Nové malé auto do práce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sused ho ma a v pohode zatiaľpassion píše:Čo poviete na atmosferický hjundaj s 1.2i? Oco po tom poškuluje. Má 65r. Chce niečo jednoduché čo sa mu nebude kaziť. Teraz má od nova 17r. P206 1.4i do 200tis km a stále jazdí. Chodí na tom ako správny dôchodca - plachtí, v 70ke päťku a spotrebu má do 5L/100.Kód: Vybrat vše
https://fit-drive.sk/test-hyundai-i20-1-2i-cool-dospel/
BMW 330 ix
Moje známá mne poslechla, když se mě ptala co koupit a šla do Logana s motorem 1,2 TCi/byla to novinka/ a také to na ni udělalo velký dojem, "honila se na dálnici s malými BMW", bohužel poté motor začal jít na 3 válce, atd. atd. oprava v autorizáku nesmysl...Tak ji auto opravovali soukromníci, už po dloouhé době jezdí/nové písty, vstřiky atd. atd... Motor ředí olej benzinem a tomu, kdo je defenzivní nevydrží ani do švestek. Jejímu nájezdu přes 100000km se v servisu divili, /jinak tak 40000km/ a samozřejmě to přičítali jejímu závodnímu talentu při jízdách po Evropě..Ale je v tom guláš, tento motor už předělali/úplně překopali/,změnili název a údajně je to v pořádku, bohužel přímý vstřik pro loudaly je jasná smrt...Je až neuvěřitelné, jak mnohé novinky jsou totálně nevyzkoušené a slovutné firmy dělají chyby jako v JZD Chvojkovice -Brod..Marek77 píše:Tak konkrétně motorizace 1,0 od Renaultu je MPI. Jak atmosféra, tak přeplňovaná. S motorem 1,0 TCe jsem se v novém Cliu svezl a musím říct, že na mě udělal velký dojem. Protože jsem člověk, co vyznává spíš defenzivní styl jízdy, jeho výkonové parametry mi bohatě stačily a mile mě překvapila i spotřeba, která se podle jízdního stylu pohybovala od 4,2 do 5,5 litru.
nepropadat panice...
První motory 1,2 to skutečně dělaly, ovšem nebyl to jediný motor na trhu s tímhle problémem. Ale to už dávno neplatí. Navíc motor 1,2 už se tři roky nedělá.
Nicméně já osobně se motorům s přímým vstřikem bráním. Proto v případě Clio V doporučuji motorizaci 1,0. Výkonnější verze 1,3 je přímý vstřik. I když už tím neduhem, co trpěl 1,2, dávno netrpí, stejně k tomu nějak nemám důvěru. Uvidím časem, jestli mě přesvědčí.
Nicméně já osobně se motorům s přímým vstřikem bráním. Proto v případě Clio V doporučuji motorizaci 1,0. Výkonnější verze 1,3 je přímý vstřik. I když už tím neduhem, co trpěl 1,2, dávno netrpí, stejně k tomu nějak nemám důvěru. Uvidím časem, jestli mě přesvědčí.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 13 pro 2019, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
V rodine Toyota Avensis rok 2001 2,0D (D4D). Prvni zavada alternator a ted prevodovka (vyskakuje 5.rychlost). To vse po ujeti 440 tis.km. Ma to od noveho. Japonec az nakonec...... 
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.