Stav rozvodov 1.9 TDI BLS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neřešil bych to, pokud je zaaretování správně na přípravky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

mirob12 píše:V podstate zaaretovat to ide ale kolík na vačku nejde čelí zasunutlen to vyberanie na vacke nesedí z tou sipko 4Z na kryté ja to asi tak 1cm od tade

A nemáš to o "zub"? Zkus prostě sundat řemen a kolo posunout až tam půjde kolík, a nandej řemen ,co to udělá..Můžeš to vždy vrátit..Jde taky o to, zda kolo /střed/vačky sedí na vačce, tak jak má..Pokud bude vše správně, někde musí být nesrovnalost..Jde taky o to, zda písty jsou opravdu v Hů..
nepropadat panice...
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Registrován: 06 zář 2015, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra.p »

Máš vubec povolené vačkové kolo?
mirob12
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 02 čer 2011, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirob12 »

samozrejme že mám aj 3x skrutky na vačke povolené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Za mě poloha kliky je dána hřebínkem a poloha vacky kolíkem, toť vše
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ale když to přesto nepasuje a kolík tam nejde...? Proto je dobré jak píše Miloš, si to označit předem pro případ těchto problémů..Auto jede, chytá vše v pohodě a najednou je situace jiná...Což je možné, a je kolikrát dobré si motor i zakolíkovat ještě před demontáží starých rozvodů..Často se tam kolík nedá, protože řemen je natažen, ale majitel si chrochtá, jak to málo žere a po výměně je vše horší..A mechán je vůl. Ale v tomto případě, když tam kolík nedá u nových rozvodů je třeba zjistit proč.Někdy může být na vině hřebínek , nebo co jsem zažil u jiného typu vozu nastřižený klínek na vačce.Taky jsem zažil řemen o zub kratší-delší...Což ale v tomto případě nebude..apod.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Méně tam něco podobného teď... Dacia 1.6 klasickej osmiventil,rozvody se nastavují podle rysek na řemenu,když to tak dám sotva to chytne a jede úplně z prdele,klínky dole i nahoře ok,řemen Dayco,když to dám na vačce asi o tři zuby bokem tak to jede celkem normálně,taky nevím co s tím...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud je to 1,6 tak to má rysky na řemenu , ne?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No a co asi píšu (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:No a co asi píšu (noteeth)
Blbě čtu, sorry ..Pro zajímavost, co to je za motor?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“