motor 1.6 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka DPF by se měla rozsvítit až po několika nepodařených regeneracích (cca 3), pak je třeba auto projet, dokud nezhasne. Běžná regenerace trvá okolo 10 minut a údajně po cca 20-ti minutách se započatá neúspěšná regenerace přeruší a po nějaké době (najetí nějakých km) začně znova. Je možné, že máš poškozený oxidační katalyzátor, který slouží jako zapalovač celého procesu regenerace. Otestovat oxidační kat by měli umět ti, co provádí jeho čištění, jinak někde jsem viděl i videou s p. Fleishhansem, který je brán jako specialista na DPF systémy. Mé informace nevztahuj doslovně ke svému vozu, nemám totiž Škodovku, ale předpokládám, že to funguje obdobně.
Horkovzduškou nahřívám katalizátor foukám směrem na oxidační vrstvu když je nahřátá tak nastříknu lehce čistič ne moc a kat se okamžitě rozsvítí a teplota okamžite vylítne na 700st.Je dobré dát na druhej konec odsávání aby jen lehce proudil přes kat vzduch.Chce to trochu natrénovat ale jak se ti to jednou podaří tak pak už ti to pujde.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
S originálním sw najeto na 1.6 Octavia 2 facelift 270k, město, mimo město, dálnice tak rovnoměrně a za celou dobu bez jediné kontrolky DPF. Pokud vím, tento motor s DPF problémy nemá. Není tam chip? Leješ do toho aditiva?
Edit: tak vidím, že chip už tam asi je...
Edit: tak vidím, že chip už tam asi je...
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Díky, když to funguje, tak nemá smysl pátrat. Jinak by bylo zajímavé vědět, jestli to máš od novoty, jestli někdo něco nestříkal do DPF, jestli tam byl chip už před tím...
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov