1.9TDI PD emise do dílny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Romaneek píše:Mám stejný problém u Passatu 2006, 1,9tdi BKC.. EGR je zaslepený a měl by být i vyplý v softwaru. Dva roky bez problémů, závada se začala objevovat poté co se udělala vačka a hydra, ale asi to s tím nebude spojené..
Jaká přesně závada? Nedostatečmý průtok?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Tomas.cz>> Díky. Dneska po obědě sem si našel chvilku a tu klapku vyzkoušel přes akční členy a OK. O víkendu zkusím ten EGR podtlakovou pumpou.

Edit: A ještě otázka. Pokud bych měnil EGR tak jakej, např. Wahler, Pierburg?
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dal bych Wahler.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Presne tak, wahler.
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Tomas.cz píše: Jaká přesně závada? Nedostatečmý průtok?
Ano,
zpětný ventil vyfuk plynu- průtok příliš malý
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Tak sem si udělal čas abych to řešil. Zatím kontrola podtlakem. Na egru žádný podtlak, takže předpokládám membrána KO? Ještě jedna otázka, jaká by měla být hodnota podtlaku na hadičce co vede do egru?
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Těžko říct, to si určuje jednotka, ale pokud je membrána ko, není co řešit.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Dneska ráno sem vyměnil egr a cajk. Dal sem tedy Wahler. Starej byl ve výborným stavu, co se zanešení týká. Membrána nebyla prasklá, respektive roztržená jak sem čekal, ale na kousku odtržená ve spoji z "talířku" na kterým je přidělaná. To uchycení by šlo vymyslet líp, jako spousta jinech věcí na autech, ale pak by nebylo co opravovat :D
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“