravdu, na řemenáče jsem toho moc neslyšel.Byl bych sám rád, kdyby to bylo jinak.Bohužel dnešní "novinky" ukáží svou povahu až za nějaký čas, až se rozšíří jejich výskyt..Co vše už jsem slyšel a četl, když vyšel nový model..Ale přeji ti mnoho štěstí..
P.S. Ale chápu, že jsem často otravnej, ale lepší kritizovat, než chválit něco, co se potom ukáže jako průser..

P.S. Ale chápu, že jsem často otravnej, ale lepší kritizovat, než chválit něco, co se potom ukáže jako průser..
nepropadat panice...
Tak řemenový TSI až taková novinka není. V O3 jezdí od roku 2012. Poznatky už by tedy být musely.
Ve SM vyšel před časem test bývalého taxíku O3 s řemenovým 1,2TSI které najelo 350 tkm a motor byl v překvapivě dobrém stavu.
Měl dokonce i původní rozvody.
PS: Tady to je: https://www.autostyl.eu/files/files/f65 ... hled.1.pdf
Ve SM vyšel před časem test bývalého taxíku O3 s řemenovým 1,2TSI které najelo 350 tkm a motor byl v překvapivě dobrém stavu.
Měl dokonce i původní rozvody.
PS: Tady to je: https://www.autostyl.eu/files/files/f65 ... hled.1.pdf
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Co se motorů v Rapidech týče tak čtu stále dokola, že 1.2 TSI jsou u nich již bezproblémové a závady rozvodů a podobně se jich už netýkají.
A co se dynamiky týče, tak nejvíc chváli motor 1.6 TDI, bohužel ale jen v Rapidech.
Mě osobně ten motor 1.2 nijak nenadchl, snad jen spotřebou ta se mi fakt líbila, ale jezdil jsem ho jen v nové fábii a tam měl výkon něco přes 60 kW, měl jsem to auto týden a podle dynamiky by mě ani nenapadlo, že je tam turbo, prostě takový nemastný neslaný. Co ale člověk čeká když do toho sedne z 1.9 TDI s dvojnásobným výkonem i krouťákem.
Třeba ale u většího rapidu je odladěn lépe, ale asi spíš ne.
A co se dynamiky týče, tak nejvíc chváli motor 1.6 TDI, bohužel ale jen v Rapidech.
Mě osobně ten motor 1.2 nijak nenadchl, snad jen spotřebou ta se mi fakt líbila, ale jezdil jsem ho jen v nové fábii a tam měl výkon něco přes 60 kW, měl jsem to auto týden a podle dynamiky by mě ani nenapadlo, že je tam turbo, prostě takový nemastný neslaný. Co ale člověk čeká když do toho sedne z 1.9 TDI s dvojnásobným výkonem i krouťákem.
Třeba ale u většího rapidu je odladěn lépe, ale asi spíš ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tú 1.2 remeňovú 81kw jazdím vo VW polo s DSG7, nie je to úplny spachtoš ale keď do toho človek sadne z 1.9 TDI ktorá má trošku inak položený krútiaci moment a výkon tak to človeku príde lenivé, inak spotreba celkom good, 5,8 dlhodobo ale napríklad zase motor je veľmi kludny, tichý, dokonca tichší a kľudnejší ako 1.0 TSI. kamarát má zase ešte starší reťazový 1.2 TSI má na tom 200 000 bez akéhokolvek zásahu do motora (to ze davali to lepsie prevedenie rozvodov nerátam)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ale ten pocit když sednu ze svého čiplého 1,4TDI do benzínu mám taky. Hlavně atmosférického a může to být i větší obsah.
S TSIčkem jsem se taky svezl a špatně to nejede, jen se musí trochu upravit styl jízdy.
Taky už mi dávno není dvacet a jezdím klidněji, zvláště s rodinou. Navíc k čemu v dnešním provozu výkonný auto.
Máš jenom pořád pocit, že tě někdo brzdí, nehledě na všude přítomné kamery a bodový systém.
Jinak naftu mám rád a jezdím s ní léta (roční nájezd služební + soukromý auto mám cca 55 tkm), ale pokrok nezastavíš.
Fabie má najeto 300 tkm, je sice v pořádku a zůstane doma pro ženu, ale jako hlavní auto chci něco novějšího s málo km.
A ať chceš nebo ne, moderní diesel je pořád připravenej z tebe vytáhnout prachy a navíc pořád zkoumáš jestli regenerace DPF probíhají jak mají.
Prostě chci stejně bezstarostný auto jako je má současná fabie.
S TSIčkem jsem se taky svezl a špatně to nejede, jen se musí trochu upravit styl jízdy.
Taky už mi dávno není dvacet a jezdím klidněji, zvláště s rodinou. Navíc k čemu v dnešním provozu výkonný auto.
Máš jenom pořád pocit, že tě někdo brzdí, nehledě na všude přítomné kamery a bodový systém.
Jinak naftu mám rád a jezdím s ní léta (roční nájezd služební + soukromý auto mám cca 55 tkm), ale pokrok nezastavíš.
Fabie má najeto 300 tkm, je sice v pořádku a zůstane doma pro ženu, ale jako hlavní auto chci něco novějšího s málo km.
A ať chceš nebo ne, moderní diesel je pořád připravenej z tebe vytáhnout prachy a navíc pořád zkoumáš jestli regenerace DPF probíhají jak mají.
Prostě chci stejně bezstarostný auto jako je má současná fabie.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002