Strata vykonu po vymene hlavy rotacka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Nie, firma co to robi uz dlhe roky, ale mozno sa zmenili zamestnanci, alebo su malo financne motivovani, alebo neviem. Znamy mi dal na nich dobru recenziu, ale ja som rozhodne nespokojny.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Cize ked niekdo odovzda takyto vysledok za 200€ tak ako potom mozem verit v to ako su urobene voditka a zapustene ventily?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20305
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,tos jim měl hodit na hlavu hned tam asi...
U nás byl taky jeden takovej,vždycky chtěl zaplatit celou go hlavy,jednou jsem to rozdělal,starý vodítka,starý gufera,jen srovnána a umyta,to ať jdou do pr... :x
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

nemáš odfotenú plochu s ventilmi?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Mal si mi poslat hlavu a hned by som aj upravyl :D
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

po 150km:
sedy dym a kolisanie otacok pri studenom starte (ked postojim na volnobehu a pridam tak nedymy, gufera to nebudu), cim viac jazdim tym je to horsie.
Vstreky nepodfukuju.
Budem merat tlaky znova a na studenom motore.
Podla mna to schytal ventil na 3. valci.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

podla mna to schytalo ventil vtedy ked si mal nove hydra,pruziny podla mna to neurobia..tam rezerva musi bit aj ked su vytahane
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

peter l píše:podla mna to schytalo ventil vtedy ked si mal nove hydra,pruziny podla mna to neurobia..tam rezerva musi bit aj ked su vytahane
asi mas pravdu, tusil som hned ze budu problemi.
Volal som dnes s inym,,hlavarom" a potvrdil ze nie je normalne aby zacali vrazat ventily do piestov hned po tom ako sa natlacia olejom. On to tiez tipuje na ohnuty ventil.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nebo ojnici. Já dělal onehdá jednu rotačku potkana,hydra na sračku,ventily po zalití těsnily,jeden píst byl o kousek níž.Asi byla přiohlá ojka,dál jsem to neřešil,byla to plečka,jela na likvidaci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Tomas6 píše:Nebo ojnici. Já dělal onehdá jednu rotačku potkana,hydra na sračku,ventily po zalití těsnily,jeden píst byl o kousek níž.Asi byla přiohlá ojka,dál jsem to neřešil,byla to plečka,jela na likvidaci.
To sa stretlo len cez starter, tak dufam ze 7mm driek ventilu bol slabsi ako ojka.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Na ohnutí ojnice stačí i přes startér.Nezapomeň že ventil narazí na píst u strany a ojnice se ohne jak prd.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, trochu paniky, ne? Odsere to vždy to nejslabší, jezdí mnoho motorů, které mají veelké pusy od ventilů na pístech ..Samozřejmě záleží na poloze ventilů vůči pístu u toho kterého motoru. Ale kdo úhloval ojnice, moc dobře ví, jak ojnice drží...Theoreticky by to měl odsrat píst..Já viděl ohnutou ojnici když se roztočil motor olejem z turba a když motor nasál do sání vodu..
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Preco si zapustal ventily :? Daval si DBillas vacku, alebo ay si nato mal dovod? Cinkni mi pokecame.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Takze netesnil vyfukovy ventil na 1. valci a nasavaci ventil na 3. valci. tlakoval som valec cez zhavic konstantnym tlakom 5barov.
Piesty vyzeraju ok a ojnice su asi tiez ok lebo by ocko presahuju rovnako.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33657
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

firma co to robi uz dlhe roky, ale mozno sa zmenili zamestnanci, alebo su malo financne motivovani, alebo neviem. Znamy mi dal na nich dobru recenziu, ale ja som rozhodne nespokojny.

tak to zas do té firmy zanes at spraví hlavu jak mají,

chodím celý život k budovičovi do hodonína a nemám problém, hlavu vždy komplet i s tlakováním, poradí pomůže, možná i chybička se vloudí a víme že záhad v tomto obroru je hodně ;)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ahojte,
meral som presahy po bruseni bloku a mam:
1: 0,97mm
2: 0,80mm
3: 0,76mm
4: 0,73mm

Viem, ze je to pomerne velky rozdiel, len chcem vediet ci je to u tychto motorov ,,normalne" alebo nie.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“