1.5 maj svý ofiko updaty, to maš jistě DADA že? Si nejdřív ověř, jestli je update pro provedení co máš, DADA jedno ale maj x variant podle toho, v čem to je ...
To CAXA s 460tkm postnul jednu fotku s detailem na výfukový kanál a sedlo ventilu ...

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dynamiku 1.6Tdi zabíjí převodovka. 5° a nesmyslně dlouhý převody.Bravomv píše:Vím, že jsem mimo téma, ale šlo o dvojkovou Octavku Combi ročník okolo 2010 (možná starší) a Fiat Bravo rok 2010 model 2011. Samozřejmě Octavka daleko praktičtější, hlavně vnitřní prostor a velikost kufru. Motor Fiatu, ale úplně někde jinde 1,6 Mjet 88 kW 300 Nm. Proti té Octávce jsem si připadal motoricky, že jedu ve dvoulitru. Dnes jezdím s autem pracovně, takže bych potřeboval spíš ten prostor Octávky. Rovněž konstrukčně měla Octávka DPF pod autem, Fiat již v motoru za turbem, čili snadnější regenerace (hodnoceno v době koupě). Fiat má pouze jednu nevýhodu, a to propad ceny při případném prodeji (což byla výhoda při koupi ojetiny), jinak funguje bezvadně.
Spíš bych řekl, že turba jsou totožná(regulace), jen jinak popsaná(traditional = wastegate)..Zajímavé a smutné, že i na modifikovaném DPCA není problém se škubáním a gumovou reakcí na plyn zřejmě vychytán ...
DPCA má turbo s obtokem místo varibilního jako u DADA, navíc prý mělo dojít k nějakým změnám na hlavě, přestože ETKA píše změny indexu k dřívějším termínům než nasazení DPCA ...