a4 b8 2,0tdi caga sa nezohreje na viac ako 70

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

a4 b8 2,0tdi caga sa nezohreje na viac ako 70

Příspěvek od sparco gti »

zdar motor sa mi neohreje na viac ako 70 stupnou nemate tip ktory termostat?dikes
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 07 říj 2019, 18:01, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33715
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co tam máš za převodovku? že by 1K0121113A
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pokud máš dsg tak asi její termostat chce to osahat hadice.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

manual 6q ale uz mam informaciu ze je tam iba jeden termostat
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33715
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sparco gti píše:manual 6q ale uz mam informaciu ze je tam iba jeden termostat
přečteš si témata že ani ten termostat u dsg problém neřešil, řešil jsem problém u mého sdi odpojil jsem v říjnu chladič a připojil až v dubnu, u nás je rovina a na lehkou nou si hned mrzl, jedině topění na plný kotel a ventilátor naplno aby šlo PTC, pak to topilo, stejný problém nepochopitelný má i ford co má servo s vodní pumpou to kurva nevymyslíš, navíc je tam dalsí termostat, a až vyměníš vodní pumpu topíš a při tom motor nevaří, motor vodní pumpu ani nepotřebuje, to ku.... najít někdy logiku to mám lejzrový teploměr a měřím hadice a (wallbash) :roll: do nebe volající ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“