1.9 TDI AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 16 říj 2019, 11:49
- Bydliště: Stříbro, kšice
Odpovědi: 0
Díky všem za rady, až se trochu oteplí tak to s tím ventilem zkusim, jo a neměl by někdo naky fígl jak ten ventyl vyndat vůbec se mu nechce a to už to 2den prostikavam WD čkem. A měl bych ještě jednu otázku může to být i jiná přičina proč tam nejde nafta kromě toho stop ventylu, filtru a sacího koše, jako třeba imobilizer, relé, pojistka, spinacka, nebo přetlakovýho ventylu na přepadu čerpadla, a nebo i čerpadlo off... Ohledně toho čerpadla jsem ještě zjistil že když točíme tak nafta jde do čerpadla ale když přestanu točit tak jde z5 z čerpadla do filtru....
Gas gras or ass.....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku . Pri napojení plus na stopventil sa dostávaš druhou stranou plusom na RJ .Skontroluj funkčnosť R109 , ktorý zásobuje plusom RJ. Ak je v poriadku , potom skús odpojiť RJ a kontakty prestriekať kontoxom .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 16 říj 2019, 11:49
- Bydliště: Stříbro, kšice
Odpovědi: 0
jericho-3 píše:Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..
A můžep zpusobovat to že čerpadlo nepretlaci vstik, zpětny (přetlakovou) ventyl na cerpadle z kterýho jde hadička do přepadu? Mě totiž připadalo že ty nafty to moc nestika. Poznal bych to i tak že sundám svíčky a budu sledovat / čichat jestly válec při točení vytlačí naftu?
Pak mě nasda už jen hození rozvody, čidlo kliky, čerpadlo off a nebo řídící vstřik...
Gas gras or ass.....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 16 říj 2019, 11:49
- Bydliště: Stříbro, kšice
Odpovědi: 0
Ok zkusím díky, ale myslíš že by to chtytlo na roztazeni když to vstiky nepretlaci ?jericho-3 píše:Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada...
Gas gras or ass.....