Tlak mazání 2.0Tdi CFHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Tlak mazání 2.0Tdi CFHF

Příspěvek od kubima »

Zdar chlapi, neřešil někdo z vás kde dochází ke ztrátě tlaku mazání u tohoto motoru? Když se motor ohřeje, tlak spadne na půl baru při volnoběhu. Ve 2000ot tlak taky pod 2bary, které jsou předepsané jak minimalní.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5004
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Olej.Já mám Castrol 10W-40. Jsou to moderní "chc...". Když je olej studený,reg.ventil přepouští,protože mám vysoký tlak. Ale jako mávnutím kouzelného proutku,při dosažení teploty oleje 85°C tlak zmizí a vypádá to jako motor před smrtí.
Jsou to hodnoty podložené přídavnými budíky (kalibrované VAGem) na tlak a teplotu oleje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

V tomhle případě ani studený olej nevytvoří maximální tlak který by měl povolit přetlakáč. Za studena ve 2000ot kolem dvou barů, po ohřátí vody na 80 to spadne na 1,5baru. Na volnoběhu studený kolem baru, po ohřátí 0.5baru.
Motor má 230tis km, žádná unavená ludra, pocitově dobře se projevující motor. Sací koš byl čistý, je reálná vada na čerpadle?
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2008, 08:15

mazání

Příspěvek od RomanT »

ten tlak je cca v normalu ne? CR maj za tepla mazat max do jednoho baru na volnoběhu. A pokud to už někde utiká, tak třeba v hlavě na hydroštelech.
Octavia business 2002, ALH + noname chip
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není problém v olejovým filtru? ta soustava gumiček?
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Gumičky jsou nové a v pořádku, zkontroloval jsem sací koš, dal nové originální čerpadlo oleje. Tlaky při 90° jsou 0.6 volnoběh, 1.8 ve 2000.
Myslím že jakmile se auto pořádně rozhycuje, bude problikavat kontrolka mazání.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Re: Tlak mazání 2.0Tdi CFHF

Příspěvek od techi »

Ahoj,

podařilo se ti to nějak vyřešit, mám úplně stejný problém 2.0TDI CFHF, nízký tlak oleje studeného i teplého. Když je nad 110°C, blikne kontrolka mazání. Mám vyměněné čerpadlo, těleso filtru, šály na klice a pořád tlak mizerný. Byla to hlava?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“