Golf V - BLS - výměna dvouhmoty Sachs za LUK, start problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mxs11
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 17 lis 2015, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mxs11 »

Tomas.cz: tohle jsem nikdy nezazil, mel jsem vzdycky dvouhmoty, takze to je dotaz spis na mechaniky. Kazdopadne to dela jen pri studenem startu a po chvili to prestane. S predchozim starterem jsem po vymene setrvaku nestartoval v mrazu... to bude tim setrvakem. Zatim ho tam necham, kdyz budou problemy, budu to reklamovat. Jak rikam, skoda-dily maji po emailu vstricny pristup. Nejhorsi, co se mi muze stat, jen novej setrvak, kterej dnes - diky bohu - nestoji 20k.
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chtěl jsem říci, že nějaké zrnění do pedálu je patrné i na jednohmotě, na dvouhmotě jakmile má něco odjeto tak jakbysmet a i u nové je na pedálu třeba při menším stlačení znát nějaké to chvění.
Mxs11
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 17 lis 2015, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mxs11 »

Díky za info, já nemám tolik praktických zkušeností. Na Octavii 1 jsem to nezažil, na Mazdě 6 taky ne a na stávajícím setrváku, kterej vydržel 285k, také ne. Měnil jsem ho proto, že začínal výrazněji vibrovat do sedadla, především pak při stání v kopci. Třeba by vydržel ještě 20k :)
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“