O3 1,6 TDI gufero kliky u rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O3 1,6 TDI gufero kliky u rozvodů
Budu dělat rozvody na tomto autě a co jsem na to tak letmo koukal, tak pod řemenicí je to trochu mastný,
takže bych v rámci výměny rozvodů vyměnil i gufero kliky.
Koukal jsem do DP a zjistil jsem, že součástí gufera jsou i plastový prsa motoru a mění se to jako celek.
Chtěl jsem se zeptat co obnáší výměna? Je nutná demontáž vany, píší v DP?
takže bych v rámci výměny rozvodů vyměnil i gufero kliky.
Koukal jsem do DP a zjistil jsem, že součástí gufera jsou i plastový prsa motoru a mění se to jako celek.
Chtěl jsem se zeptat co obnáší výměna? Je nutná demontáž vany, píší v DP?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33538
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: O3 1,6 TDI gufero kliky u rozvodů
[quote="Jarda-k"]trochu mastný,
cos to vymyslel za úchylárnu postříkej to sprejem na brzdy a bude to jak nový,
oni to myslí tak že odmastíš kliku přípravkem usadíš PTFE na místo utáhneš nakydáš na odmastěnou vanu těsnivo přišroubuješ startuješ druhý den
cos to vymyslel za úchylárnu postříkej to sprejem na brzdy a bude to jak nový,

oni to myslí tak že odmastíš kliku přípravkem usadíš PTFE na místo utáhneš nakydáš na odmastěnou vanu těsnivo přišroubuješ startuješ druhý den
na O3 2,0 to mám taky trochu mastný už od nova, neřešil bych to
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


slovacek.milos: já jsem pochopil jak to myslí.
Spíš mi šlo o to jestli to jde vyměnit aniž by se demontovala vana. Prostě to podmáznout a nasunout.
Jinak je mi jasný, že tento nepatrný únik oleje nic neznamená a rozvoďák je zcela suchej, ale je to prostě neestetický a v rámci výměny rozvodů by to nebylo tolik práce navíc.
Na Rapidu to mám taky trochu mastný, ale mám najeto 130 tkm a to mi přijde na rozvody ještě brzo, takže to nechám ještě rosit a až budu dělat rozvody, tak to vyměním.

Jinak je mi jasný, že tento nepatrný únik oleje nic neznamená a rozvoďák je zcela suchej, ale je to prostě neestetický a v rámci výměny rozvodů by to nebylo tolik práce navíc.
Na Rapidu to mám taky trochu mastný, ale mám najeto 130 tkm a to mi přijde na rozvody ještě brzo, takže to nechám ještě rosit a až budu dělat rozvody, tak to vyměním.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33538
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já už jsem tyhle PTFE gufera taky montoval. Jako přípravek jsem vždy použil plastovou izolačku kterou jsem omotal místo kde byl klínek a hřídel jsem utřel hadrem.
Zatím mi to vždy drželo. Co znamená použít PET flašku? Ustřihnout z ní kus plastu, ten stočit do trubky a použít jako vodící pouzdro?
roman1648: měl jsi dole vanu když jsi to měnil? A jak jsi to pak vyřešil? Dal jsi další novou přírubu?
Zatím mi to vždy drželo. Co znamená použít PET flašku? Ustřihnout z ní kus plastu, ten stočit do trubky a použít jako vodící pouzdro?
roman1648: měl jsi dole vanu když jsi to měnil? A jak jsi to pak vyřešil? Dal jsi další novou přírubu?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33538
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jednou jsem byl u místího uživatele beli měnil olej a sudával vanu, že to dělá běžneJarda-k píše: dole vanu?
jestli ti pijou kreff ty boční šroubyschovky, tak jsem si ted koupil malo golu a když povysuneš oříšek tak se kýve a stím to de lépe https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DCh ... IUA&adurl=