bls obcas dlouho toci

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

bls obcas dlouho toci

Příspěvek od burek »

Zdravim , chci se optat mam BLS najeto 288000km . Obcas se me stane ze to toci treba 15s. kdyz to delalo minule psalo to zhavic 4valec -ten sem vymenil vse bylo ok. parkuji v garazi takze usuzuji ze zhaveni tam by melo byt jine nez venku kde jsou 4stupne. dnes jsem dojel parkoval venku a po asi 6h jsem sel auto natocit a ejhle tocil jsem jak drak 20s tocilo tocilo ani naznak chytnuti az sem trochu seslapl plyn tak se to zacalo chytat az to chytlo tak tak malem baterka ko.... chytlo to jak kdyz jsem mel zhavku spatnou na tri jako by motor se chvili hadal a pak to naskocilo a bylo to ok. domu jsem odjel 50km . po asi 3h odstavce jsem to sel do garaze natocitz a start uz byl zase horsi bylo to na brnk ale jako by na teri valce. diag nic nehllasi. zitra pres plusko procinknu dalsi tri zhavice . kdyby zajiskrili-byli ok ma nekdo nejake napady proc se me to deje ? a ne porad?


stojim na rovine .


dekuji moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Re: bls obcas dlouho toci

Příspěvek od Pepíček »

burek píše: stojim na rovine .
Asi tušíš, žejo?
Myslim si že padá nafta.Nejspíš klasicky gumičky na vstřikách, respektive vytlučená hlava.Olej nepřibejvá?
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Na olej se.podivam. gumičky se.menily cca 50tis km zpět .vsriky byly venku .. dle diag hodnoty od -0.6 do +0.6 na všech 4 vstrikach.bylo to u pana Humla . Mám pocit že tehdy říkal že to bylo za minutu dvanáct že se ta hlava musela nějak poupravit že to bylo trochu mackly.... Zajímavý je že to nedělá vždy....
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Vypadá že zapadává, zkus postavit motorem dolů jestli nepomůže pokud ne tak bych začal palivákem, případně těsněním pod tandemem a teprv potom až přetěsněním vstřiků ;)
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Palivový filtr byl.meneny v říjnu . Zkusím to nějak postavit čumákem dolů a vyzkoušet . To samé mě to dělalo před výměnou zhavicky....pak to bylo super .chytalo to na brnk aspoň měsíc a teď to zase zacalo...Díky za.rady
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Jde o to že diag nic nehlásí.Právě proto si myslim jestli nepadá nafta.Jde to vyzkoušet průhlednou hadičkou z výstupu nafty z tandemu do filtru jestli jdou bubliny při startu a krátce po něm.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tak pokud je palivák i gumičky dělaný zkusil bych to těsnění pod tandem je to minimální investice ;)
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Díky všem zkusim.... A ještě se chci zeptat , nedá se pres.vcds.poznat třeba že to těsnění na tandemu je ko? Podle.enjake hodnoty na určitém kanálu? Nebo jak bych poznal že vstřik má ko gumičky ? Nepsalo by to horší hodnoty na diag ?
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kterej vstřik nedává poznáš tak, že před obtížným startem vytáhneš všechny žhaváky a startuješ. Hned vidíš, jestli a kterej maká.
Ještě zkus odpojit čidlo teploty vody a uvidíš, jestli bude nějaká změna.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkus jestli na to má vliv plná-prázdná nádrž ale vypadá to na těsnění vstřiku, jestli to udělá jen někdy. Záleží kde se motor zastaví a jestli je ten vstřik zrovna zmáčknutý vačkou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

ke pravda ze vcera svitila rezerva po dojeti me to na diag ukazovalo zustatek 5l v nadrzi.



nicmene dneska jsem z rana letel hned vyzkouset zhavice. jeden mam novy cca mesic . tak jak zhavi novy zhavi ostatni do cca 2 s jsou rudy vsechny 4.

co se teplotniho cidla tyce to jsem bohuzel nenasel. v garazi je tmaa s baterkou s klukem to bylo obtizne , mozna jsem proste jen lama....

prvni start dle palubaku 6.5 stupnu dle diag 7.2 na brnk hned vsechny 4 valce. po ccca 5s sem zkusil dalsi start a ten sel trosicku obtizneji jak kdyby to melo odpor-mozna baterie po vcerejsku zvejkla a za 40km se NESTACILA dobit...

NATANKOVAL JSEM 3/4 nadrze.

dival jsem se na hodnoty na vstriku po ujeti cca 2km kdy teda motor nebyl jeste zahraty ale hodnoty byly ustalene

-0.49 1.15 -0.56 -0.05

zarazi me vstrik na 2 valci ze je tak moc v plusu oproti ostatnim...



dalsi starty byly jiz v poradku....

vsem moc moc dekuji za rady
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Průhledný hadičky k filtru a bude jasno.Pokud tam jdou bubliny tak opravit šachty přetěsnit vstřiky.
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

burek píše:Na olej se.podivam. gumičky se.menily cca 50tis km zpět .vsriky byly venku .. dle diag hodnoty od -0.6 do +0.6 na všech 4 vstrikach.bylo to u pana Humla . Mám pocit že tehdy říkal že to bylo za minutu dvanáct že se ta hlava musela nějak poupravit že to bylo trochu mackly.... Zajímavý je že to nedělá vždy....
A necítiť z výfuku štipľavy smrad nedymi to náhodou nespalena nafta ak ten 2 vstrek počurava
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

no stiplave to neni ale takove kysele ale to me prijde ze jsou vsechny PD ... a prave ze nedymi mic po startu ani behem jizdy za tepla ani studena

a jeste se zeptam ty sachty se daji nejakym pripravkem udelat na aute?


diky moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

startovani je nahodne auto stalo 1.5 dni na brnk pak stalo 12h a tocilo to a tocilo to a tocilo az se myslel ze zdechne baterka. takze mam podezreni ze pada nafta , podle me to bude netesnost vstriku jak tu bylo zmineno.... ten druhej valec se me nezda ... kdyz to chytne po tom co tocim tak to jede snad jako by na jeden valec :D

chci se zeptat jak se to resi? da se to opravit? musi se kvuli tomu cela hlava rozdelat nebo se to da udelat na aute? nechce se me do toho uz moc vrazet letos me to stalo vic nez dost prave....

vypada to ze se objednam k p. humlovi tady s tim nic asi nezmuzu .-...
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“