Budíky octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Václav007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29 říj 2019, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Senožaty

Budíky octavia 1

Příspěvek od Václav007 »

Tak přítelkyni na oktávce taky začaly padal rafičky, až už neukazovaly skoro vubec. Po nastudování návodů jsem se pustil do letování. Po opravě vše ok, jeden den normálně fungovaly. Poté zase začaly padat a začly zlobit i displeje, hlavně levý palubáku. Pár dní na to, začal zlobit imobilizér a byl problém to vubec nastartovat. Když jsem to nastartoval, hned to chcíplo. Vag nešel vubec připojit. Po odpojení baterky jsem se připojil a v závadách bylo jednotka zablokována. Závadu jsem vymazal a vše normálně fungovalo, ale vždy jen na chvíli a zablokovalo se znovu. Vyndal jsem tedy budíky, znovu rozebral, přihnul kontakty na paticích a blokování přestalo. Vše fungovalo jen občas spadly rafičky. Jedna číslice v najetých kilometrech zlobila a při přimáčknutí patice byla OK. Usoudil jsem, že je špatný kontakt a krás si s kontakty dokud nebyla OK. Ale včera jsem jel a najednou začlo blikat mazání a pískat. Předpokládám, že je to pořád problém budíků nebo kontaktů na pacicích. Asi mi takto nikdo neporadí kde je problém, ale nemáte schéma tech patic co který pin je? Pokud budíky vyměním musím je nakodovat, nemáte na to někdo návod? VAG mám. Případně někdo kdo by mi dokázal na vysočině pomoci.

Děkuji za odpovědi
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

Přímo v Senožatech máš jednoho specialistu na elektroniku , na VWClubu je jako "tornado 1"
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Případně mám jiné budíky
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Václav007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29 říj 2019, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Senožaty

Příspěvek od Václav007 »

Tornada 1 znám a už to s ním taky řeším.

Co se týká budíků, můžeš mi poslat číslo dílu. A jsou 100% funkční? Případně cena?
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Cena 1500,- červené, zelené už nemám. Číslo naflashuje jaké je potřeba..nafta benzín, elektro :D
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Václav007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29 říj 2019, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Senožaty

Příspěvek od Václav007 »

Chceš mi říct, že je to uplně jedno jaký budíky a všechny pasujou benzin nafta bez rozdílu? To asi těžko, minimálně byly obyčejný, s počítačem, potom polodot a maxidot. Navíc ty novější už měly CAN a to je zase jiné...
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Nechci se zde hádat, ale ty máš O1 1977-1999, a o těchto budících se bavíme. Na jiných snad ručičky ani nepadaly. HW je jeden, zbytek se flashuje. Navíc to byla varianta, že Tornádo mít nebude, nebo tě s nima vyhodí. Jak bych to udělal já sám. Protože někdy je domácí pájení spíš domácí násilí.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Václav007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 29 říj 2019, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Senožaty

Příspěvek od Václav007 »

Já se nehádám a děkuji za upřesnění. Každopádně pokud bych měl já hledat budíky třeba v inzerci tak bych musel nějak určit, že se jedná o tento starší model a asi bych tedy vycházel z čísla dílu....
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

čísla jsou 1U1919033x nebo 034x
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“