No ty vole ! Koukal jsem po těh filtrech (palivových) a ten, ze kterýho už rovnou čouhaji trubky na napojení hadic stojí nejlevnější asi 400 Kč, narozdíl od těch výměnných šroubovacích patron, který se za kilo pořídí. Tak jsem pojal plán (pač mam strach, že se mi to bude zasírat častějš) že si radši někde na vrakáči seženu ten bazmek na ty šroubovací patrony. No to byste nevěřili, co je to za problém. VOběh jsem asi 6 vrakáčů, v polovině na mě rovnou čuměli jako na blbečka (měli prakticky jenom dveře, nárazníky, zrcátka a světla) ve dvou mi cpali ten držák s tou pumpičkou za 1500 , a v jednom mi po složitém vysvětlování slavnostně přinesli ten na jedno použití rovnou s těma trubkama a chtěli za to 500 Za použitej filtr Znáte někdo nějakou normální vrakárnu ???
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
No na vrakárnách jsou obecně parchanti - mám jen ty nejhorší zkušenosti. V německu maj tu hlavu pro štouboací filtry za nějákých 17,-- Euro, jenže musíš počítat porto a min. částka pro objednání je tuším 30,--- Euro - musel bys toho tam v tom shopu koupit víc či se s někym dohodnout : Viz např.:
Jinak se dá filtr, který už má ty vývody (trubky) koupit kolem 200,-- Kč, viz. např. www.autokelly.cz ( hledat: WV - GOLF II - TD - motor - filtry... ) nebo v Praze 4, MCD .
jo a ten dekl na ten šroubovací filtr jsem koupil na vrakáči za 500 i s tím boscháckým el.předehřevem
jsem si ho musel sám vyndat a on si asi nevšiml, že to tam je, nebo nevěděl, co to je
+konektor do kapsy