1.9 TDI AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Díky všem za rady, až se trochu oteplí tak to s tím ventilem zkusim, jo a neměl by někdo naky fígl jak ten ventyl vyndat vůbec se mu nechce a to už to 2den prostikavam WD čkem. A měl bych ještě jednu otázku může to být i jiná přičina proč tam nejde nafta kromě toho stop ventylu, filtru a sacího koše, jako třeba imobilizer, relé, pojistka, spinacka, nebo přetlakovýho ventylu na přepadu čerpadla, a nebo i čerpadlo off... Ohledně toho čerpadla jsem ještě zjistil že když točíme tak nafta jde do čerpadla ale když přestanu točit tak jde z5 z čerpadla do filtru....
Gas gras or ass.....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku . Pri napojení plus na stopventil sa dostávaš druhou stranou plusom na RJ .Skontroluj funkčnosť R109 , ktorý zásobuje plusom RJ. Ak je v poriadku , potom skús odpojiť RJ a kontakty prestriekať kontoxom .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..

nepropadat panice...
jericho-3 píše:Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..
A můžep zpusobovat to že čerpadlo nepretlaci vstik, zpětny (přetlakovou) ventyl na cerpadle z kterýho jde hadička do přepadu? Mě totiž připadalo že ty nafty to moc nestika. Poznal bych to i tak že sundám svíčky a budu sledovat / čichat jestly válec při točení vytlačí naftu?
Pak mě nasda už jen hození rozvody, čidlo kliky, čerpadlo off a nebo řídící vstřik...
Gas gras or ass.....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada... 

nepropadat panice...
Ok zkusím díky, ale myslíš že by to chtytlo na roztazeni když to vstiky nepretlaci ?jericho-3 píše:Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada...
Gas gras or ass.....