Akurát včera som na tom robil zadne silentbloky ramien a až som nechapal že všetko išlo normalne povolit na 20r aute. Je pravda že týchto aut jazdilo vela a jedine s vážnejčích poruch boli hallove snímače v rozdelovači a zlamane kable prechodke u vodičaroman1648 píše:Měli jsme Civica MB4 1.6i,měl to táta od nová,pak brácha,pak švagrová,pak žena,prodávali jsme to protože propukla koroze se 445tis. a s tím autem nebylo nikdy NIC,jen běžná údržba rozvody,tlumiče,brzdy,výfuk...
Nové malé auto do práce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Evropa je nedostihne, ale ITAL je dávno za nimi, to je jasný, škoda, že jsi nerozvedl dokonalost italkého portfolia jak ty to perfektně umíšjericho-3 píše:Já vždy nechápal, jak se jejich motory točí,a jejich např. VVT je tak spolehlivé...Oni pokročili ve vývoji benzinů ruku v ruce se spolehlivostí a Evropa je dodnes nedostihla..
Pravda je, když už jsme u těch Japonců, že před dvěma lety švagrová koupila Yarisa 1,5 vvti. Nového. Má to 112 koní. Jede to mimořádně pěkně, je to lehké a motor víc než dostačující. Na dálky kolem šesti litrů. Jsou spokojeni. Mají to jako druhý vůz spíš na poskok po městě. Ale mají to moc krátkou dobu na to, abych mohl říci, jaké to je z hlediska spolehlivosti. Nicméně do města myslím slušná volba.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
To není zrovna nejmenší spotřeba. Ale potvrzuje to, co říkal teď kolega z práce. Kupoval to nové ženě taky na různé poskoky a spotřebu říkal 6-7litru. Jo a je v tom automat. Což mě zase taková spotřeba úplně netěší u takhle malého a drahého auta. To už bych si vzal snad radši Dokkra v naftě a jezdil bych za míň.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
A jak to zapadá do té tvojí filozofie o "moderních sráčích , složitých překombinovaných motorech plných 'hi-tech vifikundací ' " zrovna Honda a takový motory jsou to na co tady pořád dokola pliješ nejvícjericho-3 píše:Já vždy nechápal, jak se jejich motory točí,a jejich např. VVT je tak spolehlivé...Oni pokročili ve vývoji benzinů ruku v ruce se spolehlivostí a Evropa je dodnes nedostihla..
To je ovšem, myslím si, taky dobou. Kdyby nebyla doba blahobytu, ale krizová nebo postkrizová, byly by ceny ojetin úplně jinde. Stejně jako ceny nových aut. Opět se vracím dvanáct let zpátky, kdy prakticky ze dne na den padly ceny všeho. Rohlíky z 2,50 na 0,90, nové Fabie o skoro 100 tisíc dolů, ojetiny nikdo nechtěl a padaly jak sokol střemhlavým letem.
Mé plány do budoucna jsou stejné. Koupit nové, po čtyřech až pěti letech prodat. Jsem nenáročný řidič, mně by klidně stačilo něco malého - Dacia Sandero, KIA Rio nebo Ssangyong Tivoli, s tím nemám problém. Servis si dělám sám, navíc u nového vozu se servis omezuje na olej a filtry. Než se na tom začnou věci sypat, půjde to z domu.
Ač mám dlouhé roky naftu, příště už ji nechci. Ta nesmyslná absurdní ekobuzerace mi nedá spát. Takže za mě malý benzín, klidně s turbem, ale pokud možno MPI, s výkonem 90 až 120 koní a hlavně nízkou spotřebou a provozními náklady. Proto se mi libí nový motor 1,0 od Renaultu, který je prý díky vylepšením spolehlivostí ještě o level výš, než jeho zdařilý předchůdce 0,9.
Motor 1,0 se dělá v atmosférické verzi i turbo, s výkony 48 a 74 kW. Čili pro město je fajn atmosféra, pro mé použití rozhodně verze přeplňovaná. Výkon 100 koní mi bohatě bohatě stačí, spotřeba do pěti litrů a víc nepotřebuju.
Už se mi nechce udržovat polomrtvého slona na živu. Jinak řečeno nechci starou popelnici. Spousta lidí mi tvrdí, že nové auto jsou vyhozené peníze. Ovšem je to tím, že jen často neumějí počítat.
Mé plány do budoucna jsou stejné. Koupit nové, po čtyřech až pěti letech prodat. Jsem nenáročný řidič, mně by klidně stačilo něco malého - Dacia Sandero, KIA Rio nebo Ssangyong Tivoli, s tím nemám problém. Servis si dělám sám, navíc u nového vozu se servis omezuje na olej a filtry. Než se na tom začnou věci sypat, půjde to z domu.
Ač mám dlouhé roky naftu, příště už ji nechci. Ta nesmyslná absurdní ekobuzerace mi nedá spát. Takže za mě malý benzín, klidně s turbem, ale pokud možno MPI, s výkonem 90 až 120 koní a hlavně nízkou spotřebou a provozními náklady. Proto se mi libí nový motor 1,0 od Renaultu, který je prý díky vylepšením spolehlivostí ještě o level výš, než jeho zdařilý předchůdce 0,9.
Motor 1,0 se dělá v atmosférické verzi i turbo, s výkony 48 a 74 kW. Čili pro město je fajn atmosféra, pro mé použití rozhodně verze přeplňovaná. Výkon 100 koní mi bohatě bohatě stačí, spotřeba do pěti litrů a víc nepotřebuju.
Už se mi nechce udržovat polomrtvého slona na živu. Jinak řečeno nechci starou popelnici. Spousta lidí mi tvrdí, že nové auto jsou vyhozené peníze. Ovšem je to tím, že jen často neumějí počítat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Na nějakou záruku jim dlabu. Pokud má vůz výrobní vadu, projeví se obvykle do roka provozu. Tudíž mi to odstraní v rámci záruky. Po roce vyměním olej, sám doma v garáži, čímž logicky ztrácím záruku. Ale to je mi vlastně úplně jedno. Klidně si případné nedostatky v budoucnu odstraním za své. Pořád to bude podstatně levnější, než pravidelně jezdit s autem na servisní prohlídky. To mám mnohokrát potvrzeno.
Servisní knížku povedu, razítko dám své. Mám živnost na údržbu motorových vozidel, ovšem nemám provozovnu.
Servisní knížku povedu, razítko dám své. Mám živnost na údržbu motorových vozidel, ovšem nemám provozovnu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)