Přibržďuje zadní kolo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já se s tím něco natrápil....zůstával viset pístek - nevracel se....vyřešeno opětovným rozebráním, vyčistěním, namazáním ale......použity origo vw gumičky...bohužel ta cena je šílená...za to máš fakt ten třmen...ale funguje to....Frenkit dvakrát zklamal....cca vždy po dvou letech...mám tu i vlákno o tom
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Já mám oba třmeny nový, tedy jeden je repas ale s novým tělem a druhý je kupován jako nový.
Mýval jsem problémy při couvání kdy mi neustále po ránu vrzalo zadní kolo a při zabrždění to vrzalo ještě víc, ale při jízdě dopředu to okamžitě utichlo.
Po pár marných pokusech s tím něco udělat jsem to vzdal.
Asi před 14ti dny toto vrzání najednou přestalo. Nepopírám že jsem měl radost, že každý ráno nebudím sídliště jen proto, že jsem jeden z mála co stále jezdí do práce.
Asi po týdnu jsem jako obvykle jednou za čas aktivoval prudkým bržděním ABS abych věděl že stále funguje a najednou mi celkem slušně ustřelil zadek. Bylo mi jasný že mi brzdí jen jedno kolo a tak jsem se na to o víkendu při přezouvání na letní mrknul a spoj hadice - brzdič byl mokrý od brzdovky.
Hned mi bylo jasný to záhadný vyřešení raního vrzání, ale nejde mi do hlavy, když všechny díly na zadních brzdách byly nový, včetně hadic na zakázku, proč to najednou začalo po cca dvou letech prosakovat zrovna ve spoji, když jsem od opravy na nic nesahal, prostě nic čím bych narušil spoj mezi koncovkou hadice a třmenem.
Prudký bržděí kvůli aktivaci ABS dělám cca 4x do roka a do teď žádný problém.
Neřešil někdo něco podobného ?
A proč to při couvání po rádnu vrže když jsou všechny díly nový ? Dělalo mi to i u starých brzdičů a po výměně za nový to na cca dva týdny utichlo aby se to následně vrátilo do starých kolejí.
Mýval jsem problémy při couvání kdy mi neustále po ránu vrzalo zadní kolo a při zabrždění to vrzalo ještě víc, ale při jízdě dopředu to okamžitě utichlo.
Po pár marných pokusech s tím něco udělat jsem to vzdal.
Asi před 14ti dny toto vrzání najednou přestalo. Nepopírám že jsem měl radost, že každý ráno nebudím sídliště jen proto, že jsem jeden z mála co stále jezdí do práce.
Asi po týdnu jsem jako obvykle jednou za čas aktivoval prudkým bržděním ABS abych věděl že stále funguje a najednou mi celkem slušně ustřelil zadek. Bylo mi jasný že mi brzdí jen jedno kolo a tak jsem se na to o víkendu při přezouvání na letní mrknul a spoj hadice - brzdič byl mokrý od brzdovky.
Hned mi bylo jasný to záhadný vyřešení raního vrzání, ale nejde mi do hlavy, když všechny díly na zadních brzdách byly nový, včetně hadic na zakázku, proč to najednou začalo po cca dvou letech prosakovat zrovna ve spoji, když jsem od opravy na nic nesahal, prostě nic čím bych narušil spoj mezi koncovkou hadice a třmenem.
Prudký bržděí kvůli aktivaci ABS dělám cca 4x do roka a do teď žádný problém.
Neřešil někdo něco podobného ?
A proč to při couvání po rádnu vrže když jsou všechny díly nový ? Dělalo mi to i u starých brzdičů a po výměně za nový to na cca dva týdny utichlo aby se to následně vrátilo do starých kolejí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vše je nové, kromě krátké hadičky mezi podlahou a zadní nápravou , na straně spolujezdce se k ní nedokážu ve svých podmínkách bohužel dostat.
Mám domluvený zvedák u kamaráda, ale jaksi mi do toho vlezl korona a nouzový stav.
Taky mě napadlo že může být problém tady, ale zaráží mě proč to dělá jen při couvání.
Ovšem i ta vzniklá netěsnost spoje co skoro dva roky v pohodě těsnil.
Zkoušel jsem šroub víc dotáhnout, ale otočil jsem s ním sotva o 2 stupně. Tedy skoro vůbec a dál to netěsní.
Už jsem koupil nový měděný podložky a o víkendu si budu hrát.
Nové třmeny jsem dával v březnu 2018.
Mám domluvený zvedák u kamaráda, ale jaksi mi do toho vlezl korona a nouzový stav.
Taky mě napadlo že může být problém tady, ale zaráží mě proč to dělá jen při couvání.
Ovšem i ta vzniklá netěsnost spoje co skoro dva roky v pohodě těsnil.
Zkoušel jsem šroub víc dotáhnout, ale otočil jsem s ním sotva o 2 stupně. Tedy skoro vůbec a dál to netěsní.
Už jsem koupil nový měděný podložky a o víkendu si budu hrát.
Nové třmeny jsem dával v březnu 2018.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Odpovědi: 0
Mne na Octavii 1 po prerabke bŕzd v zadu na 280mm + Transporter brzdice tiež vrzgaju zadné brzdy pri cúvaní. ( Strmene nové TRW žiadny repas, kotúče + platničky trw) . Skúšal som kadečo nakoniec som to vzdal
v malej viere to dávam za vinu adaptérom medzi nápravou a držiakom strmena.
Ale zas na golfe 4 4x4 som spravil to isté a nič nevrzga. Tam som si jeden strmeň z T5 repasol a druhý kúpil nový SKV
. Kotúče a platničky meyle PD 
Možno v sériovej aplikácií by nebolo od veci zhodiť držiak strmena a vyčistiť styčné plochy. Možno by to pomohlo
Poprípade dať nový držiak s voditkami kde nebude vôľa ako po x rokoch
Holt niekedy je to sranda. Dáš do toho xy peňazí aby to fungovalo a je to ešte horšie ako keď pouzijes lacnejšie kraviny. Sa mi to potvrdilo na tej O1 VS G4

