1,9TDI ALH předvstřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="vencavw"

ještě jsem nikde nečetl teplotu paliva, nejlépe prověřenou i za jízdy,i tam může být příčina proč blbne počátek vstřiku
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

slovacek.milos píše:[quote="vencavw"

ještě jsem nikde nečetl teplotu paliva, nejlépe prověřenou i za jízdy,i tam může být příčina proč blbne počátek vstřiku

Na teplotu paliva jsem se díval, ale né za jízdy. Když jsem se díval poprvé na TDI graf tak při zahřátém motoru měla nafta přibližně 30°C a dnes ráno za studena měla nafta teplotu 8 °C, což odpovídá. Kdyžtak to můžu ještě omrknout za jízdy.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

necital som cele vlakno, ale bud mas zadrety predsuvnik predvstreku v cerpadle alebo KO solenoid n108, pripadne preruseny signal do solenoidu. Menej pravdepodobny je odpaleny zosilovac pre solenoid v ECU.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Po výměně toho palivového filtru se to postupně lepšilo a teď už to jezdí 2 týdny bez problému. Závada už tam neskáče a TDI graf taky dobrý.
Tak snad to bude v pohodě.
Všem díky za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“