Fabia 1,2 HTP_vysoké CO_neprešla EK_VYRIEŠENÉ

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Ono stačí obyčejný kat,
jako jo ale mrkni na ty protokoly zvýšenáý 1.38 max O.3 dá kat a O.O2 u takové hodnoty jen vzdát poctu https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 0bfYN3-2wj
takový emisní limit zatím nevyjel ani z výrobního závodu
mirsi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 18 říj 2015, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirsi »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Ono stačí obyčejný kat,
jako jo ale mrkni na ty protokoly zvýšenáý 1.38 max O.3 dá kat a O.O2 u takové hodnoty jen vzdát poctu https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 0bfYN3-2wj
takový emisní limit zatím nevyjel ani z výrobního závodu
:) môžme súťažiť, kto bude mať najlepšie CO pri zvýš. otáčkách (noteeth)
posielam jeden protokol z leta tohoto roku, kde je ešte lepšie CO pri zvýš. otáčkach. Je to tiež fabia, ale 1,4mpi AQW 2001, 155kkm, z Talianska, len tesnenie pod hlavou som menil. Ten motor ide ako šepot kvetín, v servisnej knižke som sa dočítal, že talian menil olej na 8-10 000 km, hoci mu tam v servise napísali stále, že má prísť po 15 000 km na výmenu. Výbava je comfort a má aj klímu. Úplne bez hrdze. ...ktoré dnešné auto bude v takom stave po 18 rokoch ? (hm)

Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="mirsi"][quote="slovacek.milos"]

jak jsem psal konstruktéři motorů by se k tobě mohli chodit učit O.OO1 CO při zvýšených otáčkách, to zatím nikdo nedokázal, to si ten výfuk můžeš pouštět do baráku jako čerstvý vzduch ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“