1,9TDI ALH předvstřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9TDI ALH předvstřik
Ahoj na Seatu Toledo II 1,9TDI 66kW motor ALH. Při přidání plynu z nižších otáček začal být motor hlučný (jak když je špatný předvstřik) a snížil se výkon motoru.
VAG píše závadu 17656 Regulace počátku vstřiku - regulační odchylka
- sporadicky
na TDI grafu se hodnota mění nepravidelně od 60 do 150
Rozvody jsem dělal sice už před 40000km a předvstřik jsem při tom seřídil s TDI grafem, ale nevěřím tomu že by to bylo v rozvodech když se ta hodnota mění.
Máte někdo nápad co by to mohlo dělat?
Předem moc díky.
VAG píše závadu 17656 Regulace počátku vstřiku - regulační odchylka
- sporadicky
na TDI grafu se hodnota mění nepravidelně od 60 do 150
Rozvody jsem dělal sice už před 40000km a předvstřik jsem při tom seřídil s TDI grafem, ale nevěřím tomu že by to bylo v rozvodech když se ta hodnota mění.
Máte někdo nápad co by to mohlo dělat?
Předem moc díky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
N 108 na konektoru u čerpadla piny 9 a 10 hodnoty 12 - 20 ohmů pak zapneš klíček a na pin 10 12V
muže zadrhávat i pístek, piliny
a když na nic nepřijdeš stejnou závadu 17656 udělá i špatny přisun paliva s bublifukem, tlak paliva v čerpadle, koš, ventil, termoventil, filtr,
dám na hadici u čerpadla průhlednou hadici nasadím odsávačku provozních kapalin a zapnu na delší dobu, pokud bufde valit nafta bez bublin po delší dobu budeš vědět
muže zadrhávat i pístek, piliny
a když na nic nepřijdeš stejnou závadu 17656 udělá i špatny přisun paliva s bublifukem, tlak paliva v čerpadle, koš, ventil, termoventil, filtr,
dám na hadici u čerpadla průhlednou hadici nasadím odsávačku provozních kapalin a zapnu na delší dobu, pokud bufde valit nafta bez bublin po delší dobu budeš vědět
Udělal jsem akční člen regulace předvstřiku a při nastartovaném motoru se většinou zvuk motoru lehce změnil, ale nijak zásadně. A s vypnutým motorem jsem to zkoušel taky, ale žádný zvuk ventilku nebyl slyšet (jak kdyby nefungoval). Jakým způsobem poznám že funguje jak má?
Ještě jsem se díval že jde hodně bublin v naftě, tak jsem vyměnil pal. filtr a zítra vyměním ter. ventilek na zpátečce filtru protože se mi zdá že nefunguje, nevím v kolika stupních má otevřít, ale nafta do čerpadla jde pořád studená.
Ještě jsem se díval že jde hodně bublin v naftě, tak jsem vyměnil pal. filtr a zítra vyměním ter. ventilek na zpátečce filtru protože se mi zdá že nefunguje, nevím v kolika stupních má otevřít, ale nafta do čerpadla jde pořád studená.
Zítra vyměním ten termoventil a když ani to nepomůže tak na to mrknu. Díkyslovacek.milos píše:N 108 na konektoru u čerpadla piny 9 a 10 hodnoty 12 - 20 ohmů pak zapneš klíček a na pin 10 12V
muže zadrhávat i pístek, piliny
a když na nic nepřijdeš stejnou závadu 17656 udělá i špatny přisun paliva s bublifukem, tlak paliva v čerpadle, koš, ventil, termoventil, filtr,
dám na hadici u čerpadla průhlednou hadici nasadím odsávačku provozních kapalin a zapnu na delší dobu, pokud bufde valit nafta bez bublin po delší dobu budeš vědět
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:Já jsem to pochopil, ale ten termoventil asi nefunguje jek má tak ho chci stejně vyměnit. Pak se vrhnu na tu nádrž.vencavw píše:nechtěl jsem ti říct vyměn termoventil, ale saj naftu u čerpadla jestli normálně teče po delší dobu a bez bublinslovacek.milos píše:
Zítra vyměním ten termoventil a když ani to nepomůže tak na to mrknu. Díky
Taky si myslím že to bude nakonec v čerpadle.tlakac3 píše:Nemění se ti plynule uhel predvstriku,namontuj funkcni 10-pin cerpadlo.Urcite sezenes a stary si muzes rozebrat na dily, nebo zahodit
Vyměnil jsem pal. filtr a termoventil. Při jízdě se to sice o něco zlepšilo, ale pořád to píše chybu 17656 a předvstřik na TDI grafu ukazuje někdy 65 za chvilku zase třeba 150.
Zkoušel jsem sát naftu odsávačkou přímo z nádrže a úplně bez bublin. Když to udělám před filtram tak nějaké bublinky jdou, ale nijak moc. Při nastartovaném motoru jdou bublinky, ale o dost míň než před výměnou filtru. Ještě asi projistotu zkusím naftu napojit z kanistru na přímo do čerpadla a uvidím jestli to bude pořád blbnout. Jestli jo, tak je problém v čerpadle.
Napojil jsem naftu z nádoby přímo do čerpadla, abych měl jistotu, že tam nepůjdou žádné bubliny a závada je pořád stejná.
Vypozoroval jsem že na chladnějším motoru to píše závadu většinou okamžitě i předvstřik se mění od 60 po 255, když je úplně zahřátý tak se závada projevuje jen výjimečně a předvstřík se mění od 60 do 120.
Ještě mě napadlo jestli by to nemohl dělat snímač zdvihu jehly, ale předpokládám že by to psalo jinou závadu?
Vypozoroval jsem že na chladnějším motoru to píše závadu většinou okamžitě i předvstřik se mění od 60 po 255, když je úplně zahřátý tak se závada projevuje jen výjimečně a předvstřík se mění od 60 do 120.
Ještě mě napadlo jestli by to nemohl dělat snímač zdvihu jehly, ale předpokládám že by to psalo jinou závadu?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice