Vysoká spotřeba PD ASZ po výměně hlavy a vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

U rotačky měl vliv na spotřebu snímač teploty nafty, tady u PD nevím...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U PD je to také důležitá hodnota, zde se nafta poměrně dost zahřívá, takže aby jí jednotka přes vstřikovač dostala do válce pořád hmotnostně stejně, je potřeba korigovat její objem.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Čidla teploty byly další na co jsem pomyslel, ale přiznám se bez mučení, že netuším který kanál je který teplotní čidlo.
Vím že mi bylo divný, že ihned po nastartování motoru mám teplotu oleje vyšší jak teplotu vody, přitom voda i olej mrzli na stejným mrazu, přesto když je ráno cca -1°C tak olej mi ukazuje cca 9°C ale čidlo nafty jsem nikdy nezkoumal, jak jsem psal výše netuším kde ho hledat.

Mimochodem, jak se tu někdo zmínil o dílech Borsehung, je na ně spoleh ?
V brzké době mě čeká čerpadlo serva, ráno cca 1minutu vydává divné zvuky než se zklidní a koukal jsem že Borsehubng na ně dává 3 roky záruku a cená rozhodně není špatná.
Naposledy upravil(a) favo dne 10 bře 2020, 09:18, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Teplota nafty je v kanáli 7 tuším prvá hodnota.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Díky, mrknu na to.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Přidávám naměřené teploty.
Jen pro zajimavost, první měření tedy studený motor bylo při venkovní teplotě 10,5 °C a teplý motor po jízdě, byla venkovní teplota 6,5°C.

Obrázek
Obrázek
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

odpoveda beznemu stavu
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Je to úplne ok
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Takže už mi zbývá jen ortopedie, aby kouknuli na moji pravou nohu :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

bude to tou vačkou si myslim
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Zkusím ještě udělat LOG a někde ho najít, abych mohl vyloučit i váhu vzduchu.
Samozřejmě i když mám vačku ocelovou od Kolbenschmidt, vyloučit se to nedá, ale zaráží mě fakt že všichni co tu řešili vačky ET a podobně, měli problém i s výkonem a projevem motoru, ale mě šlape opravdu krásně a síly má na rozdávání, turbo zabere někdy kolem 1700 ot/min a krásně táhne až k 4500.
Běžně tedy řadím další kvalt kolem 3500 když chci rychle axcelerovat, kdy už mi začíná klesat křivka krouťáku, ale když motor občas vytočím, tak ani tomu se nebrání.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

inak ja s ET vačkou som spokojny, vo či originalu som si nevšimol žiaden rozdiel
túto mám ja bude to uz asi 50tkm a o chvilu sa pozriem aj pod veko
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dnes jsem byl v garáži a dohledal krabičku od čidla vačky a je to originál díl VW, takže tady problém asi taky nebude.
Posledních pár dní sleduji za jízdy podrobněji spotřebu při různých režimech jízdy a popravdě z toho radost nemám.
Měl jsem cca týden k dispozici novou fábii a když jedu stejný styl jak jsem zvyklý tak ve fábii mám spotřebu 4,2 litru a ve svém Golfu 6,5 a to prosím včetně jízdy po městě a po dálnici.
Když si vzpomenu na jízdu v jedničkové Fábii 1.9 TDI PD 74 kW, tak tam jsem podobným stylem jízdy dosáhl na stejnou spotřebu jako u nové fábie 1.2 TSI, tedy kolem 4 litrů.
Problém je v tom, že ten Golf má spotřebu vyšší než by se na daný motor slušelo od samého začátku. Jen nyní je to už krapet moc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

favo píše:Takže už mi zbývá jen ortopedie, aby kouknuli na moji pravou nohu :D
Trefa (LOL)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jestli jezdíš za 6,5litru tak to máš dobrý. Já, mám dlouhodobou 7litru, jak na budikach tak ve skutečnosti.... (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“