Veľký pokles dojazdu pri státí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Veľký pokles dojazdu pri státí
Zdravím mám Audi A4 B6 1.9 TDI 74 kw. Minule keď som cestoval ukazovalo mi dojazd 130 km. Zastavil som na pumpe a nechal som naštartované auto zatiaľ čo som fajčil. Keď som si sadol naspäť do auta všimol som si že sa mi rozsvietila rezerva a dojazd mi ukazoval 70 km. Tak som dotankoval a pokračoval v jazde. Všetko bolo OK. Problém nastal opäť keď som zastavil na parkovisku a sledoval som dojazd. Za asi 2 minúty klesol o 30 km. Neskôr som si všimol, že mi to robí aj napríklad pri jazde z kopca keď pustím plyn začne dojazd klesať. Keď držím plyn tak to nerobí. Takisto som si všimol keď je motor studený a naštartujem všetko je v pohode problém nastáva až pri zahriatom motore. Stretol sa už niekto s týmto problémom? Na internete som o tomto nič nenašiel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Veľký pokles dojazdu pri státí
[quote="Reacon"] Za asi 2 minúty klesol o 30 km.
nebo neřeš krizové situace a natankuj za 50 e
nebo neřeš krizové situace a natankuj za 50 e

Ja by som rád lenže aby mi klesol dojazd za takú chvíľu o 60 km a pri následnej jazde sa nezdvihol vôbec hore ani ručička palivovej nádrže.. Na aute mi neukazuje aktuálnu spotrebu iba vonkajsiu teplotu a dojazd.godeejay píše:na tvojom mieste by som to neriešil...dojazd ti prepočitava z priemernej spotreby a je len logické, že ked s naštartovaným autom stojíš na mieste tak priemerná spotreba pôjde hore... ak sú s autom neni iné problémy tak to pusti z hlavy...
Mám stejný názor jako godeejay. Hledáš problém tam kde není. Jednou bylo pánovi divný, že mu u okty ukazuje po nastartování a následným rozjezdu, momentální spotřeba třeba i víc jak 50l/100km. Někteří lidé by si měli tyhle ukazatele přelepit neprůhlednou páskou. Ještě že rafika teploty vody stojí na devadesátce v relativně velkým rozmezí teplot. Pokud by ukazovala přesně, tak z toho uživatelům, a následně i mechošům jebne
Buď si s tím zajeď do servisu, nebo při kouření chcípni motor, nejjednodušší ale bude nesledovat pikačoviny ale cestu. btw by mě zajímalo, proč si o tom na netu nic nenašel 


Člověk se pořád učí.
Mám vyzkoušené, že dojezd lze brát vážně někde do stavu 120-130 km. Jak to klesne níž, začne to nesmysleně odpočítávat tak, aby při dojezdu nula zbývalo tak na 40km. A čím novější auto tak horší, na dojezd nula jsem ujel 40km a ještě to nechcíplo..
Prostě dojezd nebrat vážně.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Presne tak, na niektorých autách je dojazd výstupom generátora náhodných čísel. S tou rezervou to napríklad slušne prehnal hyundai v novej i30. Nádrž má deklarovaný objem 50l, po vyjazdení nádrže na "0" resp "---" dojazdu na palubáku je do nádrže po prvé vycvaknutie možné v ideálnom prípade natankovať max. 42l, niekedy aj menej.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW