Audi A4 1.8 TFSI problem s motorom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 1.8 TFSI problem s motorom
Motor na volnobehu zacal dost triast, citit to dost ked sedim v aute, same si pridava otacky z volnobeznych do 1800, robi to len pri zahriatom motore,auto ma aj dost vysoku spotrebu paliva, plaubny ukazuje priemer 7.5 ale realne je to o cca o 3 litre viac podla tankovania, dalej som si vsimol ze dost ubudol motorovy olej, pred tym to bolo tak deci na 1000km... zacala aj svietit kontrolka motora, tak som to dal na diagnostiku a naslo tieto chyby:
5646 -Leak in air intake system
2809 -Fuel trim bank 1
4007 - Idle control system RPM
4201 - Fuel level too low
5646 -Leak in air intake system
2809 -Fuel trim bank 1
4007 - Idle control system RPM
4201 - Fuel level too low
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Kramom sa mysli to nestastne PCVcko...clovek by ho mal menit neak kazdy 4ty olej, ak nejazdi LL, ak jazdi LL, tak pri kazdom druhom....by ma len zaujimalo, ci toto autorizaky riesia pravidelne pri autach v zaruke, alebo si zobreu auto na dielnu, 3 dni hladaju zdroj falosneho vzduchu, a potom vitazoslavne uctuju diagnostiku za to, co by mali robit automaticky pri garancke????
Ad zivotnost TFSi, moje sa uz vracia z mesiaca
Ad zivotnost TFSi, moje sa uz vracia z mesiaca

Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
A5 1.8 TFSi
Ze zere olej to je znama vec,ale ja mam 1,8 TSI rok a pul olej byl meney po 5 tis byl uplne bily neviditelny na merce a nehnul se z maxu. Ted mi auto stalo 3 mesice vubec jsme nejezdil tedy stary benzin a zacal jsem jezdit 9,5 km do prace a ejhle olej zacar hnednout coz byhc chpala,ze je tam uz rok,ale,ze najednou po 500 km leze nad max to me nasralo. Kluci na servisu rikali,ze to je tim,ze jezdim kratke trate v zime furt na sytici a kor kdyz to podtacim,ze to steka pres krouzky ten benal. prej ve skodovce kdzy nekdo nemenil olej 3é tis a nejezdil trasy nad 30 km odsali aj 10 l oleje . ja se teda ptam koupit si disel kvuli zataseni DPF nemuzu a koupit si mdoerni benzin taky nemuzu? Takze auto prodat a koupit starou vranu,ktera se bude sypat?.
na chodu motoru nic nepoznam auto jede na jakejkoliv benzin aj ethanol bezproblemu,ale zacalo to proste redit olej
na chodu motoru nic nepoznam auto jede na jakejkoliv benzin aj ethanol bezproblemu,ale zacalo to proste redit olej
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
U moderních skvostů nemůžeš měnit palivo jak se ti zachce a pokud s tím jezdíš jako chrochták, tak se nediv..Kup si motor s nepřímým vstřikem, tomu tak nevadí brouzdání pár km do práce. Už to konečně pochopil i koncern , který si usmyslel, že předělá fyzikální zákony a bohužel i jeho konstruktéři obložení miliardami,kteří přišli na prdlajs,to konečně pochopili.. ..Jeho vývoj přes slavné TFSI a TSI konečně došel k použití nepřímého vstřikování , spolu s přímých vstřikem, kdy nepřímé vstřikování žehlí problémy nevhodné pro přímý vstřik...Stačilo, kdyby se někde na střední průmyslové škole zeptali absolventů 3. ročníku... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Objednal bych normálně tohle, vypustil olej, nalil tolik kolik má být a počkal co ukáže měrka, podle toho si pak udělal svoji rysku a nazdar
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 35756.html
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 35756.html