Chyba 12295 Caddy 1.9 TDI Pd 77 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Chyba 12295 Caddy 1.9 TDI Pd 77 kw

Příspěvek od woody.7 »

Ahoj. Motor jen nepatrně déle naskočí, jinak nic víc. Má to jít na ME a STK a s touto chybou nemám asi šanci. Píše to chybu kód 12295 snímač vačky/kliky. Čidlo vačky nové, chyba přetrvává. Snímač kliky po odpojení - motor zhasne, nejde nastartovat. Jinak jede jak má.
Co s tím abych prošel ME. Děkuji
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

A ukazuje nějakou synchronizaci ? Hlásit by ho to mohlo i v případě že budou hodně hnutý rozvody, případně i nový čidlo může bejt vadný jakej výrobce?
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Čidla dávána nová. Prvně Facet, pak na vyzkoušení Delphi. Ty byly skladem. Synchronizace neukazuje
Stále 0, bez pohybu. Po rozvodech před 20 tis synchronizace cca -3.
Zítra stříknu barvu na 3 šrouby a zkusím s tím hnout.
Ryska na řemenici a aretace vačky sedí.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Revize kabeláže v ohybu u startéru!
Případně vačka je původní, už se tady řešilo, že někdo dal vačku i s impulzním kolem z motoru EDC15 na novější EDC16 a jednotka z toho měla taky těžkou hlavu.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od valekf »

kabelaz k cidlu
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Vačka se dělala před cca 20 tis, kolo se nechávalo původní. Zkusím schéma a propíchnout kabely od Řj k čidlu.

Projde ME když chyba se dá smazat při zapnutém zapalovaní a naskočí až při chodu motoru ? V metodice STK se moc neorientuji.

Readines kódy samé 0.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak mechanik smaže chybu, tak se budou znova generovat readinesscode.

Nicméně určitě bych odmotal kabeláž v ohybu u startéru, obvyklé místo.
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

To samé jsem řešil na mém Touranovi BKC před dvěma léty 220kkm
Po přemotání kabelů pod baterkou a jineho čidla pořad stejná chyba a dělalo to hlavně když byl studený motor. a nakonec byl v hajzlu počítač motoru. Tak se sehnal jinej a nechala se naklonovat jednotka. Tak dej pak vědět čím to opravdu bylo
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Cidlo jaký výrobce
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Cidlo jaký výrobce
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Opraveno. Prostřední drát od čidla přerušen ve svazku.
Dík všem.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kabeláž je dost častá, známí takhle řešil nefunkční rychloměr na Peugeotu 406, vyměnil snímač rychlosti na skříni - nic, pak jel zkusit jiné budíky - nic a ještě se mu do auta přetáhla kilometráž z těch půjčených + 200 000km :D , pak jsem mu vytáhnul schéma, přitom to bylo celkem jednoduché, krajní kabel -, druhý krajní kabel + a prostřední byl signál rychlosti, samozřejmě + tam nešlo, to se ztratilo někde ve svazku...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“