1.9 TDI AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Díky všem za rady, až se trochu oteplí tak to s tím ventilem zkusim, jo a neměl by někdo naky fígl jak ten ventyl vyndat vůbec se mu nechce a to už to 2den prostikavam WD čkem. A měl bych ještě jednu otázku může to být i jiná přičina proč tam nejde nafta kromě toho stop ventylu, filtru a sacího koše, jako třeba imobilizer, relé, pojistka, spinacka, nebo přetlakovýho ventylu na přepadu čerpadla, a nebo i čerpadlo off... Ohledně toho čerpadla jsem ještě zjistil že když točíme tak nafta jde do čerpadla ale když přestanu točit tak jde z5 z čerpadla do filtru....
Gas gras or ass.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ten ventil vyšroubuj opatrně vydělej pístek s pružinkou a ventil namontuj zpět ono to fachčí i tak, bez něj

pístek s pružinkou schovej do sáčku ;)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku . Pri napojení plus na stopventil sa dostávaš druhou stranou plusom na RJ .Skontroluj funkčnosť R109 , ktorý zásobuje plusom RJ. Ak je v poriadku , potom skús odpojiť RJ a kontakty prestriekať kontoxom .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

senioring1 píše:Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku
když nefachčí řídící jednotka, nebo 109 ka tak ti neproblikne žhavení
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Zrejme máš pravdu , ale neporadil som mu s bohorovnou istotou aby si kúpil novú .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Tak jsem vykichal stop ventyl a nafta tam jde ale stejně nic, žhavení při otočení klíčku svity normále ale točím točím s nic
Gas gras or ass.....
rudas.mp
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 úno 2013, 15:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudas.mp »

Jen taková domněnka není zaseklá chcipací klapka u egr ventilu??? Pak motor nemá vzduch. Minulý týden jsem to zrovna řešil.
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Gas gras or ass.....
rudas.mp
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 úno 2013, 15:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudas.mp »

a co skočené rozvody.??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu.. :)
nepropadat panice...
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

jericho-3 píše:
Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu.. :)

A můžep zpusobovat to že čerpadlo nepretlaci vstik, zpětny (přetlakovou) ventyl na cerpadle z kterýho jde hadička do přepadu? Mě totiž připadalo že ty nafty to moc nestika. Poznal bych to i tak že sundám svíčky a budu sledovat / čichat jestly válec při točení vytlačí naftu?

Pak mě nasda už jen hození rozvody, čidlo kliky, čerpadlo off a nebo řídící vstřik...
Gas gras or ass.....
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

2 tyzdne auto stoji, lebo si niekto zaumienil ze vadny je stop ventil, ci cerpadlo a nic ine nepripusti.
Diagnostika 0 bodov, tak sa bude laborovat pripajaynim 12V…
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Dorazila mi SZ od Smoker420…

“no tak se neposer...“

Ta osoba je zjavne narusena (LOL) (LOL) (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada... :)
nepropadat panice...
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

jericho-3 píše:Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada... :)
Ok zkusím díky, ale myslíš že by to chtytlo na roztazeni když to vstiky nepretlaci ?
Gas gras or ass.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“