Favo
překročení času je že ti to nechytne tak svíčka sítko
kdyby čerpadlo tak by hlásilo přehřátí bufa a normálně by chvíli jelo
já mám taky D4sc bez sítka jako Laďas ale umřela jednotka tak to
budu posílat do Ústí nad Orlicí tam je klučina co je umí opravovat
Eberspacher - dotaz pro znalce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://www.sgaf.de/viewtopic.php?t=41112 (jak opravit čerpadlo bufa)
Uhlíky do oběhového čerpadla jsem koupil v auto Kelly 13kč / ks jsou 6x5x15, tak se lehce zbrousí na těch 5x5x11
Inak nova zhaviaca sviecka (kolik) pre "D3W Z" Beru 0 100 226 228 (stare oznacenie) = 0 100 226 340 (nove oznacenie) = GH001 ma pri merani odpor cca 1 Ohm - aby ste si mohli skontrolovat tu Vasu
.
ale tady nevím zda je stejná
Ještě jsem něco našel ve svých výpiscích tak snad to pomůže
edit Huml jo pravda ta musí svítit jak vánoční stromeček
ale ta bestie je na 8v tak by to chtělo ozkoušet na laboratorním zdroji
Uhlíky do oběhového čerpadla jsem koupil v auto Kelly 13kč / ks jsou 6x5x15, tak se lehce zbrousí na těch 5x5x11
Inak nova zhaviaca sviecka (kolik) pre "D3W Z" Beru 0 100 226 228 (stare oznacenie) = 0 100 226 340 (nove oznacenie) = GH001 ma pri merani odpor cca 1 Ohm - aby ste si mohli skontrolovat tu Vasu

ale tady nevím zda je stejná
Ještě jsem něco našel ve svých výpiscích tak snad to pomůže
edit Huml jo pravda ta musí svítit jak vánoční stromeček
ale ta bestie je na 8v tak by to chtělo ozkoušet na laboratorním zdroji
Svíčku jsem kupoval keramickou asi tři měsíce po namontování bufíku.
Problém je že to topení běží, bohužel z výfuku jde slabý kouř, což by napovídalo na špatné sítko, které tam mám, už jsem jej otáčel.
Ale taky to můžou být zbytky nafty ve výfuku, protože po třetím startu už začne kapat z výfuku nafta. Ovšem po cca dvou minutách se vypne a jen dochlazuje než zhasne úplně.
Sned se ještě tento týden dostanu ktomu jej otevřít a zjistit co a jak.
Díky za další odkaz, jen jsem jej musel krapet upravit aby fungoval, ale bohužel mám plastový čerpadlo integrovaný v bufíku, tak snad půjde otevřít bez poškození.
Problém je že to topení běží, bohužel z výfuku jde slabý kouř, což by napovídalo na špatné sítko, které tam mám, už jsem jej otáčel.
Ale taky to můžou být zbytky nafty ve výfuku, protože po třetím startu už začne kapat z výfuku nafta. Ovšem po cca dvou minutách se vypne a jen dochlazuje než zhasne úplně.
Sned se ještě tento týden dostanu ktomu jej otevřít a zjistit co a jak.
Díky za další odkaz, jen jsem jej musel krapet upravit aby fungoval, ale bohužel mám plastový čerpadlo integrovaný v bufíku, tak snad půjde otevřít bez poškození.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Favo Máš verzi se sitkem nebo bez? Jestli bez tak se možná připrav na plamencovou rouru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!