Vysoká spotřeba PD ASZ po výměně hlavy a vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čidla teploty byly další na co jsem pomyslel, ale přiznám se bez mučení, že netuším který kanál je který teplotní čidlo.
Vím že mi bylo divný, že ihned po nastartování motoru mám teplotu oleje vyšší jak teplotu vody, přitom voda i olej mrzli na stejným mrazu, přesto když je ráno cca -1°C tak olej mi ukazuje cca 9°C ale čidlo nafty jsem nikdy nezkoumal, jak jsem psal výše netuším kde ho hledat.
Mimochodem, jak se tu někdo zmínil o dílech Borsehung, je na ně spoleh ?
V brzké době mě čeká čerpadlo serva, ráno cca 1minutu vydává divné zvuky než se zklidní a koukal jsem že Borsehubng na ně dává 3 roky záruku a cená rozhodně není špatná.
Vím že mi bylo divný, že ihned po nastartování motoru mám teplotu oleje vyšší jak teplotu vody, přitom voda i olej mrzli na stejným mrazu, přesto když je ráno cca -1°C tak olej mi ukazuje cca 9°C ale čidlo nafty jsem nikdy nezkoumal, jak jsem psal výše netuším kde ho hledat.
Mimochodem, jak se tu někdo zmínil o dílech Borsehung, je na ně spoleh ?
V brzké době mě čeká čerpadlo serva, ráno cca 1minutu vydává divné zvuky než se zklidní a koukal jsem že Borsehubng na ně dává 3 roky záruku a cená rozhodně není špatná.
Naposledy upravil(a) favo dne 10 bře 2020, 09:18, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zkusím ještě udělat LOG a někde ho najít, abych mohl vyloučit i váhu vzduchu.
Samozřejmě i když mám vačku ocelovou od Kolbenschmidt, vyloučit se to nedá, ale zaráží mě fakt že všichni co tu řešili vačky ET a podobně, měli problém i s výkonem a projevem motoru, ale mě šlape opravdu krásně a síly má na rozdávání, turbo zabere někdy kolem 1700 ot/min a krásně táhne až k 4500.
Běžně tedy řadím další kvalt kolem 3500 když chci rychle axcelerovat, kdy už mi začíná klesat křivka krouťáku, ale když motor občas vytočím, tak ani tomu se nebrání.
Samozřejmě i když mám vačku ocelovou od Kolbenschmidt, vyloučit se to nedá, ale zaráží mě fakt že všichni co tu řešili vačky ET a podobně, měli problém i s výkonem a projevem motoru, ale mě šlape opravdu krásně a síly má na rozdávání, turbo zabere někdy kolem 1700 ot/min a krásně táhne až k 4500.
Běžně tedy řadím další kvalt kolem 3500 když chci rychle axcelerovat, kdy už mi začíná klesat křivka krouťáku, ale když motor občas vytočím, tak ani tomu se nebrání.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
inak ja s ET vačkou som spokojny, vo či originalu som si nevšimol žiaden rozdiel
túto mám ja bude to uz asi 50tkm a o chvilu sa pozriem aj pod veko
túto mám ja bude to uz asi 50tkm a o chvilu sa pozriem aj pod veko
Dnes jsem byl v garáži a dohledal krabičku od čidla vačky a je to originál díl VW, takže tady problém asi taky nebude.
Posledních pár dní sleduji za jízdy podrobněji spotřebu při různých režimech jízdy a popravdě z toho radost nemám.
Měl jsem cca týden k dispozici novou fábii a když jedu stejný styl jak jsem zvyklý tak ve fábii mám spotřebu 4,2 litru a ve svém Golfu 6,5 a to prosím včetně jízdy po městě a po dálnici.
Když si vzpomenu na jízdu v jedničkové Fábii 1.9 TDI PD 74 kW, tak tam jsem podobným stylem jízdy dosáhl na stejnou spotřebu jako u nové fábie 1.2 TSI, tedy kolem 4 litrů.
Problém je v tom, že ten Golf má spotřebu vyšší než by se na daný motor slušelo od samého začátku. Jen nyní je to už krapet moc.
Posledních pár dní sleduji za jízdy podrobněji spotřebu při různých režimech jízdy a popravdě z toho radost nemám.
Měl jsem cca týden k dispozici novou fábii a když jedu stejný styl jak jsem zvyklý tak ve fábii mám spotřebu 4,2 litru a ve svém Golfu 6,5 a to prosím včetně jízdy po městě a po dálnici.
Když si vzpomenu na jízdu v jedničkové Fábii 1.9 TDI PD 74 kW, tak tam jsem podobným stylem jízdy dosáhl na stejnou spotřebu jako u nové fábie 1.2 TSI, tedy kolem 4 litrů.
Problém je v tom, že ten Golf má spotřebu vyšší než by se na daný motor slušelo od samého začátku. Jen nyní je to už krapet moc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi