motor 1.6 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 17 říj 2017, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bravomv »

Kontrolka DPF by se měla rozsvítit až po několika nepodařených regeneracích (cca 3), pak je třeba auto projet, dokud nezhasne. Běžná regenerace trvá okolo 10 minut a údajně po cca 20-ti minutách se započatá neúspěšná regenerace přeruší a po nějaké době (najetí nějakých km) začně znova. Je možné, že máš poškozený oxidační katalyzátor, který slouží jako zapalovač celého procesu regenerace. Otestovat oxidační kat by měli umět ti, co provádí jeho čištění, jinak někde jsem viděl i videou s p. Fleishhansem, který je brán jako specialista na DPF systémy. Mé informace nevztahuj doslovně ke svému vozu, nemám totiž Škodovku, ale předpokládám, že to funguje obdobně.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Horkovzduškou nahřívám katalizátor foukám směrem na oxidační vrstvu když je nahřátá tak nastříknu lehce čistič ne moc a kat se okamžitě rozsvítí a teplota okamžite vylítne na 700st.Je dobré dát na druhej konec odsávání aby jen lehce proudil přes kat vzduch.Chce to trochu natrénovat ale jak se ti to jednou podaří tak pak už ti to pujde.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Ahoj ve čtvrtek jsem byl objednaný na chip u dieslpoweru tak ho tam přehráli na autě nezjistili žádnou závadu tak uvidím jestli se rozsvítí nebo ne lidé jsou tam velice vtřícní auto jsem přistavil v 8hod a v pul třetí bylo hotovo.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Tak že musím poděkovat dieselpoweru za dobrou práci protože po přehrání sw. to už regeneruje jak má, prakticky o tom ani nevím, od 15 srpna se už žádná kontrolka dpf nerozsvítila. :)
Mxs11
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 17 lis 2015, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mxs11 »

S originálním sw najeto na 1.6 Octavia 2 facelift 270k, město, mimo město, dálnice tak rovnoměrně a za celou dobu bez jediné kontrolky DPF. Pokud vím, tento motor s DPF problémy nemá. Není tam chip? Leješ do toho aditiva?
Edit: tak vidím, že chip už tam asi je...
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Ano leju tam aditivum kernite je tam chip 88kw.
Mxs11
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 17 lis 2015, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mxs11 »

Díky, když to funguje, tak nemá smysl pátrat. Jinak by bylo zajímavé vědět, jestli to máš od novoty, jestli někdo něco nestříkal do DPF, jestli tam byl chip už před tím...
Octavia 1 - 435k, 1.9TDI, s puvodnim turbem, nehoda, jinak by jezdila dodnes; Mazda 6 - nikdy vice, liska rezava; aktualne Golf V BLS (PD), 285k, DPF naprosto ok, vzkazuji vsem redaktorum-idiotum.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Taky si myslím, že tam někdo něco prováděl a proto to neregenerovalo jak mělo, to že se opravilo přehráním softu včetně výkoné upravy tomu jen nasvědčuje, kdyby tam bylo mechanicky něco špatně, jen flash by nepomohl ...
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Ano byl tam chip od firmy profi autochip a pak začali ty problémy tak jsem to reklamoval. Tak to přehráli do origo stavu ale problémy stále stejný Po přehřátí u dieselpower dpf bez problémů. Auto máme od nova. Řekl bych že je to dobrý motor až na vstřiky ty už tři se vyskytovaly najeto 100000.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“