Ale zas na golfe 4 4x4 som spravil to isté a nič nevrzga. Tam som si jeden strmeň z T5 repasol a druhý kúpil nový SKV


Možno v sériovej aplikácií by nebolo od veci zhodiť držiak strmena a vyčistiť styčné plochy. Možno by to pomohlo

Holt niekedy je to sranda. Dáš do toho xy peňazí aby to fungovalo a je to ešte horšie ako keď pouzijes lacnejšie kraviny. Sa mi to potvrdilo na tej O1 VS G4

Áno? Koľko rokov tam to hliníkové tesnenie bolo? Pretože nehnevaj sa na mňa ale nikdy som sa s takouto kravinou nestretol. Samozrejme hliník vs meď má menšiu životnosť.senioring1 píše:predpokladám , že hadičky sú utesnené hliníkovymi podložkami , ktoré rady skorodujú a potom prepúšťajú . Mne cez skorodovaanú podložku za jazdy vytiekol celý okruh .
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="OťasTDi"]Já se s tím něco natrápil....zůstával viset pístek - nevracel se....vyřešeno opětovným rozebráním, vyčistěním, namazáním ale.
otas pič. pístek se mi okem vracel ale furt po dojezdu přes stostupnů, pístek šel zatočit byl jak nový
žádná rez , kapalina kapala,
,
ýměna zadních za repas a OK
otas pič. pístek se mi okem vracel ale furt po dojezdu přes stostupnů, pístek šel zatočit byl jak nový


ýměna zadních za repas a OK
Chlapi, čepy jsou nové, prachovky jsou OK a namazáno je to důkladně, celkem mi trvalo než jsem našel mazivo, co za pár týdnu nevyschne a neztvrdne. Momenálně používám silikonovou vazelinu a oproti mazadlům od ATE a podobně přímo na tyto čepy, mi zatím nevyschla a neztvrdla.
Co se týká podložek, tak ano použil jsem hliníkoné, protože z měděných jsem měl ztrach z jejich reakce s hliníkem, ale nejspíš si člověk nevybere, jestli mu hliníkovou podložku sežere sůl nebo měděnou oxidace s hliníkem.
A co se vrzání týká, tak jak jsem psal, po uvolnění tlaku ve třmeni vrzání okamžitě ustalo, takže ve vodících čepech a jejich namazání bych v tomto případě problém nehledal.
Ta sůl mě napadla bohužel až nyní když senioring1 zmínil zda jsou hliníkové.
No konečně nyní mám už koupené měděné, tak o víkendu se na to vrhnu a snad bude klid.
Raději to ještě kolem dosedcí plochy po dotažení namažu nějakou vazelinou nebo ochranným voskem, abych zabráníl přístupu soli ke spoji.
Jen budu doufat, že problém s neuvolněným tlakem je jen díky původní gumové hadici u nápravy a né ve třmeni.
Co se týká podložek, tak ano použil jsem hliníkoné, protože z měděných jsem měl ztrach z jejich reakce s hliníkem, ale nejspíš si člověk nevybere, jestli mu hliníkovou podložku sežere sůl nebo měděnou oxidace s hliníkem.
A co se vrzání týká, tak jak jsem psal, po uvolnění tlaku ve třmeni vrzání okamžitě ustalo, takže ve vodících čepech a jejich namazání bych v tomto případě problém nehledal.
Ta sůl mě napadla bohužel až nyní když senioring1 zmínil zda jsou hliníkové.
No konečně nyní mám už koupené měděné, tak o víkendu se na to vrhnu a snad bude klid.
Raději to ještě kolem dosedcí plochy po dotažení namažu nějakou vazelinou nebo ochranným voskem, abych zabráníl přístupu soli ke spoji.
Jen budu doufat, že problém s neuvolněným tlakem je jen díky původní gumové hadici u nápravy a né ve třmeni.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ono hlavní gumička je vlastně "nesmrtelná", jde hlavně o prachovku, která tam pouští bordel a ta chce, aby byla origo z dobrého matroše. Vždy tu hlavní gumičku v ruce promnu, abych dostal pryč ten bordel, co je v drážce pístu a znemožňuje pohyb, otřu ji potom hadrem/hlavně ne benzin/ a dám zpět do vyčištěné drážky.. Ta cena je zběsilá a nakopal bych je do řiti..
nepropadat panice...